Olen lisännyt siihen tiedostoon sen enablecheats=1, mutta pelissä ei koodit toimi!!! Pitääkö painaa ~ vai ' ??? ilmestyyko siihen pelin aikana jokin palkki, mihin sen voi kirjoittaa, vai onko se näkymätön?
Kun mitään palkkia ei ainakaan mulla tule, saatikka sitten näkymättömästi kirjoitus onnistu: pikanäppäinten johdosta peli hyppii valikkoihin...
SIIS APUA ÄKKIÄ!!!
ps. saihan sen enablecheats=1 kirjoittaa vaan siihen tiedoston alle normisti?
SW: KofOR koodit APUA!!
Nopeastipliis
2
532
Vastaukset 2
- rndm
Sama ongelma mulla,apua?
EnableCheats=1 kirjoitetaan pelin kokoonpanoasetuksiin(SWKotOR.ini) Game Options-kohdan alle. en kyllä saanut näinkään toimimaan, mutta näin sanottiin eräällä sivulla, jonka nimeä en muista >_ - kape13
Jos vielä tarvitset apua, niin tässä:
Kyllä se toimii, nyt en muista mitä nappia pitää painaa, mutta palkki on näkymätön. Voit vaikka testailla kaikkia "outoja" näppäimiä kuten ~ ja '. Tosiaankaan siis missään ei näy mitään joten koodit täytyy kirjoittaa täysin oikein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123776
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473