kertokaa mm-ilmoista kiitos

blondi 35

hei .kovasti kiinostaisi tuo dom. tosin itse rakastan aurikoa ja poutaa sekä lapsiystävällisiä tyyniä rantoja. Eniten mietityttää nuo sateet ja niistä on valitettavan vähän tietoa missään matkajutuissa ym.
myös sää sivuja on tullut selattua-
Entä onko tyrkytystä kauppiata?
Suositteletteko

Eli kertokaa säästä helmi, maaliskuussa.joku jossain viestissä herjasi siihen malliin,että kuseiset kuukaudet nimen omaan niitä jolloin sataa, mutta esim tilastoissa joita olen selaillut nuo kuukaudet olisivat kuivimmat 7-8 päivää sataa/kk n.100ml/kk

Myös esim voiko verrata esin Thaimaaseen tai johonkin muuhun paikkaan.

-suosikki sivuni teillekkin mitä tahansa kohdetta mietitkin holiday wetherillä voi suunitella -pitääkö se paikkansa ??.

kiitos jos vaivaudutte!

http://weather2travel.com/whentotravel/index.php?country=dominican-republic&destination=samana&3=4&4=3&5=1&6=1&7=0&9=3&Submit=Search

4

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satoi

mutta maaliskuussa aivan loistava ilma. Olen kaynyt Domeissa ja thaimaassa, mutta kaikista taikku paratiisi puheista huolimatta domit oli ehdottomasti mun mesta. Ilmasto mukavampi, ihmiset luonnollisia (ei turhaa kumartelua) ruoka loistavaa. Nyt lähden uudelleen, eli suosittelen...

• satoi tai paistoi

Ensinnäkin plondille: Tuolla tulee trooppisia sadekuuroja silloin/tällöin, mutta Tammi-Huhtikuu on vähäsateisinta aikaa.
        Punta-Canassa tuulee aina jonkinverran, mutta ei myrskyä tuohon aikaan. Lämmin tuuli on ihanaa ja pitää ötökät Samanassa.
        Sadekuurot kestavät päivisin korkeintaan 10min. tuolla ajanjaksona. Sadekuurot on tosi virkistäviä, tosin vaatteet eivät kuivu kuin tuulessa ilmaston kosteudesta johtuen.
        Hieno paikka rentoutua, vaikka koko suvun kanssa.

• säästä

Itse olen ollut helmi ja maaliskuussa Dominikaanisessa kaks viikkoa molemmilla kerroilla ja kummallakin kerralla oli 1 (yksi)sateinen aamupäivä, vettä tuli kyllä kuin saavista kaatamalla, mutta ilma oli lämmin ja kirkastui puoleenpäivään mennessä. Hyvää matkaa vaan!

• dominic

Juuri palasin kuukauden matkalta Samanasta Las Galerasista ja siellä ainakin oli ensimmäiset 2 viikkoa aurinkoa toiset 2 viikkoa lähes päivittäin sadekuuroja.
        Yleensä alkuvuosi on karibian alueella sadekauden loppua, joten siellä saattaa sataa, mutta sade kestää 15 min ja aurinko taas paistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      110
      7966
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      4992
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3264
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      27
      1511
    5. 56
      1438
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      102
      1369
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      167
      1260
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      56
      1011
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      913
    Aihe