Mä oon hulluna Linuxiin

Perus-Veijo

Jukoliste jätkät. Tää on mahtavaa. Mulla on ilmainen käyttis ja se pelittää kuin Unelma Kaunoinen. Kuulkaa kun asensin Ubuntu Hardy Heronin niin se meni justiinsa putkeen ja - siis jätkät tää on ihan upeeta. Netti pelaa, äänikortti, 3D yes, printterin tunnisti heti ja pelaa täysin. Sain videot pelaamaan. Koko hitsin säätämisessäkään ei mennyt kun ehkä 40 minuuttia ja siinä ajassa asensin ton Compizinkin päälle. Hitsi että hyvä että en laittanut Ibexiä kun pelkäsin että ongelmia ajureiden kanssa.

Jätkät kuulkaa tää on upeeta...

7

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoon!

• Ubun

Perus-Veijolla ja muille Hardyn asentajille pieni vinkki tiedoksi. Vaikka Hardyssä voi asentaa myös Sunin Java 6-pluginin niin suosittelen asentamaan kuitenkin mieluummin tuon Java 5:n. Se nimittäin on varmempi. Mm. eräät web-kamera- videot toimii siinä paremmin kuin 6:ssa.

Mutta jos jollakin on asennettuna Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex niin silloin tuo Java 6 toimii. Mitä ilmeisemmin tuo Hardyssä oleva Java 6 sisältää bugin jota ei ole korjattu.

• Vista_fani

Ja mediassa hehkutettiin joku vuosi takaperin ettei happo ole enää in!
      Väärässä olivat.

• propaganda on

ala-arvoista.

• seläntakana...........

käski sanoa Veijolle, että älkääs JÄTKÄT alkako omimaan Ubuntua kokonaan itellenne;) Olisko Veijolla selvityksen paikka.

• Hardy heronissa?

Ei kai se ruskea Sukevan sisääntuloaulan seinä sentään?

• Sukevalle

että ei tiedetä. Mulla on taustakuvana kesäinen peilityyni meri ulkosaaristosta, siinä silmä lepää ja jaksaa taas odottaa uutta kesää:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe