Heipsis taas..

keskiyonkehraaja

Mitäs kaikille?
Vanhoja juttuja? Poikkesin pitkästä aikaa.Kiva kun porukka vaihtuu mut ois kiva kun ois vielä joku "tuttukin". Ja höh eläkkeellä taitavat olla kaikki ja rollaattorilenkillä:))
Oikeen ihanaa Tammikuista iltaa kaikille.

10

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kuntoinen 40+

      Jos kerran tiedät heidän iät niin mene sinne palstalle missä on eläkelläiset.

      ps.älyäminen on ilmaista

      • keskiyonkehraaja

        Ei kai toi nyt niin paha ollut:))?


    • gg-10

      Morientes.

      Ite täällä sählännyt vajaan vuoden. Ei kai ne seniorikäyttäjät niin äkkiä vanhenneet…

    • tammikuukin lopuillaan.. kevät lähenee ;)
      Ihanaa jatkoa myös :))

      Ps. olin jo rollaattori-ostoksilla, en ihan vielä
      itselle kuitenkaan... ;)

      • keskiyonkehraaja

        Ett taas pääsee upottaan kädet kyynrpäitä myöden multaan:)9


    • Tooosii pitkästä aikaa, nyt saa jo venyttää sanoja. No, missäs sinua on pidetty, vai oletko suuttunut meille? Vai joko se sementia vai mikä se ny oli vaivaa? Mehän ei kuule ole vanhennuttu yhtään, joitakin nuoria vain tullut mukaan. No, käyhän peremmälle ja kerro vähän kuulumisia.

      • keskiyonkehraaja

        Kaikki ei vetänyt hernettä nenään:))
        Paljon lenkkeilyä koiran kanssa mitä nyt töiltään ehtii..
        Kevättä ootellaan .
        Oikeesti tää on paras ikä ihmisen elämässä. Huumorintaju tallella:))
        Vähän tossa mietin ett jos vaik pilkille lähtisin kun on niin upee ilma..
        Ilman rollaattoria:))
        Mehän ei kuule vanhennuta koskaan..


      • miljoonapulu
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

        Kaikki ei vetänyt hernettä nenään:))
        Paljon lenkkeilyä koiran kanssa mitä nyt töiltään ehtii..
        Kevättä ootellaan .
        Oikeesti tää on paras ikä ihmisen elämässä. Huumorintaju tallella:))
        Vähän tossa mietin ett jos vaik pilkille lähtisin kun on niin upee ilma..
        Ilman rollaattoria:))
        Mehän ei kuule vanhennuta koskaan..

        Hei kuka ny herneen olis vetänyt nenäänsä aloituksestasi? Sehän oli hyväntahtoisella huumorilla höystetty. Kiva aloitus.


      • miljoonapulu

        Hyvä aloitus sun vastauksessasi.
        Uteliaisuuteni heräsi kun mainitsit, että joitakin nuoria vain tullut mukaan.

        Ketkä ne nuoret sitten sinusta ovat? Kerro mullekin, vai? :)

        Hauska sanoa yli 4kymppisiä nuoriksi.


    • Tulee käytyä aika satunnaisesti. Mukava lueskella ,aika harvoin itse kirjoittelen. Koiraa pitäs lähtä ulkoiluttaa(ei oma).Hiihtolenkki ois kyl ollu mieluisampi mut meneehän se näinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe