security system spyware-VIRUS?

avusta kiitollinen

koneeseen iski ilmeisesti virus nimeltä security system joka pyytää asennuttamaan itsensä,en ole asentanut kun ei luotettava ja luulen olevan virus joka availee sivuja ym. mukavaa,tuolla alempana taitaa olla sama virus system security ja kokeilin tuota F-securen ilmaisohjelmaa,mutta virus ei lähteny koneelta,missä vika? mitä teen?
kiitos jo etukäteen1

4

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Lataa Malwarebytes' Anti-Malware työpöydällesi.
      http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
      •   Tuplaklikkaa mbam-setup.exe ja seuraa ohjeita asentaaksesi ohjelman.
      •   Lopuksi varmistu, että seuraavat on valittu: Update Malwarebytes' Anti-Malware ja Launch Malwarebytes' Anti-Malware ja sen jälkeen klikkaa Finish.
      •   Jos päivitys löytyy. ohjelma lataa ja asentaa uusimman version.
      •   Kun ohjelma on latautunut, valitse Perform full scan ja klikkaa Scan.
      •   Kun skanni on valmis, klikkaa OK ja sitten Show Results nähdäksesi tulokset.
      •   Varmistu, että kaikki on merkitty ja klikkaa Remove Selected.
      •   Tämän jälkeen loki avautuu muistioon. Tallenna se paikkaan, josta löydät sen helposti. Loki löytyy myös täältä: C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Application Data\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware\Logs\log-päiväys.txt

      • se sama

        joo,latasin ja ajoin kaikki tiedostot ja näytti lähtevän,kiitoksia avustasi.
        kerrotko mulle vielä että miksi loki on tallennettava? tallensin sen kyllä mutta mikä sen funktio on?
        olisiko muuten järkevää ajaa ohjelma viansietotilassa uudelleen varmuuden vuoksi vai riittääkö "norm" ajo? siis vaikka näyttikin virus lähteneen,,,kiitos jos vielä kerrot.


      • ..........
        se sama kirjoitti:

        joo,latasin ja ajoin kaikki tiedostot ja näytti lähtevän,kiitoksia avustasi.
        kerrotko mulle vielä että miksi loki on tallennettava? tallensin sen kyllä mutta mikä sen funktio on?
        olisiko muuten järkevää ajaa ohjelma viansietotilassa uudelleen varmuuden vuoksi vai riittääkö "norm" ajo? siis vaikka näyttikin virus lähteneen,,,kiitos jos vielä kerrot.

        Ei sitä logia tarvitse tallentaa. Se on vaan jos tarvii sen lähettää eteenpäin esim. jollekkin joku auttaa sua ongelmien kanssa että näkee mitä ohjelma on poistunut.

        normaalitilassa ajo riittää.


      • se sama2
        .......... kirjoitti:

        Ei sitä logia tarvitse tallentaa. Se on vaan jos tarvii sen lähettää eteenpäin esim. jollekkin joku auttaa sua ongelmien kanssa että näkee mitä ohjelma on poistunut.

        normaalitilassa ajo riittää.

        kiitos paljon avusta! hyvää kevään alkua sulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe