Ensinnäkin tietääkö kukaan milloin 4 osa breaking dawn ilmestyy suomeksi ja mikä siinä on ideana (spoilereita paljastamatta). Sitten vielä, että onko kenelläkään faktatietoa siitä tuleeko tuo 5 osa kirjoitettua loppuun vai jääkö se kokonaan tekemättä ja kirjasarja loppuu jo neljänteen osaan?
Twilight osat 4 & 5
Zalmijakki
2
1101
Vastaukset
- vampire <3
Tämä kaikki tieto löytyy googlettamalla sekä tarkemmat tiedot suomalaisilta fanisivulta vampirelove.net sekä houkutus aiheiselta foorumilta la forks. vieraileppas noissa.
- ...
BD ilmestyy lokakuussa suomeksi ja mitä midnight suniin tulee, niin se jää nähtäväksi. Sitä on Stephenie Meyerin sivuilla luettavana 264 sivua, että luultavasti/toivottavasti se kirjoitetaan loppuun ja julkaistaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575