Halpoja renkaita??

DB 950

Mistähän mahtaisi saada edullisimat eturenkaat kokoa 6.00-16??Venäläiset kaiketi huokeimmat?

16

4612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla traktori

kuvioiset/harjamalli..eikös tuota kokoa käytettynä pikkumaasturiessa ja sitten romutetuissa 2 m kylvökoneissa

• DB 950

Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...

• arvelinkin
        DB 950 kirjoitti:

Ei viitti muutoin entisöidyllä pelillä ajella väärän tyyppisin renkain,nyt alla vanhat auton kumit ja rumat on.K.Paussu näyttää myyvän käytettyjäkin,mutta ei kai semmosia viitti...

Vianoorilla näkys olevan ovh € 95..Mitaksena
        Millä sitten myynevät oikeesti..on ihan pikkutraktorin etupyörän näköinen.

http://vianor.fi/files/Vianor2006/yritysasiakkaat/Vianor_maataloushinna09_2312.pdf

• Sputnikin kuljettaja

Hyväkoneella halvimmat, myös IKH myy jotain itäplokkia halvalla.

• halpamainen mies

Visrota tietenkin niitä saa. Mee viinareissulle ja samalla tuot renkaat, oma auto laivaan Helsingin satamasta

• DB 950

Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.

• on on
        DB 950 kirjoitti:

Niinhän oon aatellukki,kai se on mentävä kun suomessa vitun kalliita nuo kummit.

Kylvä kummipuu parvekkeelle, tulee oikeeta kummia eikä mitää muovia. Pitää talvellakin. Parikin vuotta jos kastelet niin voit omasta kautsusta puristella renkkat.

• 1234567890
        DB 950 kirjoitti:

Kyllähän kuule kummit tuloo iliman ristiääsis. Kummeilla on suuri vastuu sanoo pappi lapsen ristiääsis. Lapsen isä tuumas tuohon papin sanontaan,että kyllä, kun pitää kannatella koko auton paino.

• Valmer Oy:stä
    • jarrtsa

No jos et ihan näyttely vehjettä aio tehdä nii nkäyhän sinne rengas kuin rengas?

• Takran omistaja

Hieno juttu, että joku kaivaa yli 5 vuotta vanhan ketjun esille... Taitaa taavin omistaja olla jo renkaat hommannut ja jos osti silloin venäläiset renkaat, niin nyt varmaan tarvii jo uudet tilalle.
        Itse olen ostellut näihin museokoneisiin BKT traktorin renkaita, joita tehdään Intiassa. Halpoja ja kestää sen minkä näissä vanhoissa traktoreissa tarviikin. http://www.rengasketola.fi/35

• Dicksörensen

Ei se käytettykään huono vaihtoehto ole.

• kenellekäy

kenelle on ja kenelle ei. toiset ei saa käytettyä rengasta paikoilleen ja tulee uuden hintainen. 20€ olen myynnyt käytettyä traktorin eturengasta, kun on jäännyt joku paripuoli nurkkiin uusien vaihdon yhteydessä.

• Anonyymi

Kandee kattoo paisto päivä mua kusettivat kun en katsonut itse 😝

• Anonyymi

Muutamalla vuodella ei ole merkitystä, jos on säilytetty asiallisesti, auringonvalo pahinta renkaan vanhentajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutamalla vuodella ei ole merkitystä, jos on säilytetty asiallisesti, auringonvalo pahinta renkaan vanhentajaa.

Malhotra merkkiset intialaiset 2010. Halkeili rikki hieman yli 10 vuodessa, kyljet aivan täynnä satoja syviä halkeamia ja kulutuspinnan urien pohjat.

Eivät saaneet aurinkoa käytännössä koskaan koska syvällä katoksessa ja kun traktori muualla, työkoneen edessä paikallaan kesällä, niin estetty auringon suora pääsy renkaisiin.

Erilaista materiaalia kuin h autojen, lava autojen, paksujen renkaat. Sellaista joka halkeilee nopeasti. En enää ottaisi oikeastaan millään hinnalla.

Barumin 80 luvun lopun renkaat virheettömät ja melkein täysin ilman halkeamia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68