kaverin mutsi ei anna sen ostaa tf2 koska se on 15 ja tf2 on 16 ikäsille se on vaan niin ärsyttävää kun haluaisin pelata sen kanssa on eri juttu jos 12v ostaa gtaIV:n mutta toi on naurettavaa
Vastaukset 2
- tf2
team froses 2 on hyvä mut sun kaveris ei saa ostaa sitä jos se on 12v sen mutsi ei tykää siit(siin tulee myös verta)et varmaa säkä saa.miks kirjotit tänne ku ketää ei kiinosta sun kaverin ongelmat
- `Gobra
osta ite se peli jos pystyt tai vanhene. Ehit vielä pelata mäiskintää ja kavis voi pelata kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja211997Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 78748
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 65642
- 64556
- 45540
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503