Eli tarkoitus olisi suunnata kiinaan huhtikuussa. Julkinen liikenne on kuulemma hyvä, varsinki metro. Eli kannattaako ottaa edullinen hotelli kaempaa, jos kerran metrolla niin kätevästi pääsee liikkumaan. Ja mikä alue on niin sanottu "keskusta"?! Kuinka pitkälle matkalle tarvitsee viisumin?
Muutama kyssäri HKsta
2
843
Vastaukset
- __HKD__
No hongkongiin et tarvii viisumia.
Hotelli on ihan sama mistä otat, itse ottaisin ja olenkin aina ottanut läheltä "kaikkea" JA JOS KAUEMMAKSI OLEN HALUNNUT(SORI) olen retken metrolla tehnyt.
asiatravel.com ja asiarooms.com saat halpoja kämppiä, esim hillwiew on ihan halpa ja ok nukkumiseen tarkoitettu, tai siinä "aluella".
Ostokset sit tehdään muualla kun nathanroadin huijareilta...
palhjon on kaikkea, riippuu ihan mitä haluu... - Piija
Itse yöpyisin Kowloonin alueella. Siellä kuitenkin ostoskadut yms. ja metroasemia mukavasti. Esim. Caritas Bianchi ja Evegreen suht. huokeita aamupalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196