Halpoja renkaita??

DB 950

Mistähän mahtaisi saada edullisimat eturenkaat kokoa 6.00-16??Venäläiset kaiketi huokeimmat?

13

4481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla traktori

kuvioiset/harjamalli..eikös tuota kokoa käytettynä pikkumaasturiessa ja sitten romutetuissa 2 m kylvökoneissa

• DB 950

Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...

• arvelinkin
        DB 950 kirjoitti:

Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...

Vianoorilla näkys olevan ovh € 95..Mitaksena
        Millä sitten myynevät oikeesti..on ihan pikkutraktorin etupyörän näköinen.

http://vianor.fi/files/Vianor2006/yritysasiakkaat/Vianor_maataloushinna09_2312.pdf

• Sputnikin kuljettaja

Hyväkoneella halvimmat, myös IKH myy jotain itäplokkia halvalla.

• halpamainen mies

Visrota tietenkin niitä saa. Mee viinareissulle ja samalla tuot renkaat, oma auto laivaan Helsingin satamasta

• DB 950

Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.

• on on
        DB 950 kirjoitti:

Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.

Kylvä kummipuu parvekkeelle, tulee oikeeta kummia eikä mitää muovia. Pitää talvellakin. Parikin vuotta jos kastelet niin voit omasta kautsusta puristella renkkat.

• 1234567890
        DB 950 kirjoitti:

Kyllähän kuule kummit tuloo iliman ristiääsis. Kummeilla on suuri vastuu sanoo pappi lapsen ristiääsis. Lapsen isä tuumas tuohon papin sanontaan,että kyllä, kun pitää kannatella koko auton paino.

• Valmer Oy:stä
    • jarrtsa

No jos et ihan näyttely vehjettä aio tehdä nii nkäyhän sinne rengas kuin rengas?

• Takran omistaja

Hieno juttu, että joku kaivaa yli 5 vuotta vanhan ketjun esille... Taitaa taavin omistaja olla jo renkaat hommannut ja jos osti silloin venäläiset renkaat, niin nyt varmaan tarvii jo uudet tilalle.
        Itse olen ostellut näihin museokoneisiin BKT traktorin renkaita, joita tehdään Intiassa. Halpoja ja kestää sen minkä näissä vanhoissa traktoreissa tarviikin. http://www.rengasketola.fi/35

• Dicksörensen

Ei se käytettykään huono vaihtoehto ole.

• kenellekäy

kenelle on ja kenelle ei. toiset ei saa käytettyä rengasta paikoilleen ja tulee uuden hintainen. 20€ olen myynnyt käytettyä traktorin eturengasta, kun on jäännyt joku paripuoli nurkkiin uusien vaihdon yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe