kastraatio..

kannattaako

Mitä mieltä olette uroslabbiksen kastraatiosta?
Minulla on 2,5v labbis ja pentuja sillä en teetä, on lonkat cc ja kyynärätkään ei ole 0.
Tämä sankari on ärsyttävän innokas, kun tulee vieraita tai lasten kavereita, (jotka on tuttuja eli käyvät monta kertaa päivässä.)
Koira hyppii ja häärää innoissaan, riehuu,,tiedetään että tässä on koulutus mennyt päin mäntyä tai ei sitä ole ollutkaan.
Meitä on 5 henkinen perhe, enkä onnistu saamaan kaikkien päähän sitä että kuinka pitäis toimia koiran kanssa kun joku tulee...
Nyt olen miettinyt kastraatiota, (isäntä on eri mieltä,,jep,jep, tuntuu varmaan siltä että iteltä viedään munat..)
Rauhoittaisiko kastraatio koiraa tässä innokkaana olemisessa, kun joku tulee.
Mutta mitäs haitta puolia on sitten, kun koira on tosi lepponen, saa pyörittää miten vain, ei hauku eikä ärhentele..
Kamalinta olis jos hyppiminen ei muutu, mut lisäksi saisi vihaisen koiran(niin ja isännän myös)

2

447

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on

Meidän sekarotuinen uroskoira leikattiin juuri siitä syystä, että elämä oli niin levotonta ja hirveää riekkumista vieraiden kanssa yms. yms. niin ei kyllä meidän kaverilla auttanut yhtään mitään... ainut seuraus oli että se lihoi ilman niitä palleja, mutta muuten oli ja on edelleen aivan samanlainen kaahokki. Nyt omistan kohta 1v. täyttävän labbiksen ja meillä on aikalailla samaa ongelmaa kuin sinulla noiden vieraiden tervehtimisessä. Mutta en usko että se leikkaaminen siihen auttaa. Itse en ainakaan aio nykyistä koiraani leikata, koska aiemmallakin koiralla se oli täysin turha operaatio. Riippuu varmaan osittain koirasta, että miten pallien leikkaus vaikuttaa. Mutta voisin kuvitella, että labbiksella se ei juurikaan vaikuttaisi innokkuuteen ja "ylisosiaalisuuteen"

• on juuri

labradirin kastraatiosta. Teimme sen noin viisi vuotiaana, mutta kaduin pahasti sillä koiramme muuttui iloisesta ja innokkaasta koirasta surulliseksi löntystelijäksi.Lihoi , eikä edes lenkille halunnut lähteä . Siis todella siitä tuli ennenaikojaan vanhus ja lisäksi jotenkin todella surumielinen. Niimpä päätin, että jatkossa kestän ne riehumiset koirallani, tai sitten olen ilman koiraa. Voi olla yksilöllistä, mutta näin kävi minun koiralleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe