Halpoja renkaita??

DB 950

Mistähän mahtaisi saada edullisimat eturenkaat kokoa 6.00-16??Venäläiset kaiketi huokeimmat?

16

4558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla traktori

kuvioiset/harjamalli..eikös tuota kokoa käytettynä pikkumaasturiessa ja sitten romutetuissa 2 m kylvökoneissa

• DB 950

Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...

• arvelinkin
        DB 950 kirjoitti:

Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...

Vianoorilla näkys olevan ovh € 95..Mitaksena
        Millä sitten myynevät oikeesti..on ihan pikkutraktorin etupyörän näköinen.

http://vianor.fi/files/Vianor2006/yritysasiakkaat/Vianor_maataloushinna09_2312.pdf

• Sputnikin kuljettaja

Hyväkoneella halvimmat, myös IKH myy jotain itäplokkia halvalla.

• halpamainen mies

Visrota tietenkin niitä saa. Mee viinareissulle ja samalla tuot renkaat, oma auto laivaan Helsingin satamasta

• DB 950

Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.

• on on
        DB 950 kirjoitti:

Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.

Kylvä kummipuu parvekkeelle, tulee oikeeta kummia eikä mitää muovia. Pitää talvellakin. Parikin vuotta jos kastelet niin voit omasta kautsusta puristella renkkat.

• 1234567890
        DB 950 kirjoitti:

Kyllähän kuule kummit tuloo iliman ristiääsis. Kummeilla on suuri vastuu sanoo pappi lapsen ristiääsis. Lapsen isä tuumas tuohon papin sanontaan,että kyllä, kun pitää kannatella koko auton paino.

• Valmer Oy:stä
    • jarrtsa

No jos et ihan näyttely vehjettä aio tehdä nii nkäyhän sinne rengas kuin rengas?

• Takran omistaja

Hieno juttu, että joku kaivaa yli 5 vuotta vanhan ketjun esille... Taitaa taavin omistaja olla jo renkaat hommannut ja jos osti silloin venäläiset renkaat, niin nyt varmaan tarvii jo uudet tilalle.
        Itse olen ostellut näihin museokoneisiin BKT traktorin renkaita, joita tehdään Intiassa. Halpoja ja kestää sen minkä näissä vanhoissa traktoreissa tarviikin. http://www.rengasketola.fi/35

• Dicksörensen

Ei se käytettykään huono vaihtoehto ole.

• kenellekäy

kenelle on ja kenelle ei. toiset ei saa käytettyä rengasta paikoilleen ja tulee uuden hintainen. 20€ olen myynnyt käytettyä traktorin eturengasta, kun on jäännyt joku paripuoli nurkkiin uusien vaihdon yhteydessä.

• Anonyymi

Kandee kattoo paisto päivä mua kusettivat kun en katsonut itse 😝

• Anonyymi

Muutamalla vuodella ei ole merkitystä, jos on säilytetty asiallisesti, auringonvalo pahinta renkaan vanhentajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutamalla vuodella ei ole merkitystä, jos on säilytetty asiallisesti, auringonvalo pahinta renkaan vanhentajaa.

Malhotra merkkiset intialaiset 2010. Halkeili rikki hieman yli 10 vuodessa, kyljet aivan täynnä satoja syviä halkeamia ja kulutuspinnan urien pohjat.

Eivät saaneet aurinkoa käytännössä koskaan koska syvällä katoksessa ja kun traktori muualla, työkoneen edessä paikallaan kesällä, niin estetty auringon suora pääsy renkaisiin.

Erilaista materiaalia kuin h autojen, lava autojen, paksujen renkaat. Sellaista joka halkeilee nopeasti. En enää ottaisi oikeastaan millään hinnalla.

Barumin 80 luvun lopun renkaat virheettömät ja melkein täysin ilman halkeamia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3647
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2801
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2205
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2015
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1956
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1622
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1497
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1492
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1404
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1374
    Aihe