Olen erittäin eläin- ja lapsirakas 14-vuotias
tyttö Tampereelta.
Itselläni on pikkuveli ja -sisko, ja olen asunut
maalla jolloin hoidin kaikenlaisia eläimiä
kanoista lampaisiin.
Meillä on ollut kissaa, kania ja koiraa ja olen käynyt ennenkin ulkoiluttamassa koiria ja muita eläimiä.
Lastenhoitokin onnistuu, tulen lasten kanssa hyvin toimeen :)
Asun Hakametsässä mutta voin tulla kauemmaksikin,
palkka mielellään 10 euroa tunnilta mutta siitä voidaan neuvotella.
Puh. 0405842081
Koiran- , kissanulkoilutusta
3
740
Vastaukset
- muksu että
saat kympin tunnilta ton ikäsenä ilman koulutusta...
- .....
(Olen siis alkuperäinen kirjoittaja)
Lisäisin että kaapista löytyy erilaisia
työtodistuksia, ja lastenhoidon koulutustakin olen jo hakenut.
Täytän kohta 15, eikä 10 euroa tunnilta niin
paljon ole, kun monesti pyydetään vain puolen tunnin ulkoilutusreissua. Hinta mietitään kuitenkin erikseen jokaisen asiasta kiinnostuneen kanssa. - lapsityöläinen
..... kirjoitti:
(Olen siis alkuperäinen kirjoittaja)
Lisäisin että kaapista löytyy erilaisia
työtodistuksia, ja lastenhoidon koulutustakin olen jo hakenut.
Täytän kohta 15, eikä 10 euroa tunnilta niin
paljon ole, kun monesti pyydetään vain puolen tunnin ulkoilutusreissua. Hinta mietitään kuitenkin erikseen jokaisen asiasta kiinnostuneen kanssa.älä masennu vaikka joku onneten koittaa heti lyödä puukolla selkää. Pääasia on, että viitsii edes yrittää. Ruikuttajia kyllä riittää ja varmaan toikin valittaja kokee että viet sen hommat.Kymppi käteen on hyvä palkka eikä sitä kovin moni työstään saa mutta toi valittaja ei koneen äärestä persettään nostas ja sillä töihin lähtis. Ei ikä ole se mittari millä palkka katsotaan vaan se mitä ja miten homman osaa.
Hyvä nuoret parempi edes yrittää kun räkiä kylillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673