kertokaa mm-ilmoista kiitos

blondi 35

hei .kovasti kiinostaisi tuo dom. tosin itse rakastan aurikoa ja poutaa sekä lapsiystävällisiä tyyniä rantoja. Eniten mietityttää nuo sateet ja niistä on valitettavan vähän tietoa missään matkajutuissa ym.
myös sää sivuja on tullut selattua-
Entä onko tyrkytystä kauppiata?
Suositteletteko

Eli kertokaa säästä helmi, maaliskuussa.joku jossain viestissä herjasi siihen malliin,että kuseiset kuukaudet nimen omaan niitä jolloin sataa, mutta esim tilastoissa joita olen selaillut nuo kuukaudet olisivat kuivimmat 7-8 päivää sataa/kk n.100ml/kk

Myös esim voiko verrata esin Thaimaaseen tai johonkin muuhun paikkaan.

-suosikki sivuni teillekkin mitä tahansa kohdetta mietitkin holiday wetherillä voi suunitella -pitääkö se paikkansa ??.

kiitos jos vaivaudutte!

http://weather2travel.com/whentotravel/index.php?country=dominican-republic&destination=samana&3=4&4=3&5=1&6=1&7=0&9=3&Submit=Search

4

1201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satoi

mutta maaliskuussa aivan loistava ilma. Olen kaynyt Domeissa ja thaimaassa, mutta kaikista taikku paratiisi puheista huolimatta domit oli ehdottomasti mun mesta. Ilmasto mukavampi, ihmiset luonnollisia (ei turhaa kumartelua) ruoka loistavaa. Nyt lähden uudelleen, eli suosittelen...

• satoi tai paistoi

Ensinnäkin plondille: Tuolla tulee trooppisia sadekuuroja silloin/tällöin, mutta Tammi-Huhtikuu on vähäsateisinta aikaa.
        Punta-Canassa tuulee aina jonkinverran, mutta ei myrskyä tuohon aikaan. Lämmin tuuli on ihanaa ja pitää ötökät Samanassa.
        Sadekuurot kestavät päivisin korkeintaan 10min. tuolla ajanjaksona. Sadekuurot on tosi virkistäviä, tosin vaatteet eivät kuivu kuin tuulessa ilmaston kosteudesta johtuen.
        Hieno paikka rentoutua, vaikka koko suvun kanssa.

• säästä

Itse olen ollut helmi ja maaliskuussa Dominikaanisessa kaks viikkoa molemmilla kerroilla ja kummallakin kerralla oli 1 (yksi)sateinen aamupäivä, vettä tuli kyllä kuin saavista kaatamalla, mutta ilma oli lämmin ja kirkastui puoleenpäivään mennessä. Hyvää matkaa vaan!

• dominic

Juuri palasin kuukauden matkalta Samanasta Las Galerasista ja siellä ainakin oli ensimmäiset 2 viikkoa aurinkoa toiset 2 viikkoa lähes päivittäin sadekuuroja.
        Yleensä alkuvuosi on karibian alueella sadekauden loppua, joten siellä saattaa sataa, mutta sade kestää 15 min ja aurinko taas paistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      589
      2316
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1670
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1276
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      58
      1176
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe