Tuuve Anniina ?
Veini Anniina ?
Mitä mieltä?
Tuuve tai Veini?
10
1532
Vastaukset
- roosa
yhden Veinin ja se on mies...joten en todellakaan osaa kuvitella sitä tytön nimeksi. Tuuvestakin mulle tulee poika mieleen, eipä maha mittään. Mutta itseppä päätät, makuasioista ei sovi kiistellä:)
- akka
tulee ihan eksaks mieleen veini-veiny-sunonikas... :-) eli englannin kielisen korvaan kuulostaa aika hassulta, sorry!
- Suvi
Veiniä on joskus kauan sitten käytetty myös naisen nimenä, mutta tuskin hyväksytään enää. Se on nimittäin almanakassa miehen nimenä. Tuuve on naisen nimi, mutta harvinainen, vain 11 Tuuvea on merkitty väestörekisteriiin. Minusta se on kuitenkin omalla tavallaan kaunis, vaikkei suosikkeihini kuulukaan.
- yks
Tuuvesta tulee mieleen tyyve, joka on hasiksen "lempinimi". Eli ei huumenimeä lapselle... mieluummin sitten ruotsinkielisessä asussa Tove edes, koska sen ihmiset tunnistavat.
Veini on vähän parempi, vaikken itse sitä ikinä harkitsisikaan. - evian
Ei kumpikaan, rumia nimiä molemmat.
- Veini-enon sisarentytär
Tuuve ja Veini ovat miesten nimiö, sorry vaan. Et kai halua että lapsesi joutuu kiusatuksi sekanimensä vuoksi. Kuka haluaisi olla Kalle-Anniina???? Tove taas on naisen nimi.
- Suvi
Kuten jo aiemminkin kirjoitin, Veini on miehen nimi, mutta Tuuve naisen nimi.
- mä vaa
kumpikaan...
- NIMETÖN
KAMALIA
- AnonyymiUUSI
Jorma Tove annikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877