vartijoiksi. tulevat erittäin hyvin toimeen lasten ja eläinten kanssa. ulkona vahditaan tomerasti mutta sisällä köllötellään siellä missä isäntäväkikin on. siis aivan mahtavia nämä vielä huonosti tunnetut espanjanmastiffit.
Maalle
5
565
Vastaukset
- Rodusta haaveileva
Ehkä semmonen lemmikiks mulle tulevaisuudessa tuleekin.
- lämpimästi :)
meillä on espanjanmastiffin lisäksi 2 muuta koiraa, 4 kissaa, kanoja, undulaatteja, pupuja, rottia, hamstereita...ja on kaikkien kaveri :) lapsia talossa asuu 2 ja 2 käy viikonloppuisin eikä mitään ongelmia ole ollut. ei myöskään lasten kavereiden kanssa, toki olemme itse silloin paikalla kokoajan kun on vieraita lapsia lähellä. olemme niin myytyjä tälle rodulle että suunnittelemme toisen ottamista :)
- Juustopään omistaja
lämpimästi :) kirjoitti:
meillä on espanjanmastiffin lisäksi 2 muuta koiraa, 4 kissaa, kanoja, undulaatteja, pupuja, rottia, hamstereita...ja on kaikkien kaveri :) lapsia talossa asuu 2 ja 2 käy viikonloppuisin eikä mitään ongelmia ole ollut. ei myöskään lasten kavereiden kanssa, toki olemme itse silloin paikalla kokoajan kun on vieraita lapsia lähellä. olemme niin myytyjä tälle rodulle että suunnittelemme toisen ottamista :)
tuo teidän koiran pitäminen ;). Noin mun mielestä pitäiskin toimia.
Meillä kaksi Estrelaa, siis 3 v uros ja 20 vkoa vanha tyttönen... Poika on oikea sohvaperuna, köllöttelee sisällä hyvinkin säyseänä. Ei ulkonakaan kovasti ongelmia, mitä nyt vähän intoillessaan ja lenkillä vetää... Tuttujen kanssa menee hyvin, myös toisten koirien kanssa, vaikka louksuttaakin niille. Lenkkeillessä kyllä yrittää ottaa kiinni auton perävaunuja, juoksijoita yms. Mutta tilanne on ennakoitavissa....
Pentu on vielä vaikea arvioida, mutta sosialistetaan häntä kovasti ja tällä hetkellä hän on melko Riehakas... - maaseutuelämään
lämpimästi :) kirjoitti:
Täälläkin olisi tarkoitus ottaa espanjalainen maaseudulle karjahommiin. Löysin ainakin yhden linkin, jossa näyttäis olevan pentue suunnitteilla :) http://mari.mastiffs.googlepages.com/
Aika huonosti on espajalaiskasvattajilla kotisivuja :( - Espanjanmastiffeja
maaseutuelämään kirjoitti:
Täälläkin olisi tarkoitus ottaa espanjalainen maaseudulle karjahommiin. Löysin ainakin yhden linkin, jossa näyttäis olevan pentue suunnitteilla :) http://mari.mastiffs.googlepages.com/
Aika huonosti on espajalaiskasvattajilla kotisivuja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770