Mitä mieltä olette uroslabbiksen kastraatiosta?
Minulla on 2,5v labbis ja pentuja sillä en teetä, on lonkat cc ja kyynärätkään ei ole 0.
Tämä sankari on ärsyttävän innokas, kun tulee vieraita tai lasten kavereita, (jotka on tuttuja eli käyvät monta kertaa päivässä.)
Koira hyppii ja häärää innoissaan, riehuu,,tiedetään että tässä on koulutus mennyt päin mäntyä tai ei sitä ole ollutkaan.
Meitä on 5 henkinen perhe, enkä onnistu saamaan kaikkien päähän sitä että kuinka pitäis toimia koiran kanssa kun joku tulee...
Nyt olen miettinyt kastraatiota, (isäntä on eri mieltä,,jep,jep, tuntuu varmaan siltä että iteltä viedään munat..)
Rauhoittaisiko kastraatio koiraa tässä innokkaana olemisessa, kun joku tulee.
Mutta mitäs haitta puolia on sitten, kun koira on tosi lepponen, saa pyörittää miten vain, ei hauku eikä ärhentele..
Kamalinta olis jos hyppiminen ei muutu, mut lisäksi saisi vihaisen koiran(niin ja isännän myös)
kastraatio..
2
389
Vastaukset
- kokeiltu on
Meidän sekarotuinen uroskoira leikattiin juuri siitä syystä, että elämä oli niin levotonta ja hirveää riekkumista vieraiden kanssa yms. yms. niin ei kyllä meidän kaverilla auttanut yhtään mitään... ainut seuraus oli että se lihoi ilman niitä palleja, mutta muuten oli ja on edelleen aivan samanlainen kaahokki. Nyt omistan kohta 1v. täyttävän labbiksen ja meillä on aikalailla samaa ongelmaa kuin sinulla noiden vieraiden tervehtimisessä. Mutta en usko että se leikkaaminen siihen auttaa. Itse en ainakaan aio nykyistä koiraani leikata, koska aiemmallakin koiralla se oli täysin turha operaatio. Riippuu varmaan osittain koirasta, että miten pallien leikkaus vaikuttaa. Mutta voisin kuvitella, että labbiksella se ei juurikaan vaikuttaisi innokkuuteen ja "ylisosiaalisuuteen"
- on juuri
labradirin kastraatiosta. Teimme sen noin viisi vuotiaana, mutta kaduin pahasti sillä koiramme muuttui iloisesta ja innokkaasta koirasta surulliseksi löntystelijäksi.Lihoi , eikä edes lenkille halunnut lähteä . Siis todella siitä tuli ennenaikojaan vanhus ja lisäksi jotenkin todella surumielinen. Niimpä päätin, että jatkossa kestän ne riehumiset koirallani, tai sitten olen ilman koiraa. Voi olla yksilöllistä, mutta näin kävi minun koiralleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289