NFSMW Verkkopeli

Miks mul ei toimi need for speed most wantedin verkkopeli Windows Vistassa? Vastatkaa jos tiiäätte. :) (oon nii hölmö et en tajuu!)
3426
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Sama ongelma, mut ProStreetissä.. Mulki Vista... :O

Äänestä

Pitää ensinnäkin kirjautua sinne eahan ja jos se sanoo jotain et se ei toimi ni mitä se sanoo?

Äänestä
  • Oon rekisteröityny vaan ku se rupee ettii niit pelei nii tulee teksti: Speed.exe lakkasi toimimast windows tarkistaa onko ongelmaan olemmassa ratkaisua. Ja sit tulee teksti: Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan takia windows sulkee ojelman ja ilmoittaa onko ongelmaan ratkaisua. Mut se ei löydä ratkasua.Nii!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

PÄlälälää kirjoitti:

Miks mul ei toimi need for speed most wantedin verkkopeli Windows Vistassa? Vastatkaa jos tiiäätte. :) (oon nii hölmö et en tajuu!)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu