kertokaa mm-ilmoista kiitos

blondi 35

hei .kovasti kiinostaisi tuo dom. tosin itse rakastan aurikoa ja poutaa sekä lapsiystävällisiä tyyniä rantoja. Eniten mietityttää nuo sateet ja niistä on valitettavan vähän tietoa missään matkajutuissa ym.
myös sää sivuja on tullut selattua-
Entä onko tyrkytystä kauppiata?
Suositteletteko


Eli kertokaa säästä helmi, maaliskuussa.joku jossain viestissä herjasi siihen malliin,että kuseiset kuukaudet nimen omaan niitä jolloin sataa, mutta esim tilastoissa joita olen selaillut nuo kuukaudet olisivat kuivimmat 7-8 päivää sataa/kk n.100ml/kk

Myös esim voiko verrata esin Thaimaaseen tai johonkin muuhun paikkaan.

-suosikki sivuni teillekkin mitä tahansa kohdetta mietitkin holiday wetherillä voi suunitella -pitääkö se paikkansa ??.

kiitos jos vaivaudutte!



http://weather2travel.com/whentotravel/index.php?country=dominican-republic&destination=samana&3=4&4=3&5=1&6=1&7=0&9=3&Submit=Search

4

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satoi

      mutta maaliskuussa aivan loistava ilma. Olen kaynyt Domeissa ja thaimaassa, mutta kaikista taikku paratiisi puheista huolimatta domit oli ehdottomasti mun mesta. Ilmasto mukavampi, ihmiset luonnollisia (ei turhaa kumartelua) ruoka loistavaa. Nyt lähden uudelleen, eli suosittelen...

      • satoi tai paistoi

        Ensinnäkin plondille: Tuolla tulee trooppisia sadekuuroja silloin/tällöin, mutta Tammi-Huhtikuu on vähäsateisinta aikaa.
        Punta-Canassa tuulee aina jonkinverran, mutta ei myrskyä tuohon aikaan. Lämmin tuuli on ihanaa ja pitää ötökät Samanassa.
        Sadekuurot kestavät päivisin korkeintaan 10min. tuolla ajanjaksona. Sadekuurot on tosi virkistäviä, tosin vaatteet eivät kuivu kuin tuulessa ilmaston kosteudesta johtuen.
        Hieno paikka rentoutua, vaikka koko suvun kanssa.


    • säästä

      Itse olen ollut helmi ja maaliskuussa Dominikaanisessa kaks viikkoa molemmilla kerroilla ja kummallakin kerralla oli 1 (yksi)sateinen aamupäivä, vettä tuli kyllä kuin saavista kaatamalla, mutta ilma oli lämmin ja kirkastui puoleenpäivään mennessä. Hyvää matkaa vaan!

      • dominic

        Juuri palasin kuukauden matkalta Samanasta Las Galerasista ja siellä ainakin oli ensimmäiset 2 viikkoa aurinkoa toiset 2 viikkoa lähes päivittäin sadekuuroja.
        Yleensä alkuvuosi on karibian alueella sadekauden loppua, joten siellä saattaa sataa, mutta sade kestää 15 min ja aurinko taas paistaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe