Mitä mieltä olette uroslabbiksen kastraatiosta?
Minulla on 2,5v labbis ja pentuja sillä en teetä, on lonkat cc ja kyynärätkään ei ole 0.
Tämä sankari on ärsyttävän innokas, kun tulee vieraita tai lasten kavereita, (jotka on tuttuja eli käyvät monta kertaa päivässä.)
Koira hyppii ja häärää innoissaan, riehuu,,tiedetään että tässä on koulutus mennyt päin mäntyä tai ei sitä ole ollutkaan.
Meitä on 5 henkinen perhe, enkä onnistu saamaan kaikkien päähän sitä että kuinka pitäis toimia koiran kanssa kun joku tulee...
Nyt olen miettinyt kastraatiota, (isäntä on eri mieltä,,jep,jep, tuntuu varmaan siltä että iteltä viedään munat..)
Rauhoittaisiko kastraatio koiraa tässä innokkaana olemisessa, kun joku tulee.
Mutta mitäs haitta puolia on sitten, kun koira on tosi lepponen, saa pyörittää miten vain, ei hauku eikä ärhentele..
Kamalinta olis jos hyppiminen ei muutu, mut lisäksi saisi vihaisen koiran(niin ja isännän myös)
kastraatio..
2
438
Vastaukset
- kokeiltu on
Meidän sekarotuinen uroskoira leikattiin juuri siitä syystä, että elämä oli niin levotonta ja hirveää riekkumista vieraiden kanssa yms. yms. niin ei kyllä meidän kaverilla auttanut yhtään mitään... ainut seuraus oli että se lihoi ilman niitä palleja, mutta muuten oli ja on edelleen aivan samanlainen kaahokki. Nyt omistan kohta 1v. täyttävän labbiksen ja meillä on aikalailla samaa ongelmaa kuin sinulla noiden vieraiden tervehtimisessä. Mutta en usko että se leikkaaminen siihen auttaa. Itse en ainakaan aio nykyistä koiraani leikata, koska aiemmallakin koiralla se oli täysin turha operaatio. Riippuu varmaan osittain koirasta, että miten pallien leikkaus vaikuttaa. Mutta voisin kuvitella, että labbiksella se ei juurikaan vaikuttaisi innokkuuteen ja "ylisosiaalisuuteen"
- on juuri
labradirin kastraatiosta. Teimme sen noin viisi vuotiaana, mutta kaduin pahasti sillä koiramme muuttui iloisesta ja innokkaasta koirasta surulliseksi löntystelijäksi.Lihoi , eikä edes lenkille halunnut lähteä . Siis todella siitä tuli ennenaikojaan vanhus ja lisäksi jotenkin todella surumielinen. Niimpä päätin, että jatkossa kestän ne riehumiset koirallani, tai sitten olen ilman koiraa. Voi olla yksilöllistä, mutta näin kävi minun koiralleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2192910Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045- 681038
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka335982Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778