Minulla on sellainen kuva että palstalla on kaksi ns. jengiä, 'ämpärijengi' ja 'kukkatätijengi'. Molemmat tuntuvat viihtyvän parhaiten harmittomissa, joutavanpäiväistä jutustelua sisältävissä ketjuissaan. Kukkatädit linkittävät kuvia kukista ja musiikkia youtubesta, heidän keskustelunsa siis pyörii jonkinlaisen esteettisen kauneuden ympärillä. Ämpäriläisten ketjut taas perustuvat pitkälti sanaleikkeihin ja nokkeliin oivalluksiin, sisältäen paljon oikeaa asiaakin, joka on ujutettu itse aiheeseen, joka on silkkaa puutaheinää.
Miksi joku yrittää jatkuvasti saada näitä tappelemaan keskenään, mitä se on keneltäkään pois että ihmiset viihtyvät kukin tavallaan?
Palstan jengit
8
390
Vastaukset
- kihveli3
KYSYMYS!!! Sitä tässä itsekkin olen jo monta monituista kertaa ihmetellyt. Itse viihdyn "ämpäreissä" juuri tuon sanallisen pingpong-pelin takia. Aivan mahtavaa aivojen nollausta työpäivän jälkeen, kyllä ikävät asiat unohtuu, kun yrittää pysyä viestien perässä. Ja kuten olet ihan oikein huomannut, siellä tosiaan on ihan oikeaakin asiaa mukana. Mutta pääasia on juuri tuo viihtyminen!
- Jengien
Olla jos he haluavat näin toimia..
Pääasia että kaikki viihtyvät täällä !Aivan,juuri näin :O)
Tosin en itse mistään jengeistä tiedä,en nyt taida ihan jyvällä olla.
Olenkohan minä sitten sellainen kukkahattutäti,kun pidän enemmän kukkasista kuin ämpäreistä.Minä kun yhdistän ämpärit lähinnä siivoukseen,enkä tykkää siivoamisesta erityisemmin.molossi kirjoitti:
Aivan,juuri näin :O)
Tosin en itse mistään jengeistä tiedä,en nyt taida ihan jyvällä olla.
Olenkohan minä sitten sellainen kukkahattutäti,kun pidän enemmän kukkasista kuin ämpäreistä.Minä kun yhdistän ämpärit lähinnä siivoukseen,enkä tykkää siivoamisesta erityisemmin.susta on ainesta ämpäreihin,,,,,huumoria riittää ja sanaköyhäkään et ole;)) Kukistakin pidät. Liity sinä puolueettomiin huoltojoukkoihin ja jakele virtuaaliämpäreitä täynnä virtuaalikukkia;))
Mites on ??? Onko nokkas kohti messaria:=DDumalehtinen kirjoitti:
susta on ainesta ämpäreihin,,,,,huumoria riittää ja sanaköyhäkään et ole;)) Kukistakin pidät. Liity sinä puolueettomiin huoltojoukkoihin ja jakele virtuaaliämpäreitä täynnä virtuaalikukkia;))
Mites on ??? Onko nokkas kohti messaria:=DDNo heh o_O
On se kohti.Ja käsissä kaikkea muuta kuin virtuaalia.Hikeä pukkaa jo,vaikka olen vasta saunaan menossa...
Oletko hommissa vai pääsetkö nauttimaan turistina olosta?molossi kirjoitti:
No heh o_O
On se kohti.Ja käsissä kaikkea muuta kuin virtuaalia.Hikeä pukkaa jo,vaikka olen vasta saunaan menossa...
Oletko hommissa vai pääsetkö nauttimaan turistina olosta?Missäs muualla täällä Turun näytelmissä.
Terriköitä ihmetellen huominen ja ylihuomenna karkeakarvaisten partaveikkojen kanssa (ei griffonit)- epäselvää
umalehtinen kirjoitti:
Missäs muualla täällä Turun näytelmissä.
Terriköitä ihmetellen huominen ja ylihuomenna karkeakarvaisten partaveikkojen kanssa (ei griffonit)Oletko siis t ö i s s ä vai vapaaehtoisena ??? , ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, miten Tku hoitaa näyttelynsä.
Meidän kehä on lauantaina ja puoleltaöin n. klo 24 maissa kasvattaja tulee hakemaan meidät ja miniä siirryn kuskiksi. - uma on
epäselvää kirjoitti:
Oletko siis t ö i s s ä vai vapaaehtoisena ??? , ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, miten Tku hoitaa näyttelynsä.
Meidän kehä on lauantaina ja puoleltaöin n. klo 24 maissa kasvattaja tulee hakemaan meidät ja miniä siirryn kuskiksi.virallisen listan mukaan. Mä olen harjottelijana kehässä 14.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538258IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2775507- 1741887
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761780- 1891335
- 781304
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61177Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2181032Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311017- 104975