Olen lisännyt siihen tiedostoon sen enablecheats=1, mutta pelissä ei koodit toimi!!! Pitääkö painaa ~ vai ' ??? ilmestyyko siihen pelin aikana jokin palkki, mihin sen voi kirjoittaa, vai onko se näkymätön?
Kun mitään palkkia ei ainakaan mulla tule, saatikka sitten näkymättömästi kirjoitus onnistu: pikanäppäinten johdosta peli hyppii valikkoihin...
SIIS APUA ÄKKIÄ!!!
ps. saihan sen enablecheats=1 kirjoittaa vaan siihen tiedoston alle normisti?
SW: KofOR koodit APUA!!
Nopeastipliis
2
487
Vastaukset
- rndm
Sama ongelma mulla,apua?
EnableCheats=1 kirjoitetaan pelin kokoonpanoasetuksiin(SWKotOR.ini) Game Options-kohdan alle. en kyllä saanut näinkään toimimaan, mutta näin sanottiin eräällä sivulla, jonka nimeä en muista >_ - kape13
Jos vielä tarvitset apua, niin tässä:
Kyllä se toimii, nyt en muista mitä nappia pitää painaa, mutta palkki on näkymätön. Voit vaikka testailla kaikkia "outoja" näppäimiä kuten ~ ja '. Tosiaankaan siis missään ei näy mitään joten koodit täytyy kirjoittaa täysin oikein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036