Kertoisitteko tästä puistosta, miten sinne kannattaisi mennä ja mitä siellä on nähtävänä?
9 v lapsen kanssa matkaamme Inglesiin muutaman viikon päästä
Palmitos Park
7
1127
Vastaukset
- madam
Palmitos Park on käymisen arvoinen paikka. Sinne pääsee esim. bussilla. Itse lähdin Puerto Ricon linja-autoaseman edestä, siellä oli aikataulut näkyvillä, mahdollisesti sama käytäntö Inglesissä. Luulen, että busseja lähtee ko. paikkaan hotellien edestä.. ja taksilla tietty myös.
Palmitos Parkkiin kannattaa varata päivä aikaa, ettei tarvitse juoksun kanssa eläimiä katsella. Puistossa on esim:lintuja, apinoita, liskoja, perhosia. Paikanpäällä on ravintoloita, nälissään ei siis tarvitse olla.
http://www.palmitospark.es/palmitos/index.php?wlang=en - Maaliskuussa taas
Olin Palmitos Parkissa 3 vuotta sitten.
Inglesitä lähdettiin bussilla, niitä menee todella usein. Matkatoimistosta ostettiin sisäänpääsylippu, linja-auto maksettiin muistaakseni itse.
Koko päivä kannattaa varata. Erilaisia lintuja on todella paljon, siellä menee reitti koko alueen ympäri. Haukka/Kotka näytös oli todella hieno. Koulutetut papukaijat tekivät uskomattomia juttuja omassa näytöksessään.
Maalis-Huhtikuussa menemme taas Inglesiin ja uskoakseni käymme uudelleen tuolla puistossa.
Siellä saa otettua valokuvan papukaijojen kanssa :) - sdfsdfsdfsdf
Olimme Palmitos parkissa muutama viikko sitten ja oli tosi kiva paikka aika menee mukavasti ja kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan haukka esitys joka puistossa pidetään samoin kannattaa mennä katsomaan papukaija show saa nauraa huolella.. Liput kannattaa ostaa hotellinne respasto jolloin saatte 10 prosentin alennuksen.Maspalomasista matkaa tulee 10 kilometriä ei lienee kallista mennä taksillakaan.Itse kävimme sinä päivänä kun oli auto vuokralla.Suosittelen on mahtava paikka.Mukavaa ja aurinkoista lomaa
- zxczczcdfhfjt
youtubeen kun laitat hauksi palmitos park niin näet videoita puistosta papukaija showsta sekä haukka showsta ja muutenkin alueesta.
- Täällä ollaan
Inglésistä pääset bussilla numero 45 Palmitos Parkiin ja takaisin. Niitä lähtee sinne Bahia Felizistä klo 9.30, 10.00, 10.30, 11.00, 11.30 ja 12.00 ja kulkevat reittiä Parque Tropical-Yumbo-Cita-Holiday Word ja takaisin lähtevät klo 13.30, 14.30, 15.30, 16.30 ja 17.45.
- vasta käynyt
Taksilla mentiin hotelli Barque Gristobalista. maksoi 12,5 juomaraha. Bussilla tultiin pois maksoi 10,0 ja piti vielä kävellä yumbosta hotelliin. Linja-auto maksaa siis 2,oo€ per nenä.
- käytiin
vasta käynyt kirjoitti:
Taksilla mentiin hotelli Barque Gristobalista. maksoi 12,5 juomaraha. Bussilla tultiin pois maksoi 10,0 ja piti vielä kävellä yumbosta hotelliin. Linja-auto maksaa siis 2,oo€ per nenä.
ja lämpimästi suosittelen. Silloin ainakin ensimmäinen bussi poispäin lähti vasta 15.15. Linja autokuskit kyllä hyvin huolehtivat että jokainen sattui oikeaan autoon. Meidän bussi oli tosin niin täysi että ihmiset joutuivat käytävällä seisomaan. Varaa mukaan pitkähihainen paita. Kotka/haukka esitysareena on tuulisella paikalla ja hieman vilakkaa oli ainakin tällä viikolla. Varaa pojalle myös lippis päähän ja eka penkkiin reippaasti istumaan tai käytävän viereen niin saattaa saada kotkan päähänsä esityksen aikana. Evästä kyllä saa, mutta esim hampurilaisateria papukaija esityksen lähikuppilassa oli ehket surkein mitä koskaan olen syönyt. Joillakin näkuyi olevan omat eväätkin mukana. Se olisi ehket ollut viisautta kun vaan olisi arvannut. Mutta paikka ja esitykset ovat todella hienoja, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061