http://www.joonashirvonen.net/ Tuolla on HIENOJA luontokuvia!
Täällä on hienoja kuvia!
19
3193
Vastaukset
- Minä.
Kaunista on , liian kaunista.
Minulle luonto ei ole koskaan näyttäytynyt tuollaisena. Risukkoa, ruskeeta vettä, sahattuja kantoja, ainoat linnut varis ja talitintti, jättömaita, ,,,, - näin hyviä kuvia
Näkemystä ja taitoa näyttää olevan.
- Jokusen tunnin
Kuvia hieronut heh heh,no mikäs siinä.
- ammattilainen
puhuu näköjään kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja ei ymmärrä valokuvauksesta mitään.
- keskusteluun
ammattilainen kirjoitti:
puhuu näköjään kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja ei ymmärrä valokuvauksesta mitään.
Ei minua photoshoppaus haittaa, ennen haittoi kun en tiennyt asioita...
Kuitenkin kamerakin tekee kuvankäsittelyä ennen kuin lataat kuvat tietokoneelle.
Filmikameroidenkin aikaan kuvia fiksailtiin eri filmilaaduilla, suotimilla yms.
Tämä on nykypäivää, ja kuvan lopputulos on se joka ratkaisee...
Nuo kuvat ovat hienoja, vaikka eivät olekaan minun makuuni.. en tykkää näet liian tyylitellyistä kuvista, muut voivat tykätä.mutta hienoja ne ovat. että kyllä ensin on kuva jota käsitellään. Kateellisena katsoin nuorukaisen työn laatua. Toivon itsekin kuvausta harrastavana pääseväni yhtä selkeään näkemykseen.
On tyhmää vähätellä ellei sitten anna todellista analyysiä siitä mikä kuvissa mättää. Minä en paljoa keksinyt moitetta mutta plussia sitä enemmän.- Marmelaid
Työeläkeläinen kirjoitti:
että kyllä ensin on kuva jota käsitellään. Kateellisena katsoin nuorukaisen työn laatua. Toivon itsekin kuvausta harrastavana pääseväni yhtä selkeään näkemykseen.
On tyhmää vähätellä ellei sitten anna todellista analyysiä siitä mikä kuvissa mättää. Minä en paljoa keksinyt moitetta mutta plussia sitä enemmän.Hienoa jälkeä, kumarrus tekijän suuntaan. Olisi kiva jos kuvia tukevaa tekstiä löytyisi, jos ei muuta niin kuvauspaikka, naseva tarina siinä sivussa.
- Tapas-Papa
keskusteluun kirjoitti:
Ei minua photoshoppaus haittaa, ennen haittoi kun en tiennyt asioita...
Kuitenkin kamerakin tekee kuvankäsittelyä ennen kuin lataat kuvat tietokoneelle.
Filmikameroidenkin aikaan kuvia fiksailtiin eri filmilaaduilla, suotimilla yms.
Tämä on nykypäivää, ja kuvan lopputulos on se joka ratkaisee...
Nuo kuvat ovat hienoja, vaikka eivät olekaan minun makuuni.. en tykkää näet liian tyylitellyistä kuvista, muut voivat tykätä.mutta hienoja ne ovat.Nuori hemmo on kyllä ottanut hienoja kuvia. Mutta minäkin pidän konstailemattomasta dokumenttityylistä.
En ole ammattilainen - mutta aktiivinen harrastaja - ja tykkään suomalaisten työstä, joka on:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Topwalksissa ei mielestäni yritä koreilla vaan esitellään, mitä tuolla Espanjan luontoreiteillä kohtaa. - tapasko-pasko
Tapas-Papa kirjoitti:
Nuori hemmo on kyllä ottanut hienoja kuvia. Mutta minäkin pidän konstailemattomasta dokumenttityylistä.
En ole ammattilainen - mutta aktiivinen harrastaja - ja tykkään suomalaisten työstä, joka on:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Topwalksissa ei mielestäni yritä koreilla vaan esitellään, mitä tuolla Espanjan luontoreiteillä kohtaa.Hienoja kuvia saa monella tavalla ja moneen makuun. Minullakin alkanu viime aikoina liika kliinisyys ärsyttämään, nykyään eniten miellyttää yksinkertaiset mv-kuvat. Varsinkin kuvat joissa on lyhyt syväterävyys ja selkeä pääkohde, ei objektiivin huono piirtokaan haittaa. Värikkäät maisemakuvat jaksoi aikansa viehättää, kuten hdr-makkaraperunaoksennuksetkin, mutta nyt ne ei enää nappaa. Jos kuva ei näytä hyvältä mustavalkoisena, siinä ei silloin ole muuta sisältöä kuin karkkivärit. Tietysti esim. auringonlaskut ja revontulet näyttää aina paremmilta väreissä, mutta muuten tykkään että kuvat on mv.
Työeläkeläinen kirjoitti:
että kyllä ensin on kuva jota käsitellään. Kateellisena katsoin nuorukaisen työn laatua. Toivon itsekin kuvausta harrastavana pääseväni yhtä selkeään näkemykseen.
On tyhmää vähätellä ellei sitten anna todellista analyysiä siitä mikä kuvissa mättää. Minä en paljoa keksinyt moitetta mutta plussia sitä enemmän.opasti tyyliin "Kun opettelet aukon ja valoituksen säädön, olet monta askelta edellä sunnuntainäppäilijästä".
- oli aivan
hirveitä kuvia!! Yritti äijä tulla päteen omilla kuvillaan mutta eipä onnistunu. Ammattilaiskamerat ja obiskat näytti olevan mutta tuon parempaan ei näköjään pysty :/
- Tallustelija74
oli aivan kirjoitti:
hirveitä kuvia!! Yritti äijä tulla päteen omilla kuvillaan mutta eipä onnistunu. Ammattilaiskamerat ja obiskat näytti olevan mutta tuon parempaan ei näköjään pysty :/
Näin suht aloittelijan silmin nuo ei kovin surkeilta näyttäneet. Mutta makuja on yhtä monta, kuin on katsojaakin. Mielelläni tuollaisia kuvia katselen. Kiitokset kuvaajalle, että on tuonut esille kuviaan.
oli aivan kirjoitti:
He,he !!! Viestistäsi selvästi "näkee" että,et itse harrasta kuvausta ja ikää taitaa olla yläasteen verran.. Noh,kyllä se siitää ;)
Mutta,kummallakin kuvaajalla on silmää ja ok..Mutta toinen muokkaa aika kovalla kädellä kuvia..?? Ja missä kulkee raja..??
Makunsa kullakin...kop.kop kirjoitti:
He,he !!! Viestistäsi selvästi "näkee" että,et itse harrasta kuvausta ja ikää taitaa olla yläasteen verran.. Noh,kyllä se siitää ;)
Mutta,kummallakin kuvaajalla on silmää ja ok..Mutta toinen muokkaa aika kovalla kädellä kuvia..?? Ja missä kulkee raja..??
Makunsa kullakin...Ai niin... Ja minä en ole,tuon linkin "takana" oleva kuvaaja...Mutta harrastan kuvausta ja jne..
- WAU!!!
Todella hienoja. Kunpa itsekin osais.
- ottamia luontokuvia
www.webbisivu.com/luontokuva
- mitkä?
ottamia luontokuvia kirjoitti:
www.webbisivu.com/luontokuva
linkki vei jollekin yleissivulle???
- muka
mitkä? kirjoitti:
linkki vei jollekin yleissivulle???
Jos siihe tuli joku mainos, nii se on sen palvelimen joku paskamainos. mut laita sielt sivun oikeasta yläkulmasta jatkasivulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838