Olen lähdössä keväällä matkalle Riikaan ja minulla on kaksi resepti lääkettä, e-pillerit ja kilpirauhaslääkkeet. Eli matkustan lentokoneella, niin pitääkö minun hankkia jonkunnäköinen todistus tai lupa näistä lääkkeistä matkalle? Kummatkin lääkkeet ovat päivittäin otettavia..
Vastaukset 3
- tarvitse..
Ei tarvitse mitään erillistä lupaa. Otat vaan reseptit mukaan varmuuden vuoksi. Kyllä omia lääkkeitään saa pitäää mukana ihan ilman lupia ja muita.
- Nimetön
Kopio reseptistä riittää.
- ödsödsglksdgl
Nimetön kirjoitti:
Kopio reseptistä riittää.
...riitä, koska jos sattuu vaikka häviämään lääkkeitä ja tarvitsee uusia. Matkustusohjeissa on, että reseptit mukaan ja nimenomaan käsitavaroihin (kuten lääkkeetkin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3512832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782274- 361832
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791587- 541119
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273954Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 68747
- 46628
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581