Käytämme jyräcombin vetoon takavetoista Ford 7710 vm -83. Traktorissa on vain yksi hydraulipumppu ja paikka toiselle pumpulle moottorin takaosan kyljessä. Jyräcombi nousee pellonkulmassa liian hitaasti yhdellä pumpulla (uusittu 2007) ja olen harkinnut tarvikepumpun lisäämistä moottorin kylkeen. Traktorissa on de luxe venttiilit.
Toisen pumpun imupuolen liitäntä on selvä, mutta paineputken liittämiseksi tarvittavat osat ei. Onko tässä mallissa jo valmiina ns. prioriteettiventtiili vai pitääkö se lisätä, kun koneessa on uudesta lähtien ollut vain yksi pumppu? Onko paineputkessa normaalit kierteet vai jokin Fordin oma liitäntä kuten imuputkessa? Yksi tarvikeliike sanoi "paineputken tulevan suoraan nostolaitekanteen eikä siihen tarvita venttiiliä, jos on de luxe venttiilit", mutta en ole varma, pitääkö se paikkansa. Fordin varaosamyyntikään ei tuntunut tietävän, mitä osia tarvitaan.
Tiedossa olisi myös Ford 6700:sta käytettynä toinen hydraulipumppu, putket ja venttiili, mutta en ole varma, käykö ne 7710:een, vaikka myyjä niin väitti.
Kiitos tiedoista etukäteen.
Toinen hydraulipumppu Ford 7710:een
Nimetön
2
1017
Vastaukset
- kipexon
Minkäslainen tämä de luxe venttiili on(verrattuna "tavalliseen")? Ei ole noista foorteista kokemusta suuremmin, joten en tiedä moista mallia.
- soita
040 8165473.jotain tietoa fordin hydrauliikasta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927