miten päin laitetaan kärpäsentoukka koukkuun,paksupää edellä vai ohut?
miten päin kärpäsentoukka laitetaan
3
3845
Vastaukset
- paksummasta
päästä.
- laikaman
Älä työnnä koukkua toukkaan. Koukkaa paksummasta päästä siten, että toukka jää mahdollisimman ehyeksi.
- OrginalCheyenne
Tapoja on melkein yhtä monta kuin on pilkkijääkin...
No itse olen laittanut miten sattuu, eli joskus ohuemmasta päästä ja joskus paksummasta... Ja joskus jostain siltä väliltä.
Myös in olen koittanut kuten monet neuvoo että on vain koukku poikittain läpi toukasta...
Ja kaikilla tavoilla on tullut kalaa ilman huomiota olisiko joku tapa ollut parempi. Siis nykyään yleensä toukka menee vaan jotenkin koukkuun, ja se mikä minulle on kelvannut on kelvannut kaloillekkin.
Kyllähän hifistelemällä voi huonolla syönnillä saada ehkä vähän paremmin mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866