Täällä on hienoja kuvia!

kuvaaja......

19

3178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä.

      Kaunista on , liian kaunista.

      Minulle luonto ei ole koskaan näyttäytynyt tuollaisena. Risukkoa, ruskeeta vettä, sahattuja kantoja, ainoat linnut varis ja talitintti, jättömaita, ,,,,

    • näin hyviä kuvia

      Näkemystä ja taitoa näyttää olevan.

    • Jokusen tunnin

      Kuvia hieronut heh heh,no mikäs siinä.

      • ammattilainen

        puhuu näköjään kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja ei ymmärrä valokuvauksesta mitään.


      • keskusteluun
        ammattilainen kirjoitti:

        puhuu näköjään kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja ei ymmärrä valokuvauksesta mitään.

        Ei minua photoshoppaus haittaa, ennen haittoi kun en tiennyt asioita...

        Kuitenkin kamerakin tekee kuvankäsittelyä ennen kuin lataat kuvat tietokoneelle.

        Filmikameroidenkin aikaan kuvia fiksailtiin eri filmilaaduilla, suotimilla yms.

        Tämä on nykypäivää, ja kuvan lopputulos on se joka ratkaisee...

        Nuo kuvat ovat hienoja, vaikka eivät olekaan minun makuuni.. en tykkää näet liian tyylitellyistä kuvista, muut voivat tykätä.mutta hienoja ne ovat.


      • että kyllä ensin on kuva jota käsitellään. Kateellisena katsoin nuorukaisen työn laatua. Toivon itsekin kuvausta harrastavana pääseväni yhtä selkeään näkemykseen.

        On tyhmää vähätellä ellei sitten anna todellista analyysiä siitä mikä kuvissa mättää. Minä en paljoa keksinyt moitetta mutta plussia sitä enemmän.


      • Marmelaid
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        että kyllä ensin on kuva jota käsitellään. Kateellisena katsoin nuorukaisen työn laatua. Toivon itsekin kuvausta harrastavana pääseväni yhtä selkeään näkemykseen.

        On tyhmää vähätellä ellei sitten anna todellista analyysiä siitä mikä kuvissa mättää. Minä en paljoa keksinyt moitetta mutta plussia sitä enemmän.

        Hienoa jälkeä, kumarrus tekijän suuntaan. Olisi kiva jos kuvia tukevaa tekstiä löytyisi, jos ei muuta niin kuvauspaikka, naseva tarina siinä sivussa.


      • Tapas-Papa
        keskusteluun kirjoitti:

        Ei minua photoshoppaus haittaa, ennen haittoi kun en tiennyt asioita...

        Kuitenkin kamerakin tekee kuvankäsittelyä ennen kuin lataat kuvat tietokoneelle.

        Filmikameroidenkin aikaan kuvia fiksailtiin eri filmilaaduilla, suotimilla yms.

        Tämä on nykypäivää, ja kuvan lopputulos on se joka ratkaisee...

        Nuo kuvat ovat hienoja, vaikka eivät olekaan minun makuuni.. en tykkää näet liian tyylitellyistä kuvista, muut voivat tykätä.mutta hienoja ne ovat.

        Nuori hemmo on kyllä ottanut hienoja kuvia. Mutta minäkin pidän konstailemattomasta dokumenttityylistä.
        En ole ammattilainen - mutta aktiivinen harrastaja - ja tykkään suomalaisten työstä, joka on:
        http://www.topwalks.net/fi/index.htm

        Topwalksissa ei mielestäni yritä koreilla vaan esitellään, mitä tuolla Espanjan luontoreiteillä kohtaa.


      • tapasko-pasko
        Tapas-Papa kirjoitti:

        Nuori hemmo on kyllä ottanut hienoja kuvia. Mutta minäkin pidän konstailemattomasta dokumenttityylistä.
        En ole ammattilainen - mutta aktiivinen harrastaja - ja tykkään suomalaisten työstä, joka on:
        http://www.topwalks.net/fi/index.htm

        Topwalksissa ei mielestäni yritä koreilla vaan esitellään, mitä tuolla Espanjan luontoreiteillä kohtaa.

        Hienoja kuvia saa monella tavalla ja moneen makuun. Minullakin alkanu viime aikoina liika kliinisyys ärsyttämään, nykyään eniten miellyttää yksinkertaiset mv-kuvat. Varsinkin kuvat joissa on lyhyt syväterävyys ja selkeä pääkohde, ei objektiivin huono piirtokaan haittaa. Värikkäät maisemakuvat jaksoi aikansa viehättää, kuten hdr-makkaraperunaoksennuksetkin, mutta nyt ne ei enää nappaa. Jos kuva ei näytä hyvältä mustavalkoisena, siinä ei silloin ole muuta sisältöä kuin karkkivärit. Tietysti esim. auringonlaskut ja revontulet näyttää aina paremmilta väreissä, mutta muuten tykkään että kuvat on mv.


      • Työeläkeläinen kirjoitti:

        että kyllä ensin on kuva jota käsitellään. Kateellisena katsoin nuorukaisen työn laatua. Toivon itsekin kuvausta harrastavana pääseväni yhtä selkeään näkemykseen.

        On tyhmää vähätellä ellei sitten anna todellista analyysiä siitä mikä kuvissa mättää. Minä en paljoa keksinyt moitetta mutta plussia sitä enemmän.

        opasti tyyliin "Kun opettelet aukon ja valoituksen säädön, olet monta askelta edellä sunnuntainäppäilijästä".


      • oli aivan

        hirveitä kuvia!! Yritti äijä tulla päteen omilla kuvillaan mutta eipä onnistunu. Ammattilaiskamerat ja obiskat näytti olevan mutta tuon parempaan ei näköjään pysty :/


      • Tallustelija74
        oli aivan kirjoitti:

        hirveitä kuvia!! Yritti äijä tulla päteen omilla kuvillaan mutta eipä onnistunu. Ammattilaiskamerat ja obiskat näytti olevan mutta tuon parempaan ei näköjään pysty :/

        Näin suht aloittelijan silmin nuo ei kovin surkeilta näyttäneet. Mutta makuja on yhtä monta, kuin on katsojaakin. Mielelläni tuollaisia kuvia katselen. Kiitokset kuvaajalle, että on tuonut esille kuviaan.


      • oli aivan kirjoitti:

        hirveitä kuvia!! Yritti äijä tulla päteen omilla kuvillaan mutta eipä onnistunu. Ammattilaiskamerat ja obiskat näytti olevan mutta tuon parempaan ei näköjään pysty :/

        He,he !!! Viestistäsi selvästi "näkee" että,et itse harrasta kuvausta ja ikää taitaa olla yläasteen verran.. Noh,kyllä se siitää ;)
        Mutta,kummallakin kuvaajalla on silmää ja ok..Mutta toinen muokkaa aika kovalla kädellä kuvia..?? Ja missä kulkee raja..??
        Makunsa kullakin...


      • kop.kop kirjoitti:

        He,he !!! Viestistäsi selvästi "näkee" että,et itse harrasta kuvausta ja ikää taitaa olla yläasteen verran.. Noh,kyllä se siitää ;)
        Mutta,kummallakin kuvaajalla on silmää ja ok..Mutta toinen muokkaa aika kovalla kädellä kuvia..?? Ja missä kulkee raja..??
        Makunsa kullakin...

        Ai niin... Ja minä en ole,tuon linkin "takana" oleva kuvaaja...Mutta harrastan kuvausta ja jne..


    • WAU!!!

      Todella hienoja. Kunpa itsekin osais.

      • ottamia luontokuvia

        www.webbisivu.com/luontokuva


      • mitkä?
        ottamia luontokuvia kirjoitti:

        www.webbisivu.com/luontokuva

        linkki vei jollekin yleissivulle???


      • muka
        mitkä? kirjoitti:

        linkki vei jollekin yleissivulle???

        Jos siihe tuli joku mainos, nii se on sen palvelimen joku paskamainos. mut laita sielt sivun oikeasta yläkulmasta jatkasivulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe