upea näyttelijä! Katsoin juuri videolta Huojuvaa taloa, jossa näyttelivät pääosissa Sara Paavolainen ja ex-miehensä Kari Heiskanen. Vieläkin tulee kylmät väreet..
Sara Paavolainen :-)
7
1289
Vastaukset
- älliä aika paljon
tällä naisella juu. En toki tarkoita, että muutkaan suomalaiset naisnäyttelijät olisivat mitään tyhmyreitä.
- Katsoja
...ja erittäin kaunis nainen myös, vaikka puliakaksi maskeerattais.
- uskon, että
Katsoja kirjoitti:
...ja erittäin kaunis nainen myös, vaikka puliakaksi maskeerattais.
uskaltaisi olla myös ruma.
- Huojuva talo
uskon, että kirjoitti:
uskaltaisi olla myös ruma.
Minustakin Sara Paavolainen on upea näyttelijä, ja lisäksi kaunis. Kyllä hän uskalsi ns. rumaakin näytellä. En muista tv-elokuvan nimeä, mutta siinä hänellä oli rappioalkoholistin rooli, näytteli senkin loistavasti. Elokuva kertoi kahdesta siskoksesta, joilla oli yhteinen salaisuus...
- oli sen
Huojuva talo kirjoitti:
Minustakin Sara Paavolainen on upea näyttelijä, ja lisäksi kaunis. Kyllä hän uskalsi ns. rumaakin näytellä. En muista tv-elokuvan nimeä, mutta siinä hänellä oli rappioalkoholistin rooli, näytteli senkin loistavasti. Elokuva kertoi kahdesta siskoksesta, joilla oli yhteinen salaisuus...
tv-elokuvan nimi. Juu aivan loistava oli siinä puliakkanakin.
- Saran ihailija
Sara on erinomainen näyttelijä ja muutenkin menestynyt, esim. viime syksynä tuli valittua Hgin kaupunginvaltuustoon SDP:stä.
- Anonyymi
Kristittyjen pitää jaksaa pysyä yhdessä eikä pelleillä muiden uskontojen kanssa ettei ala kieltää Jeesuksen ✝️ristiä ja sovitusta. Sen verran kovaa taistelua kuitenkin sieluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996