Porvoon kuntokeskusten tarjonta

Piia

Olen vasta muuttanut Porvooseen ja halukas aloittamaan kuntoilun. Olisin kiinnostunut tietämään mitä paikkoja suosittelette?

7

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werdeen

      eli siis

    • neah

      LadyLine on naisten "oma paikka". Viihtyisä ja kiva paikka. Voit joko ostaa tai vuokrata kortin (jäsenyyden).

      • Piia

        Kävin tutustumassa kummankin kuntokeskuksen nettisivuihin ja hyvältä vaikuttaa. Olisin kuitenkin kiinnostunut tietämään minkälaisia kokemuksia teillä näistä edellä mainituista paikoista on? Niin hyviä kuin myös huonoja. Kummassakin paikassa vaaditaan jonkin asteista sitoutumista, joten olisi kiva tietää vähän etukäteen mitä odottaa.


      • Piia kirjoitti:

        Kävin tutustumassa kummankin kuntokeskuksen nettisivuihin ja hyvältä vaikuttaa. Olisin kuitenkin kiinnostunut tietämään minkälaisia kokemuksia teillä näistä edellä mainituista paikoista on? Niin hyviä kuin myös huonoja. Kummassakin paikassa vaaditaan jonkin asteista sitoutumista, joten olisi kiva tietää vähän etukäteen mitä odottaa.

        se sitoutuminen on ainakin vuoden. Vain lääkärintodistuksella voit jäsenyyden lopettaa ennen sitoutumis ajan loppua.


      • on laitonta
        enoc kirjoitti:

        se sitoutuminen on ainakin vuoden. Vain lääkärintodistuksella voit jäsenyyden lopettaa ennen sitoutumis ajan loppua.

        Kyllä asiakkaalla pitää olla oikeus purkaa tekemänsä sopimus milloin vain vaikkapa taloudellisen tilanteen muuttumisen vuoksi, tuollainen sitouttaminen on pakkomyyntiä, jota ei saa käyttää kuin puhelinten kytkykaupoissa. Joten jos paha tilanne, niin oikeuteen vaan koko lafka, niin purkautuu sopimukset.


      • noin mene
        enoc kirjoitti:

        se sitoutuminen on ainakin vuoden. Vain lääkärintodistuksella voit jäsenyyden lopettaa ennen sitoutumis ajan loppua.

        Verdessä kannattaa olla ainakin vuoden jäsenenä...aina pääsee irti 1kk irtisanomis ajalla, mutta jos lopettaa ennenkuin vuosi on täys, joutuu maksamaan jonkun sortin lisä maksun


    • jysky

      Ladyline on aika hyvä hyvä paikka kuntoiluun, vaikka ohjaajissa toisinaan onkin jonkin verran tasoeroja.

      Bodytonicista löytyy taas hyviä tanssitunteja. Jos pelkkää kuntosalia etsii, niin ehkä For Ladies Only voisi olla sopiva paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2262
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1599
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1006
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    Aihe