vartijoiksi. tulevat erittäin hyvin toimeen lasten ja eläinten kanssa. ulkona vahditaan tomerasti mutta sisällä köllötellään siellä missä isäntäväkikin on. siis aivan mahtavia nämä vielä huonosti tunnetut espanjanmastiffit.
Maalle
5
537
Vastaukset
- Rodusta haaveileva
Ehkä semmonen lemmikiks mulle tulevaisuudessa tuleekin.
- lämpimästi :)
meillä on espanjanmastiffin lisäksi 2 muuta koiraa, 4 kissaa, kanoja, undulaatteja, pupuja, rottia, hamstereita...ja on kaikkien kaveri :) lapsia talossa asuu 2 ja 2 käy viikonloppuisin eikä mitään ongelmia ole ollut. ei myöskään lasten kavereiden kanssa, toki olemme itse silloin paikalla kokoajan kun on vieraita lapsia lähellä. olemme niin myytyjä tälle rodulle että suunnittelemme toisen ottamista :)
- Juustopään omistaja
lämpimästi :) kirjoitti:
meillä on espanjanmastiffin lisäksi 2 muuta koiraa, 4 kissaa, kanoja, undulaatteja, pupuja, rottia, hamstereita...ja on kaikkien kaveri :) lapsia talossa asuu 2 ja 2 käy viikonloppuisin eikä mitään ongelmia ole ollut. ei myöskään lasten kavereiden kanssa, toki olemme itse silloin paikalla kokoajan kun on vieraita lapsia lähellä. olemme niin myytyjä tälle rodulle että suunnittelemme toisen ottamista :)
tuo teidän koiran pitäminen ;). Noin mun mielestä pitäiskin toimia.
Meillä kaksi Estrelaa, siis 3 v uros ja 20 vkoa vanha tyttönen... Poika on oikea sohvaperuna, köllöttelee sisällä hyvinkin säyseänä. Ei ulkonakaan kovasti ongelmia, mitä nyt vähän intoillessaan ja lenkillä vetää... Tuttujen kanssa menee hyvin, myös toisten koirien kanssa, vaikka louksuttaakin niille. Lenkkeillessä kyllä yrittää ottaa kiinni auton perävaunuja, juoksijoita yms. Mutta tilanne on ennakoitavissa....
Pentu on vielä vaikea arvioida, mutta sosialistetaan häntä kovasti ja tällä hetkellä hän on melko Riehakas... - maaseutuelämään
lämpimästi :) kirjoitti:
Täälläkin olisi tarkoitus ottaa espanjalainen maaseudulle karjahommiin. Löysin ainakin yhden linkin, jossa näyttäis olevan pentue suunnitteilla :) http://mari.mastiffs.googlepages.com/
Aika huonosti on espajalaiskasvattajilla kotisivuja :( - Espanjanmastiffeja
maaseutuelämään kirjoitti:
Täälläkin olisi tarkoitus ottaa espanjalainen maaseudulle karjahommiin. Löysin ainakin yhden linkin, jossa näyttäis olevan pentue suunnitteilla :) http://mari.mastiffs.googlepages.com/
Aika huonosti on espajalaiskasvattajilla kotisivuja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321303Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941225- 1551136
- 68951
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59838Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789