pk kääpiö mäyräkoiran pentuja suunitteilla

keuruu

Hei olen astuttamassa pk kääpiömäyräkoira narttuni ensi viikon lopussa.yhdistelmä on mäyräkoiran jalostus toimikunnan Hyväksymä yhdistelmä.pentue syntyis maaliskuun lopussa. narttuni eka pentue olis kyseessä.jos olis joku kiinostunut .tulevasta pentueesta ota yhteyttä.pentue tullaan rekisteröimään ja eläinlääkärin tarkastamana ja tunnistus merkistemään.

14

2635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

Hei, kertoisitko tarkemmin vanhemmista? Nimet, näyttely-/koetulokset, terveystarkastukset?

• mars-mars

kaikki luotettavat mäykky-kasvattajat on listattu mäyräkoira-liiton sivuille. ota yhteys sinne, ja pyri ko. listalle. pentusi menevät kuin kuumille kiville...

• keuruu

olen rodun kasvattaja ja pentue menee aikanaan pentu listoille.ja kennelini on listoilla jo,halusin vain ilmoitella täällä.

• hassua...
        keuruu kirjoitti:

olen rodun kasvattaja ja pentue menee aikanaan pentu listoille.ja kennelini on listoilla jo,halusin vain ilmoitella täällä.

Niin - tälläisella 'villillä' palstallahan niitä rotujärjestön suosittelemia parhaita yhdistelmiä yleensä ilmoitellaan. Ja koska yhdistelmä on rotujärjestön suosittelema, se on niin hyvä tae laadusta, että ei yleensä kannata ilmoittaa edes pentueen vanhempia.

• keuruu
        hassua... kirjoitti:

Niin - tälläisella 'villillä' palstallahan niitä rotujärjestön suosittelemia parhaita yhdistelmiä yleensä ilmoitellaan. Ja koska yhdistelmä on rotujärjestön suosittelema, se on niin hyvä tae laadusta, että ei yleensä kannata ilmoittaa edes pentueen vanhempia.

laita sähkö postisi osoite niin laitan tulemaan koira vanhempien tietoa minun sähkoposti osoite on [email protected]

• joulupukkiin...
        keuruu kirjoitti:

laita sähkö postisi osoite niin laitan tulemaan koira vanhempien tietoa minun sähkoposti osoite on [email protected]

hyvän ja maineikkaan pk mäykkykasvattajan ei tarvitse koiriensa pennuille kalastella ostajia suomi 24 :ssä. ostajat suuntaavat mäyräkoiraliiton sivuille etsiessään hyvää ja luotettavaa kasvattajaa, koska ostajat tietävät, että ko. listalle pentuineen pääsevät vaan parhaat.

• keuruu
        joulupukkiin... kirjoitti:

hyvän ja maineikkaan pk mäykkykasvattajan ei tarvitse koiriensa pennuille kalastella ostajia suomi 24 :ssä. ostajat suuntaavat mäyräkoiraliiton sivuille etsiessään hyvää ja luotettavaa kasvattajaa, koska ostajat tietävät, että ko. listalle pentuineen pääsevät vaan parhaat.

usko mihin haluat mutta näin on asia narttuni on oma kasvatti.en ole mikään huijari.no laitan kyllä sit mäyräkoira liiton sivuille kun olen astuttanut narttuni.monet ilmoittavat jo kun narttu on kantava. tai astutettu.monet kyllä katsovat pentuja 24 sivuilta ja apulasta.

• keuruu
        keuruu kirjoitti:

usko mihin haluat mutta näin on asia narttuni on oma kasvatti.en ole mikään huijari.no laitan kyllä sit mäyräkoira liiton sivuille kun olen astuttanut narttuni.monet ilmoittavat jo kun narttu on kantava. tai astutettu.monet kyllä katsovat pentuja 24 sivuilta ja apulasta.

sen verran voin valaista että.pötkylän koti kenneliin.olis pentue suunitteilla ja jos jotain käy vaivaamaan niin katsokaa mäyräkoiraliiton sivuilta onko pk kääpiöissä semmoinen kasvattaja olemassa.hyvää talven jatkoa.

• memi22
        keuruu kirjoitti:

sen verran voin valaista että.pötkylän koti kenneliin.olis pentue suunitteilla ja jos jotain käy vaivaamaan niin katsokaa mäyräkoiraliiton sivuilta onko pk kääpiöissä semmoinen kasvattaja olemassa.hyvää talven jatkoa.

paljonkos sitten olis hinta? ite oon suunnitellut jo pidemmän aikaa mäykyn ottoa, mutta ei oo vielä tullut sopivaa vastaan vaikka paljon oon netissä pyörinyt.

itelläni oli tossa muutaman vuosi sitten karkeakarvainen mäyräkoira herra :)

• keuruu
        memi22 kirjoitti:

paljonkos sitten olis hinta? ite oon suunnitellut jo pidemmän aikaa mäykyn ottoa, mutta ei oo vielä tullut sopivaa vastaan vaikka paljon oon netissä pyörinyt.

itelläni oli tossa muutaman vuosi sitten karkeakarvainen mäyräkoira herra :)

hei vaan nyt on narttuni astutettu kaksi viikoa sitten. jos on kantava niin pentue syntyy huhtikuun alku päivinä.olen ajatellut hinnaksi 800€ pennusta.otappa yhteyttä huhtikuun 5päivän tietämillä niin tiedän sit mitä tuli.t. teijo.

• martti jarvenpaa

Martti tässä hei.Olen etsimässä karkeakarvaista
      kääpiömäyräkoiraa.Ota minuun yhteyttä niin kerron minun kaikki puitteet.
      Lähetä viesti niin otan yhteyttä.

• Nimetön

minulla on pitkä karvaisia kääpiömäyräkoiran pentuja.ei karkea karvaisi

• lukiolainen1234

yhdys_sana_virheet. Koittakaan nyt edes yrittää aikuiset ihmiset!

• peruskoululainen...

Heh - kannattaako näitä yli 2 ja puoli vuotta vanhoja kirjoituksia enää oikolukea ja kirjoitusvirheistä naputtaa... ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1677
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      783
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      775
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      58
      725
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      722
    Aihe