gamgia

matkailu

Hei.
Olen menossa naimisiin Gambiassa, gambialaisen miehen kanssa. Esteettömyystodistus on jo hankittu, mutta nyt vaivaa tämä avioehto. Hänellä ei ole minkäänlaista omaisuutta, minulla taas on ja perintökin tiedossa. Minulla on yksi poika. Avioero tilanteessa en tahdo osittaa omaisuuttani, vaan mikä oli minun tulee olemaan myös minun. Puolisoni muuttaa Suomeen. Kuinka toimia tässä tilanteessa? Olisiko kellään kokemusta asiasta?

12

1655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee mieleeni.

Ensiksi opettelet oikeinkirjoituksen ennenkuin alat
      hankkimaan kotieläimiä.

• tpi

avioehto. Silloin et menetä omaisuuttasi sitten _kun_ se avioero tulee.

• only mii

Onnea!
        olet löytänyt elämäsi rakkauden. Miehen joka kohtelee sinua kunnioittavasti ja huomioiden.

Hän saapuu suomeen, ei osaa kieltä, kulttuuri on eri kaverit ja ystävät kaukana, ikävä painaa.

Hänelle kultturishokki on valtava.
        Mitä tämä on? Ei kavereita,ei edes yhteistä kieltä sinun tuttujesi kanssa.

Mies ei halua jäädä luuseriksi, kohta vaatimuksestaan jäät kotiin miellyttämään häntä jotta hän tuntisi olonsa kotoisemmaksi.
        Kohta luemme iltapäivälehdestä; mustasukkainen mies muumaasta; kadun mitä tein, onneksi löysin uuden ymmärtävän rakkaan...

• matkalta

olisi oikea otsikko

• turhaan

tee avioehtoa. Muuten pian käy niin että kun kuitenkin eroatte niin veronamksajat joutuvat elättämään tuon sinun maahan tuomasi matkamuiston. Kerran sen rakkaudesta tänne tuot niin eikö sinun pidä häneen luottaa ja antaa kaiken jakautua tasan eron tapahtuessa.

• Holhooja

"Älä turhaan tee avioehtoa. Muuten pian käy niin että kun kuitenkin eroatte niin veronamksajat joutuvat elättämään tuon sinun maahan tuomasi matkamuiston. Kerran sen rakkaudesta tänne tuot niin eikö sinun pidä häneen luottaa ja antaa kaiken jakautua tasan eron tapahtuessa."

Olin ehdottamassa avioehtoa, mutta yo. viestin luettuani tajusin, että se ei olekaan hyvä idea. Joten: älä missään nimessä edes harkitse avioehtoa.

PISA-tutkimusten mukaan suomalainen koulu on maailman paras. Toisen tutkimuksen mukaan Suomi on sivistysvaltio.
        Väitetään, että "on lottovoitto tulla/syntyä Suomeen".

Väitteeseen voin kyllä yhtyä. Tutkimuksista en enää tiedä.
        Kai se on niin, että rakkaus on sokea.

Voi herranjestas, näitä Suomi-Pirkkoja. HAHAHA

• nix nax
    • ja muutama

entinen lehmä!! Valkoinen mies Banjulista.

• vielä!

RAKASTATKO sulhastasi? Jos aidosti rakastat, niin tuskin haluat jättää häntä puille paljaille, jos vaikkapa kuolisit ensiksi. Minusta avioehto sopii tilanteeseen, jos molemmilla on suunnilleen samanverran omaisuutta ja vielä olette siihen sillä lailla kiintyneet, että ette halua toiselle määräysvaltaa siihen missään olosuhteissa. Jos enemmän omaisuutta omistava haluaa avioehdon, niin minusta kyse on sellaisesta itsekkyydestä, joka ei kuulu avioliittoon.
      Perinnön osalta perinnönjättäjä voi halutessaan testamentissaan määrätä testamentattavan omaisuuden avio-oikeuden ulkopuolelle.

• olisi parempi

että sinä muuttaisit Gampiaan, asuisitte kamelinköntsämajassa jotka on helppo rakentaa. Risuista kehikko sitten ei muuta kun muuraamaan. Juoksentelette sisiliskoja kiinni ja vartaaseen niin ei tarvitsisi maksaa kalliita Suomen hintoja. Mitä helvettiä niitä kankia tänne pitää haalata elätettäviksi. Jääkää Suomalaiset horot niihin maihin joissa te käytte näitä kangeja naitattamassa itseänne. Mistä helvetistä näitä akkoja riittää???

• luulen että

ei helvetistä vaan ylempää.
        Nimittäin en usko että maalistuneet naiset juuri gambioissa reissaavat van nämä uskovaiset maailmanparantajat. Sitten kokevat paskamajan keskellä herätyksen saadessaan mustaa melaa ja päättävät päästää yhden pahasta......

• ollakin
        luulen että kirjoitti:

ei helvetistä vaan ylempää.
        Nimittäin en usko että maalistuneet naiset juuri gambioissa reissaavat van nämä uskovaiset maailmanparantajat. Sitten kokevat paskamajan keskellä herätyksen saadessaan mustaa melaa ja päättävät päästää yhden pahasta......

oikessa. Samanlainen ganki letkahtaa korkeasaaressa aasin mahan alta kun se alkaa kuselle, mutta ei riitä, että näkee pitää päästä koittamaan. Mitäs siitä vaikka omat siskonsa ja tyttärensä silpovat. Aina on vapaita veneitä isomelaista soutajaa vaille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe