Mistähän mahtaisi saada edullisimat eturenkaat kokoa 6.00-16??Venäläiset kaiketi huokeimmat?
Halpoja renkaita??
13
4481
Vastaukset
- olla traktori
kuvioiset/harjamalli..eikös tuota kokoa käytettynä pikkumaasturiessa ja sitten romutetuissa 2 m kylvökoneissa
- DB 950
Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...
- arvelinkin
DB 950 kirjoitti:
Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...
Vianoorilla näkys olevan ovh € 95..Mitaksena
Millä sitten myynevät oikeesti..on ihan pikkutraktorin etupyörän näköinen.
http://vianor.fi/files/Vianor2006/yritysasiakkaat/Vianor_maataloushinna09_2312.pdf
- Sputnikin kuljettaja
Hyväkoneella halvimmat, myös IKH myy jotain itäplokkia halvalla.
- halpamainen mies
Visrota tietenkin niitä saa. Mee viinareissulle ja samalla tuot renkaat, oma auto laivaan Helsingin satamasta
- DB 950
Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.
- on on
DB 950 kirjoitti:
Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.
Kylvä kummipuu parvekkeelle, tulee oikeeta kummia eikä mitää muovia. Pitää talvellakin. Parikin vuotta jos kastelet niin voit omasta kautsusta puristella renkkat.
- 1234567890
DB 950 kirjoitti:
Kyllähän kuule kummit tuloo iliman ristiääsis. Kummeilla on suuri vastuu sanoo pappi lapsen ristiääsis. Lapsen isä tuumas tuohon papin sanontaan,että kyllä, kun pitää kannatella koko auton paino.
- Valmer Oy:stä
Valmer:ilta vois löytyä edukkaasti...
http://www.valmer.fi/?id=25&keel=fi - jarrtsa
No jos et ihan näyttely vehjettä aio tehdä nii nkäyhän sinne rengas kuin rengas?
- Takran omistaja
Hieno juttu, että joku kaivaa yli 5 vuotta vanhan ketjun esille... Taitaa taavin omistaja olla jo renkaat hommannut ja jos osti silloin venäläiset renkaat, niin nyt varmaan tarvii jo uudet tilalle.
Itse olen ostellut näihin museokoneisiin BKT traktorin renkaita, joita tehdään Intiassa. Halpoja ja kestää sen minkä näissä vanhoissa traktoreissa tarviikin. http://www.rengasketola.fi/35
- Dicksörensen
Ei se käytettykään huono vaihtoehto ole.
- kenellekäy
kenelle on ja kenelle ei. toiset ei saa käytettyä rengasta paikoilleen ja tulee uuden hintainen. 20€ olen myynnyt käytettyä traktorin eturengasta, kun on jäännyt joku paripuoli nurkkiin uusien vaihdon yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232