Heipsis taas..

keskiyonkehraaja

Mitäs kaikille?
Vanhoja juttuja? Poikkesin pitkästä aikaa.Kiva kun porukka vaihtuu mut ois kiva kun ois vielä joku "tuttukin". Ja höh eläkkeellä taitavat olla kaikki ja rollaattorilenkillä:))
Oikeen ihanaa Tammikuista iltaa kaikille.

10

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kuntoinen 40+

      Jos kerran tiedät heidän iät niin mene sinne palstalle missä on eläkelläiset.

      ps.älyäminen on ilmaista

      • keskiyonkehraaja

        Ei kai toi nyt niin paha ollut:))?


    • gg-10

      Morientes.

      Ite täällä sählännyt vajaan vuoden. Ei kai ne seniorikäyttäjät niin äkkiä vanhenneet…

    • tammikuukin lopuillaan.. kevät lähenee ;)
      Ihanaa jatkoa myös :))

      Ps. olin jo rollaattori-ostoksilla, en ihan vielä
      itselle kuitenkaan... ;)

      • keskiyonkehraaja

        Ett taas pääsee upottaan kädet kyynrpäitä myöden multaan:)9


    • Tooosii pitkästä aikaa, nyt saa jo venyttää sanoja. No, missäs sinua on pidetty, vai oletko suuttunut meille? Vai joko se sementia vai mikä se ny oli vaivaa? Mehän ei kuule ole vanhennuttu yhtään, joitakin nuoria vain tullut mukaan. No, käyhän peremmälle ja kerro vähän kuulumisia.

      • keskiyonkehraaja

        Kaikki ei vetänyt hernettä nenään:))
        Paljon lenkkeilyä koiran kanssa mitä nyt töiltään ehtii..
        Kevättä ootellaan .
        Oikeesti tää on paras ikä ihmisen elämässä. Huumorintaju tallella:))
        Vähän tossa mietin ett jos vaik pilkille lähtisin kun on niin upee ilma..
        Ilman rollaattoria:))
        Mehän ei kuule vanhennuta koskaan..


      • miljoonapulu
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

        Kaikki ei vetänyt hernettä nenään:))
        Paljon lenkkeilyä koiran kanssa mitä nyt töiltään ehtii..
        Kevättä ootellaan .
        Oikeesti tää on paras ikä ihmisen elämässä. Huumorintaju tallella:))
        Vähän tossa mietin ett jos vaik pilkille lähtisin kun on niin upee ilma..
        Ilman rollaattoria:))
        Mehän ei kuule vanhennuta koskaan..

        Hei kuka ny herneen olis vetänyt nenäänsä aloituksestasi? Sehän oli hyväntahtoisella huumorilla höystetty. Kiva aloitus.


      • miljoonapulu

        Hyvä aloitus sun vastauksessasi.
        Uteliaisuuteni heräsi kun mainitsit, että joitakin nuoria vain tullut mukaan.

        Ketkä ne nuoret sitten sinusta ovat? Kerro mullekin, vai? :)

        Hauska sanoa yli 4kymppisiä nuoriksi.


    • Tulee käytyä aika satunnaisesti. Mukava lueskella ,aika harvoin itse kirjoittelen. Koiraa pitäs lähtä ulkoiluttaa(ei oma).Hiihtolenkki ois kyl ollu mieluisampi mut meneehän se näinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe