Mökillä

koopeeii

Olin saanut paria kuukautta aiemmin ajokortin ja tästä syystä pääsimme kulkemaan tyttökaverini kanssa hieman paremmin kaksistaan ja olimmekin ehtineet jo parina viikonloppuna käydä heidän kesämökillään, jonne olimme nytkin viikonlopuksi menossa. Jennin äiti halusi kuitenkin nyt mukaan, koska hänen miehensä ei ole vuosiin mökillä yötä suostunut olemaan ja nipin napin viitsinyt huolehtia mökin kunnosta. Mikäli hänestä olisi yksin kiinni ollut, niin mökkihän olisi jo myyty, mutta Jennin äiti ei siihen ollut suostunut. Mökki oli hyvin pieni, eikä rantasaunakaan koolla leveillyt, mutta kyllä siellä kolme tai neljä henkeä hyvin mökkeili. Sen verran olimme kuitenkin tässä vuosien aikana mökkiin tilaa tehneet, että nukkumapaikkoja oli oikeastaan vain kahdelle. Yksi täysleveä sänky, jossa Jennin äidin mukaan mahtuisimme kuitenkin hyvin kolmestaan tuon yhden yön nukkumaan.

Koska mökille oli kuitenkin matkaa, niin otimme heidän autonsa, sillä omani ei ehkä ollut sieltä luotettavimmasta päästä. Parin tunnin ajelun jälkeen olimmekin perillä ja pääsimme asettumaan taloksi. Suomen kesään ei montaa aurinkoista ja lämmintä kesäpäivää sattunut, joten oli tietenkin selvää, että päivä oltaisiin ulkona. Jenni ja Sari vaihtoivat bikineihin ja minäkin puuhastelin polttopuut saunaa varten ihan vain shortseissa ja sandaaleissa. Pilkottuani puut, kannoin ne saunaan ja huomasin naisten makoilevan laiturilla auringosta nauttien. Vettä saunaan kantaessani, kuulin kuinka anoppi kehui tyttärelleen miten hyvän miehen tämä onkaan löytänyt. Sari oli varsin otettu siitä, että viitsin huolehtia mökistä ja ilman minua olisi kuulemma moni korjaus jäänytkin viimevuosina tekemättä. Saunan valmistelut lopetettuani, menin itsekin laiturille, astuen ensin anopin yli ja pysähtyen sitten tyttökaverini jalkojen väliin.

Jenni tokaisi hieman leikillään, että olen nyt auringon edessä, joten siirryin takaisin päin Sarin jalkojen väliin. Jenni totesi minun olevan nyt äitinsä auringon edessä, mutta Sari korjasi heti, ettei se haittaisi. Sanoin voivani oikeastaan lähteä kokeilemaan pysyykö tuo vene vielä pinnalla, niin saavat ottaa aurinkoa ihan rauhassa. Jenni sulki silmänsä ja sanoi tämän sopivan, mutta Sari kehotti pysymään lähellä rantaa, koska eihän siitä vanhasta veneestä tiennyt. Totesin järven olevan niin pieni, että senhän ui vaikka yli jos on tarpeen, vaikka toki tiesin, ettei se aivan taitaisi onnistua. Ehdin astua pari askelta poispäin, kun Sari vielä kysyi olenko milloin lisännyt aurinkorasvaa, sillä järvellä poltan äkkiä itseni. Pysähdyin miettimään asiaa, enkä ehtinyt vastata vielä mitään, kun Sari jo pomppasi pystöön ja otti viereltään aurinkorasvan. Hän napsautti korkin auki ja pyysi ojentamana käteni, johon hän tursautti hieman rasvaa ja samalla kun levitin sitä etupuolelleni, hieroi hän rasvaa selkääni. Sittenpä pääsinkin soutelemaan järvelle ja hyvinhän se vene pinnalla pysyi. Loppuilta menikin sitten kaikkea pientä puuhastellen ja saunan lämpiämään laittamisessa.

Saunassa kävimme ensin tyttökaverini kanssa ja jo perinteiseen tapaamme kävimme uimassa välillä järvessä. Uintimme taisi venyä hieman pidemmäksi, sillä takerruimme suutelemaan ja hyväilemään toisiamme hyväksi toviksi, kunnes anopin ääni keskeytti meidät. Sari kysyi voisiko hän jo mennä saunaan ja sanoimme tämän sopivan, voisimme jatkaa sitten hänen jälkeensä. Vesileikkimme saivat tietenkin seisokin aikaan, mutta emme kuitenkaan kehdanneet edetä sen pidemmälle, jos anoppi sattuisikin tulemaan saunasta kesken kaiken. Ja niinhän siinä pian kävikin, että anoppi asteli saunasta ulos ja tuli myös alasti uimaan. Siinä vieressämme porskutellessa hän kehui kuinka mukavalta tämä uinti tuntuukaan ja varsinkin nyt kun ei mies ole motkottamassa, että joku voisi kiikaroida naapurirannalta.

Tyttökaverini alkoi houkutella minua takaisin saunaan pesulle, mutta koitin varovasti vinkata, että minulla on kyllä täysi seisokki nyt päällä, joten ajatus on hieman huono. Anoppi taisi ymmärtää asian tyttökaveriani nopeammin, sillä hän sanoi tekevänsä pienen uintireissun sillä aikaa kun käymme pesulla. Nousimme Jennin kanssa vedestä ja tepastelimme nopeasti saunaan, jossa Jenni kävikin kiihkeästi päälleni, vaatien rakastelemaan nyt nopeasti. Jenni oli sen verran kuumana, ettei mitään lämmittelyjä tarvittu, vaan suoritus oli varsin pikainen ja nopeasti ohi. Päästyämme pahimman kiihkomme ohi, pesimme itsemme ja siirryimme eteisen puolelle kuivaamaan. Kuivattelun lomassa sanoin Jennille, että Sarin saunomisen jälkeen pitää lisätä vielä vettä ja puita, jotta aamulla on edes vähän lämmintä vettä. Jenni sanoi menevänsä takaisin mökkiin, laittamaan hiuksensa, mutta minä voisin jäädä odottelemaan tänne.

Jenni lähtikin kävelemään mökin suuntaan, minun siirtyen vain kuistin penkille istuskelemaan. Sari huomasi meidän tulleen ulos ja lähti nousemaan ylös vedestä. Olisi ollut ehkä korrektimpaa katsella jonnekin muualle, mutten voinut olla katsomatta ja ihailematta hänen vartalonsa muotoja. En tiedä mikä neljänkympin villitys häneen oli nyt iskenyt, sillä ei hän aiemmin noin rohkeasti seurassani ollut näyttäytynyt. Liekö sitten vain siitä kiinni, että aiemmin myös appiukko on ollut yleensä läsnä ja kieltämättä hänellä oli toisinaan pieneen mustasukkaisuuteen viittaavia kommentteja vaimostaan. Sari ei pitänyt mitään hoppua käveleskellessään saunaa kohti, eikä hän tuntunut olevan moksiskaan alastomuudestaan, sillä hän jäi kuistille vielä juttelemaan kanssani. Kerroin jääneeni odottamaan, että hän saunoo loppuun, niin lisään sitten puita ja vettä, jotta aamulla olisi edes hieman lämmintä vettä aamupesua varten. Sari kehui kuinka muistan huomioida aina kaiken ja taputteli olkapäälleni, siirtyen sitten saunan puolelle.

Ämpäri oli valmiina ulkopuolella, joten kävin hakemassa ensin vettä siihen ja sen jälkeen mökin luota vielä muutaman polttopuun. Istuskeltuani kuistilla vielä hetken, kuulin Sarin siirtyvän eteisen puolelle ja koska hän ei aiemminkaan ollut alastomuuttaan ujostellut, niin avasin oven ja kävin lisäämässä puita pataan. Vettä jouduin hakemaan vielä muutaman kerran lisää, joten Sari ehtikin hyvin kuivatella sillä aikaa ja siirtyä sitten kuistille istumaan. Lopuksi pesaisin vielä hieman nokeentuneita käsiäni ja siirryin istumaan kuistille Sarin viereen. Hänellä oli pyyhe ympärillään ja juttelimme ihan niitä näitä, mutta aloin tuntea turvotusta jalkovälissäni, joten päätin ehdottaa mökille siirtymistä, sillä Jennikin jo varmasti odottelee meitä. Sari kysyi haluammeko olla kaksistaan hetken vai joko saimme hoidettua loppuun sen mitä hän keskeytti. En vastannut hänen lisäkysymykseen, naureskelin vain hänen voivan tulla hetikin.

Mökkiin päästyämme tyttökaverini sanoi, että oli jo tulossa hakemaan minua, kun ihmetteli miten näin kauan kestää. Vastasin odottavan ajan vain tuntuvan pitkältä ja kunnon suudelma kuittasikin sitten loput. Maiskuttelin hieman huuliani ja totesin hänen ilmeisesti aloittaneen viinipullonsa, johon tuli myöntävä vastaus. Mökissä oli pieni pöytä seinänvieressä, jossa oli tilaa vain kolmelle, joten istuimme tyttökaverini kanssa siihen vastatusten pelaamaan korttia. Anoppi tuli seuraksemme siihen pöydän päätypaikalle ja auttoi hieman tytärtään viinipullon tyhjennyksessä. Koska minun piti ajaa huomenna autolla, ei anoppi sallinut minun ottaa lainkaan alkoholia. No, peli eteni ja viinipullo väheni, mutta vaatetuksemme pysyi pelkissä pyyhkeissä. Sari ja Jenni vaihtoivat jossain vaiheessa paikkaakin ja vaikka Sarikin viiniä maisteli, niin suurin osa taisi mennä Jennin kurkusta alas ja pari tuntia myöhemmin hän alkoikin olla valmis nukkumaan. Jenni nousi ylös ja sanoi menevänsä nukkumaan, pudottaen pyyhkeensä samalla lattialle ja vinkaten minua tulemaan pian perässään.

Jatkoimme kuitenkin anopin kanssa vielä hetken kortin peluuta ja vaikkei siinä kauan mennytkään, niin Jenni alkoi tuhista sängyssä sen merkkinä, että nukkui sikeästi. Sari totesi tytön perineen kyllä isänsä unenlahjat, sillä he ovat olleet aina hyviä nukahtamaan ja huonoja heräämään, kun Sari itse on taas huonouninen. Naureskelin huomanneeni kyllä tuon piirteen tyttäressä, enkä itsekään erityisen hyväuninen ole koskaan ollut. Tunsin Sarin hyväilevän varpailla jalkaani ja ajattelin hänen tekevän sitä varmasti ihan tahattomasti, mutta siitä huolimatta se sai alapääni heräilemään. Hetken poristuamme, nousimme sitten ylös ja aloimme siirtyä sänkyä kohti. Koitin peitellä seisokkia, mutta taisipa Sari sen silti huomata kun kömmin peittona toimivan lakanan alle. Lakanoita oli kolme kappaletta, jokaiselle oma ja koska tyttökaverini oli pyörähtänyt nukkumaan seinää vasten, jäin itse keskelle ja Sari ulkolaidan puolelle. Tyynyjä ei näköjään ollut löytynyt kuin kaksi ja koska tyttökaverini oli ominut jo yhden, niin meille jäi sitten yhteinen tyyny.

Menin makaamaan selälläni, tyttökaverini puoleinen jalka koukussa ja toinen suorana. Sari tuli kyljelleen, kääntyneenä minuun päin ja pää samalla tyynyllä. Hän haki hetken sopivaa asentoa ja kädelleen luontevaa paikkaa, laskien sen lopulta rinnalleni ja nojaten jalallaan kevyesti minua vasten. Stondis ei tietenkään ottanut hellittääkseen, eikä sitä tietenkään auttanut se, että sitä kalua tuli sormeiltua hieman siinä peiton alla. Katselimme Sarin kanssa toisiamme silmiin ja yritimme keksiä jotain puheenaiheita, mutta lopulta Sari kuiskasi varovasti, että pitäisikö hänen auttaa tuon kanssa, vinkaten samalla jalkojeni suuntaan. Olin sen verran yllättynyt kysymyksestä, etten ehtinyt vastata mitään, kun Sarin käsi jo hakeutui peittoni alle ja löysi kovana seisovan kaluni. Hän kuiskasi vielä "saanko" ja nyökkäsin vastaukseksi, jonka jälkeen hän alkoikin hyväillä kaluani. Tunsin kiihotukseni nousevan kohisten, sillä kirjaimellisesti korvissakin alkoi kohista, joten suljin silmäni ja keskityin nauttimaan.

Minulla alkoi olla täysi työ pidätellä tulemistani ja Sari tietenkin tämän kokeneenpana huomasi, joten hän kuiskasi olemaan nyt ihan hiljaa ja alkoi laskeutua alemmas. Pian hän olikin peittoni alla ja tunsin kuinka hänen kielensä alkoi leikitellä terskani päällä. Vilkaisin vieressäni makaavaa tyttökaveria, joka tuhisi edelleen tasaiseen tahtiinsa. Sari jatkoi kaluni hyväilyä, imeskellen ja nuoleskellen, upottaen sen välillä reilummin suuhunsa ja runkaten sitä samalla kädellään. Jännitin vartaloani ja yritin pidättää tulemistani, nostaen varalta tyynyn pääni alta eteeni, etten vain karjahtele orgasmin voimasta. Pikkuhiljaa aloin tuntea orgasmin lähestyvän ja sormenpäiden puutuvan, eikä mennyt kauaa, kun tunsin räjähdin orgasmin voimasta ja sain nipin napin pidettyä ääntelyni kurissa tyynyä vasten. Sari hyväili vielä hetken kaluani, nousten sitten takaisin ylös ja todeten kuiskaten "taisi tehdä hyvää". Vastasin sen tuntuneen todella hyvältä ja annoin pienen suudelman kiitokseksi.

Sari vilkaisi vieressäni nukkuvaa tytärtään, suuteli minua vielä ja asettui sitten viereeni kyljelleen, poispäin minusta. Tein hänelle tilaa, kääntyen itsekin kyljelleni, jolloin hän peruutti hieman lähemmäs minua. Koitimme rauhoittua nukkumaan, mutta minua jäi vaivaamaan ettei hän ehtinyt nauttia vielä lainkaan ja kyllähän tässä kieltämättä vielä haluja itselläkin oli, joten käteni vaelsivat hänen vartaloaan pitkin. Käännyin välillä selälleni ja kuulostelin kuinka sikeästi tyttökaveri nukkuu ja koska hänen koskettelunsa ei saanut häntä edes asentoa vaihtamaan, niin käännyin takaisin Sarin puoleen ja hivuttauduin hänen peittonsa alle. Hyväilin hänen paljasta ihoaan ja suukottelin hartioita, työntäen toisen käden hänen altaan ja alkaen hyväillä hänen rintojaan. Hänen nänninsä olivat napakkana, eikä ollut epäilystäkään, etteikö Sarikin tästä nauttisi. Pian hän nojautui hieman taaksepäin ja nosti jalkaansa, jotta pääsin hyväilemään myös hänen häpyään.

Työnsin käteni hänen jalkoväliinsä ja tunsin hänen olevan jo aivan kosteana halusta, joten aloin hyväillä hänen klitoristaan, toisen käden keskittyen nännin pyörittelyyn. Kaluni alkoi olla jälleen juhlakunnossa ja tunsin kuinka se painoi kovana Sarin pakaraa vasten. Hyväilin häntä melko pitkän aikaa ja kyllähän siinä lämminkin alkoi tulla, joten Sari käänsi kasvonsa minuun päin ja kuiskasi "käytäiskö ulkona". Nyökkäsin vastaukseksi ja vilkaisin taakseni, jossa tyttökaverini nukkui edelleen samassa asennossa. Hiivimme varovasti ulos, ottaen pyyhkeemme matkaan, mutta emme kietoneet niitä päällemme, vaan hipsimme alasti rantaan. Sari meni edeltä laiturille ja asetteli pyyhkeensä siihen, pyytäen minunkin pyyhettä ja asettaen senkin laiturille. Sitten hän pyysi minut siihen selälleen, joten tein kuten hän toivoi.

Asetuttuani selälleen, laskeutui hän hajareisin päälleni ja upotti kaluni sisäänsä. Katselin hänen ihania ilmeitään ja hieroskelin reisiä, hänen keinuttaen lantiotaan kevesti edestakaisin. Sari sattui katsomaan vastarannalle ja naurahti nyt olevan jotain kiikaroitavaakin, jos siellä oikeasti joku sellaista jaksaisi harrastaa. Pikkuhiljaa hän alkoi kiihdyttää tahtiaan ja kumartui käsivarsiensa varaan, jolloin pääsin hyväilemään myös hänen rintojaan. Tahti kiihtyi yhä entisestään ja koska tyttökaverini ei ollut yrittämälläkään onnistunut saamaan minulle kolmea orgasmia illassa, niin tiesin kestäväni kovaakin kyytiä, eikä tulemista tarvisi enää hillitä. Sari alkoi huohottaa nautinnosta ja äänet tuntuivat kaikuvan hiljaisen järven rannalla ympäriinsä. Nostin jalkani koukkuun ja lantiotani ylemmäs, jolloin Sari laski ylävartalonsa alemmas. Otin hänen nänninsä imeskeltäväkseni, samalla kun hän alkoi naida minua kiivaalla tahdilla. Hän kehui tämän tuntuvan taivaallisen hyvältä, eikä hän säästellyt ääntään, voihkien tasaiseen tahtiin. Jatkoin nännien pyörittelyä sormenpäillä ja aloimme suudella toisiamme kiivaasti ja pian tunsinkin kuinka Sari alkoi supistella kaluani vasten, nostaen sitten päätään ylemmäs ja päästäen nautinnon huudahduksen suustaan.

Aloin myötäillä hänen hidastuneita lantionliikkeitään, tuntien yhä supistelut, joille ei tuntunut tulevan ihan heti loppuakaan. Pikkuhiljaa hänen hengityksensä alkoi tasaantua ja hän laskeutui päälleni makaamaan. Kauaa emme makoilleet, vaan Sari nosti päätään ja katsoi minua leveä hymy kasvoillaan, todeten keskittyneensä niin omaan tulemiseensa, ettei huomannut etten minä tullutkaan vielä, mutta tunnunkin olevan yhä täydessä vedossa. Perään hän lisäsi, ettei se tietenkään haittaa ja kysyi vaihdettaisiinko paikkoja. Tämä passasi ja ohjasin hänet mahalleen, työntyen takaapäin takaisin hänen kosteaan pilluunsa. Nousin istumaan polvieni varaan, jolloin pystyin liikuttamaan lantiotani tehokkaasti edestakaisin ja asento teki selvästi hyvää myös Sarille, sillä hän alkoi huokailla välittömästi nautinnosta. Hän sai sanottua huohotuksensa lomasta, ettei hänen miehensä ole kyennyt seksiin enään vuosiin ja kuinka hän oli aiemmin päivällä veneillessäni kuvitellutkin mielessään jotain tällaista, mutta eipä arvannut toiveen toteutuvan. Sari kysyi myös olenko rakastellut aiemmin ulkona, johon sanoin tämän olevan ensimmäinen kerta. Hänen mukaan tämän ei tarvisi välttämättä jäädä viimeiseksi, jos vain jatkossakin otamme hänet mukaan mökille. Sanoin sen sopivan ja perään Sari alkoikin kertoa ja kuvailla myös muita tilanteita ja paikkoja, joissa voisimme nauttia toisistamme.

Vaikka olin aiemmin kuvitellut, pystyväni pidättelemään nyt helpostikin tulemistani, alkoi hänen puheensa kiihottaa minua entisestään ja tiesin tuon ajatuksen olleen hieman ennenaikaisen. Kumarruin alas ja sanoin hänen puheidensa kiihottavan minua, pyytäen häntä jatkamaan. Aloitin voimakkaan lantiotyöskentelyn ja Sari jatkoi juttujaan yhä äänekkäämmin voihkien ja aloinkin tuntea orgasmini lähestyvän. Tein kaikkeni pidättääkseni tulemistani ja sainkin pidätettyä sitä siihen asti, että tunsin Sarin supisteluiden alkavan, jolloin annoin orgasmini tulla. Karjahtelimme molemmat orgasmiemme voimasta järvelle sellaiset äänähdykset, että jos siellä joku sattui hereillä olemaan, niin ei taatusti jäänyt epäselväksi mistä oli kyse.

Hetken aikaa levähdettyämme ja toisiamme suukoteltuamme, kävimme saunassa pesulla ja kuivasimme itsemme, hiipien takaisin mökkiin. Tyttökaverini näytti nukkuvan edelleen samassa asennossa, joten menimme sänkyyn ja nukahdimme pian hyvin raukeina.

12

30666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..mutta hyvä..

      ..tarina :D

    • Big Jorma

      Hyvä tarina.Vai oliko tosipohjaa ??

    • teki gutaa

      Loistava tarina. Kiitoksia!

    • tommi_j

      Makee stoory!

    • kooysi

      Salapanot ovat kiihottavaa luettavaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Minulla kävi samoi kun oltiin setäni mökillä joka on leski vaomo kuoli syöpään aikoja sitten, Heino on sellainen ronskin oloinen iso jäyhä mies. Oli iloinen kun tultiin kylään syötiin ja juotiin aika normaalisti. Illalla vaimo vähän ujosteli kun piti keittiössä laittaa yöpukua, kun tuli sieltä kumpikin sanoi onpa nätti asu, vaomi istui vielä jonkin aikaa meidän kanssa, Setä kehui että on nätti vaimo ja vähän puristeli kun istuivat vierekkäin, menin tupakalle kuulin kun vaimo sanoi älä kehtaa Joukokin on tuolla katsoin varovasti Heino reilusti puristeli tissejä ja yritti kokeilla ja näytti pääsevän perille kun vaimon pää kävi takanapäin, kolistelin sisälle vaimo meni nukkumaan olohuoneen leviälle sängylle. Heinon kanssa otettiin vielä muutamat, menin vielä ulos tupakalle, Heino työntyi vaimon taakse kun oli sovittu että nukutaan kaikki siinä. Heinon käsi meni heti peiton alla rinnoille Raili yritti estää työnteli kättä pois käsi siirtyi alemmas Railin naamasta näki koskee kunnolla käsi heilui koko ajan. Tulin sisään ja viereen Raili kuiskas korvaan setäsi on hurjana tule sinä tähän kuiskasin sillä ei ole ketään. Rupesin nukkumaan alkoi kuulua kahinaa oli aika pimeää Railin naama oli vieressä katsoi minua näin että Heino tekee jotain näytin sormella anna, Raili hymyili panin silmät kiinni Heino hieroi rintoja Raili jo huokali katsoin karkeat sormet puristeli nännejä,
      Raili kääntyi sievästi Heino kuiskas nätit ja imi nännejä Raili oikein työnsi rintoja eteen nosti jalkaa että pääsee pillulle oma kalu alkoi nousta kohti kattoa Heimo kuiski nukkuuko se Raili sanoi taisi sammua kääntyi ja pukki hereille kuiskasi sun syy kääntyi ja sanoi ei herää peitto lensi pois Railin päältä Raili runkkasi kalua katsoin sievästi nyt saa mamma isoa Raili nousi päälle ja antoi Heinon imeä rintoja Samalla asetteli kalua reikään Raili huokasi lempo kun on iso oli jalat täysin levällään että saa paljon sisään Raili nai reilusti jalka koski minuun oli niin leviällä, kun tunsi että silittelen jalkaa sammalla kun nai otti vastaan jätti kalua himokkaasti Heino kuiskas varo Raili kuiskasi anna tulla vaimo vapisi kunnolla kun Heimo urahteli ja laski sisään vaimo makasi vähän aikaa päällä ja kääntyi viereen, Heimo alkoi kuorsaamaan Railin pylly oli lähellä värähti kun kalu koski siihen pyllisti vähän lisää minuun päin työnnyin sisään sieltä valui spermaa vastaan Raili värisi koko ajan hyväilin pyllyä kun oli niin näkösällä työnsin sormea vähän Raili vapisi vaan hiljaa ei mennyt pitkään kun laskin sisään. Heräsin aamulla siihen kun Heimo konttasi kahvin keittoon. Vaimo oli vieressä kuiskas oli ihanaa yöllä Heinolla on iso en tiennytkään kuinka iso. Noustiin kahville, Heino katseli Railia Railin nännit oli kuin tikut yökkärin alla, Katselin ulos sanoin käyn tuolla nevalla katsomassa Railin silmistä näki että et mene. Olin jonkin aikaa seinän vieressä kun kuulin Railin sanovan taasko sulla seisoo voi hyvänen aika sitten kuului muminaa vilkasin sievästi Raili oli pylly pystyssä imemässä kalua lutkutti kunnolla Heimo veti päälleen näin kuinka pillu oli tiukilla kalun ympärillä vaimo äänteli jo kiimasesti ja nai kunnolla katsoin että ohoh kalun varressa oli vaalea kuin vaahtoa nyt ei pidätellyt mikään Raili ulahteli kun kalu junttasi syvälle vaimon jalat sätki ja Heimo piti lantiosta syvällä Heimon pylly nousi kun laski sisään Raili lysähti päälle Raili sanoi pitää nousta, Heimo sanoi tottakai että ei jäädä kiinni.

      Meni viikkoja kun Heimo soitti tekisköse Raili minulle verhoja, sanoin tuon aamulla niin saa mitat, kävin vaimon töistä tullessa tuli ovella vastaan, kotona sanoi se nai vähän väliä hyvä että mitat saatiin, illalla kertoi kaikki antoi takaa ja sanoi siitä se vieraskin on pannut. Setä osti Railille kaikkea pientä en saanut kuulema tietää, Raili käy harvakseen siellä kertoi että portaissa jo tuntee pillussa että saa tehdä kaikkea hullua, sanoi että ensimmäisen kerran jälkee kestää imeä sitä kalua pitkään ja on niin valmis kun kalu uppoaa että tulee heti. Kiittelee minua kun ymmärrän kumpaakin.

      • Anonyymi

        Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa

        Niinhänsä piripää jaksat vinkuu.


      • Anonyymi

        Kävitkö oikein kysyy spedeltä.Milläs otit yhteyden pirippää.Kaikkee ne hörhöt kuvittelee.


    • kyllähän kiihottu kun tuota luki

      • Anonyymi

        Kiva juttu kyllä kulli värähteli.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe