Ollaan tässä järjestämässä 50v yllätysjuhlia ja nyt olsii hyville ideoille käyttöä. Mitään ylilyöntiä ei ole tarkoitus järjestää, vaan sellaiset juhlat joista uskaltaa puhua myös jälkeenpäin.
Ideoita 50v juhliin
10
22143
Vastaukset
- julku
Juhlat on yllätys jo sinänsä.Sinne pitää saada joku tai joitain yllätysvieraita. Joitain vanhoja koulukavereita tai ihmisiä vuosien varrelta. Sellaisia joita sankari ei ikimaailmassa arvaisi tapaavansa.Musiikki sitä mitä juhlakalu kuunteli hurjina teinivuosinaan. Vieraiden vaatteet siltä samalta ajalta.Ja tietenkin vanhoista hauskoista kuvista teetettyjä suurennoksia kaikkien nähtäville.Eiköhän näistä jotain saa aikaiseksi. Muistan nimittäin omista juhlistani että oli aivan mahtavaa täyttää tuo viiskymmentä. Muistella kaikkea vanhaa kivaa, silloin on jo tarpeeksi vanha muistelemaan ja tarpeeksi nuori vielä muistaanseen jotain...Mutta kaikkineenkin kivaa ja hulvatonta yhdessoloa, sellaista joista kaikille jää hyvä mieli! Kyllä te osaatte!
- Kaupunkilainen
Tarkennetaanpa vähän: olisiko juhla todella yllätys "juhlakalulle"? Toivottavasti tunnet hänet hyvin, läheskään kaikki ihmiset eivät nimittäin arvosta tällaisia yllätyksiä. Itse olisin ollut kauhuissani, jos joku olisi mennyt järjestelemään kaikenlaista selkäni takana.
Juhla sinänsä, siis se, että juhlitaan, ei saa olla yllätys, vaan ainakin ajankohta pitää sopia päivänsankarin kanssa yhdessä. Juhlan luonteestakin pitäisi tietää etukäteen ainakin sen verran, että osaa pukeutua asiaankuuluvasti. Ohjelman tarkan sisällön voi pitää yllätyksenä, mutta silloinkin vain, jos on varma siitä, että se on päivänsankarin mieleen. Tämänikäisillä on jo niin paljon ja varmoja omia mielipiteitä, että minä en ainakaan lähtisi ihan salaa moista tekemään.- julku
Olisin ollut täysillä mukana jos joku olisi järkännyt yllärijuhlat! En varmaan olisi suuttunut enkä valittanut. Sen verran pitää olla pioneerihenkeä.
Mikä yllätys se on että sovitaan päivänsankarin kanssa etukäteen kaikesta?
Ei sen ole väliä miten juhlakalu on pukeutunut. Ja voihan hänelle tuoda sopivaa päällepantavaa juhlapaikalle. Ei saa olla niin pikkutarkka joka asiassa.
Olen ollut itse järjestämässä yksiä yllätysjuhlia ja kaksissa olen ollut muuten vaan vieraana. Ja nämä kaikki ovat onnistuneet ihan älyttömän hyvin. Yksissäkään juhlittava ei ole suuttunut eikä valittanut mistään, päinvastoin. Ja ihan täytenä yllätyksenä kaikki on tullut.
Mutta jos on tiukkapipo niin ei voi mitään. Ei sen ole väliä vaikka se nuttura ei aina ihan suorassa olekaan, hauskaa voi pitää ilman kankeita kaavoja, rennosti. Ja vieläpä ihan selvin päinkin!
Järjestäkää kaikkea kivaa, juhlikaa, naurakaa, nauttikaa! Iloisia juhlia ei ole koskaan liikaa. Niitä itkujuhlia sitäkin enemmän... - Kaupunkilainen
julku kirjoitti:
Olisin ollut täysillä mukana jos joku olisi järkännyt yllärijuhlat! En varmaan olisi suuttunut enkä valittanut. Sen verran pitää olla pioneerihenkeä.
Ei sen ole väliä miten juhlakalu on pukeutunut. Ja voihan hänelle tuoda sopivaa päällepantavaa juhlapaikalle. Ei saa olla niin pikkutarkka joka asiassa.
Olen ollut itse järjestämässä yksiä yllätysjuhlia ja kaksissa olen ollut muuten vaan vieraana. Ja nämä kaikki ovat onnistuneet ihan älyttömän hyvin. Yksissäkään juhlittava ei ole suuttunut eikä valittanut mistään, päinvastoin. Ja ihan täytenä yllätyksenä kaikki on tullut.
Mutta jos on tiukkapipo niin ei voi mitään. Ei sen ole väliä vaikka se nuttura ei aina ihan suorassa olekaan, hauskaa voi pitää ilman kankeita kaavoja, rennosti. Ja vieläpä ihan selvin päinkin!
Järjestäkää kaikkea kivaa, juhlikaa, naurakaa, nauttikaa! Iloisia juhlia ei ole koskaan liikaa. Niitä itkujuhlia sitäkin enemmän...Sanokaa sitä tiukkapipoisuudeksi, minusta kyse on normaalista huomaavaisuudesta. Kun kyse on syntymäpäivästä tai ylipäätään jonkun henkilökohtaisesta merkkipäivästä, päätökset siitä, miten sitä juhlitaan vai juhlitaanko ollenkaan, tekee päivänsankari itse. Aika moni ei halua olla huomion keskipisteenä, ja uskonkin "pakkojuhlittavan" ainakin tuntevan olonsa kiusaantuneeksi, vaikka kohteliaisuudesta näyttelisi iloista.
Itse olen ajatellut jättää seuraavan tasavuosijuhlan väliin kokonaan ja juhlia vasta sitten, kun pääsen eläkkeelle. Onneksi minulla ei ole sellaisia tuttavia, jotka järjestäisivät minulle juhlia minulta kysymättä! - O - O
julku kirjoitti:
Järjestäkää kaikkea kivaa, juhlikaa, naurakaa, nauttikaa! Iloisia juhlia ei ole koskaan liikaa. Niitä itkujuhlia sitäkin enemmän...Entäpä, jos juhlakalu yllättäisikin juhlien järjestäjät ja häipyisi muihin maisemiin viettämään syntymäpäiviään?
Vaikkei kaikesta etukäteen sopisikaan, olisi varmaan syytä sopia ajankohdasta ellei puoliso tms. henkilö ihan varmasti tietäsi henkilön olevan vapaasti yllättäjien yllätettävissä. Moni nainen saattaisi myös olla tosi pahoillaan, ellei voisi olla edustuskunnossa omissa juhlissaan. Ehkä yllätyksen voisi aloittaa viemällä nainen kampaajalle ja kauneushoitolaan ehostettavaksi.
Mielestäni ei ole tiukkapipoista yrittää ottaa myös juhlan kohteen tunteet ja toivomukset mahdollisimman hyvin huomioon. Meitä on niin monenlaisia. - entinenmiäs
Kaupunkilainen kirjoitti:
Sanokaa sitä tiukkapipoisuudeksi, minusta kyse on normaalista huomaavaisuudesta. Kun kyse on syntymäpäivästä tai ylipäätään jonkun henkilökohtaisesta merkkipäivästä, päätökset siitä, miten sitä juhlitaan vai juhlitaanko ollenkaan, tekee päivänsankari itse. Aika moni ei halua olla huomion keskipisteenä, ja uskonkin "pakkojuhlittavan" ainakin tuntevan olonsa kiusaantuneeksi, vaikka kohteliaisuudesta näyttelisi iloista.
Itse olen ajatellut jättää seuraavan tasavuosijuhlan väliin kokonaan ja juhlia vasta sitten, kun pääsen eläkkeelle. Onneksi minulla ei ole sellaisia tuttavia, jotka järjestäisivät minulle juhlia minulta kysymättä!Tasan samaa mieltä. Ei hevin anteeksi saisi, jos joku olisi järjestänyt yllätysjuhlat viime viikon kuuskymppisilleni. En halua juhlia, vihaan kaikenlaisia juhlia ylipäätään. Samoin eläkkeelle pääsyä voisin aikoinaan juhlia, mutta sitäkin juuri itse haluamallani tavalla pienellä porukalla.
- viivi-amaldiina
kaivakaa lapsuudesta tekemisiä, työpaikasta, kodista, ja yleensä hänelle sattuneita tilanteita. Muisteloita keräämään.
- æøkl
En itse voi sietää yllätyksiä.
Omat viiskymppiset on siis suunniteltu.Ei perinteistä kakkukahvia, muttei nyt mitään kummallistakaan. Pääasia, että mulla on kivaa.
Pidän esikoistaidenäyttelyni, jatkoille runsaasti viinaa, sekä rössöpottuja. Jatkoista jo kirjoitin, en viitsi kirjoittaa uudestaan, löytyy linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000041279535
=DW= - elää
Itse järjestäsisin fiftaribileet,kellohameet ja rock`n roll.
- 52v
Minä tykkään juhlista joissa on kunnon meininki! Omissa juhlissani oli valoa jää musaa sekä hyvää seuraa. Valot otin tuollaisesta paikasta: http://discovuokraus.webs.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733