TÄLLÄINEN TAPAAMINEN

TÄNÄÄN..

Joo,kaikki meni ihan ok,tyttöni 2v. tapasi isänsä tänään sovittuna aikana,mutta ennen lähtöään mies kertoi ettei ehkä pääse ensi kuussa tapaamiseen koska on töitä varmaan,ei tosin ihan varmaa vielä..Ei tässä muuten mitään mutta muutama kuukausi sitten hän oli haastamassa minua oikeuteen,kun ei ollut päässyt tapaamaan lastaan,koska olin vaihtanut puh.numeroni.Ei tajunnut tulla oven taakse ja edes kokeilla oltaisko kenties kotona koska on sovitut tapaamiset..Johtuiskos siitä että on Nigerialainen vai siitä että ei ole kovin kiinostunut lapsestaan,haluaa vaan törkeillä minulle(siksi puh.numero salainen)vituttaa..

23

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippady

      no kuuntelee nyt itteäsi, teillä oli tapaaminen ja sä vaihdoit numerosi?? eihä voinu sulle soittaa/ tietää missä mennään..
      tuskinpä se nigerialaisuudesta kiini se ettei tullu sun koti ovelle asti pimpottamaan ootko kenties kotona tai ei.
      " te suomalaiset pideätte sitä rikoksena jos joku tulee sun koti ovelle ilmoitamatta"

      mun mielestä kun teillä on kerran tapaamiset sovittu niin kummallakin pitäis olla toisensa numeroo että pystyy ilmoittamaan jos ei pääseekään tai tulo ongelma. sä oisit voinu ainakin soittaa hänelle ja ilmoittaa.
      p.s onse varmaa lapsesta kiinostunu kun kerran käy häntä katsomassa ja välittääkin kun teet sellasta tempua ettei pääsee lasta näkee ja meinaa hastaa oikeuteen.

      • joo....

        Se ei olisi ollut rikos tulla ovelle,koska tapaamiset on sovittu asia.Paperille kirjoitettu tarkoitan,last.valvojan luona.Mutta ei hän sitten mennytkään oikeuteen kun tajusi että itsehän hän jätti tapaamiset välistä,en minä...joten case closed.


    • vahing.

      tapaus tällä kertaa.Minkähän maalainen isä mahtaa olla? Sääli että lapsesi joutuu kärsimään omista virheistäsi. Sinulle ei sympatiaa tipu,lapsellesi kyllä.

      • mikä saa

        sut luulemaan että sääliä kaipaan,lähinnä olis kiva jutella muiden kanssa joilla samanlaista menossa,niitähän on kuitenkin..


      • vahing.
        mikä saa kirjoitti:

        sut luulemaan että sääliä kaipaan,lähinnä olis kiva jutella muiden kanssa joilla samanlaista menossa,niitähän on kuitenkin..

        en kehtais sinuna tänne edes kirjoitella.


      • meinaat
        vahing. kirjoitti:

        en kehtais sinuna tänne edes kirjoitella.

        mikset kehtais,eihän sua kukaan nää?


    • aikuistu sinäkin

      Kun lapsi on yhteistuumin tehty, on hänet myös hoidettava molempien vanhempien yhteistyöllä. Vanhempien hteydenpidon hankaloittaminen lapsen asioissa on vahingoksi juuri vain sille teidän ihanalle lapselle. Ei kannata selitellä muuta.

      • no johan

        mikä saa sinut ajattelemaan etten olisi aikuinen,kait sitä saa mieltään purkaa,eikös tämä foorumi ole sitä varten?Toimitkos exäni ruoan laittajana nykyisin kun väität että selittelen muuta kuin totuutta?


      • kullan
        no johan kirjoitti:

        mikä saa sinut ajattelemaan etten olisi aikuinen,kait sitä saa mieltään purkaa,eikös tämä foorumi ole sitä varten?Toimitkos exäni ruoan laittajana nykyisin kun väität että selittelen muuta kuin totuutta?

        imijä. katoa palstalta!


    • kertomasi perusteella

      pidä ex-miehesi käytöstä törkeilynä .Se taas kuullostaa kiusanteolta että menee vaihtamaan numeron eikä ilmoita sitä lapsen isälle ...

      • sulle!

        Itsellänikin on 2-vuotias lapsi nigerialaisen kanssa. Tapaamiset ovat tosiaan ongelma. Mies ei ole lapsesta kiinnostunut vaan tehnyt lapsen oleskeluluvan saadakseen.

        Kiusannut minua siitä lähtien kun vihdoin eroa hain. Todellakin haluan itsekin hankkia salaisen puhelinnumeron, jotta saamme lapsen kanssa elää rauhassa tältä mieleltään vinksahtaneelta. Sinulla on oikeus muuttaa puhelinnumerosi, varsinkin kun olette sopineet tapaamisista. Tapaamiset ovat tuon tapaajavanhemman vastuulla. Toki olisi hyvä jos ex-puolisot voisivat olla edes puheväleissä. Jos toinen taas haluaa vaan purkaa omaa pahaa oloaan toista kiusaamalla, ei toisen siihen tarvitse suostua.


      • sinullekin ja..
        sulle! kirjoitti:

        Itsellänikin on 2-vuotias lapsi nigerialaisen kanssa. Tapaamiset ovat tosiaan ongelma. Mies ei ole lapsesta kiinnostunut vaan tehnyt lapsen oleskeluluvan saadakseen.

        Kiusannut minua siitä lähtien kun vihdoin eroa hain. Todellakin haluan itsekin hankkia salaisen puhelinnumeron, jotta saamme lapsen kanssa elää rauhassa tältä mieleltään vinksahtaneelta. Sinulla on oikeus muuttaa puhelinnumerosi, varsinkin kun olette sopineet tapaamisista. Tapaamiset ovat tuon tapaajavanhemman vastuulla. Toki olisi hyvä jos ex-puolisot voisivat olla edes puheväleissä. Jos toinen taas haluaa vaan purkaa omaa pahaa oloaan toista kiusaamalla, ei toisen siihen tarvitse suostua.

        kiva kun ymmärsit missä mennään,näinhän se tosiaan on että ei ole mitenkään mukavaa,kun ei voida olla puheväleissä,mutta minkäs teet,kun mies millonvain kun ehti ja soitti ei asiaa ollut muutakun kiukuttelua,haukkumista ja uhkailua.Lapsesta hyvin harvoin kyseli mitään puhelun aikana,ei hän meilläkään lapsestaan kiinnostunut ole,oleskeluluvan takia tämän lapsen halusi.Nyt on hiljainen kun tulee tapaamaan lasta,tajuaa varmaan että nyt on loppu kiukuttelut.Vaida numerosi vaan niin on paljon helpompaa!


      • totta että saa
        sinullekin ja.. kirjoitti:

        kiva kun ymmärsit missä mennään,näinhän se tosiaan on että ei ole mitenkään mukavaa,kun ei voida olla puheväleissä,mutta minkäs teet,kun mies millonvain kun ehti ja soitti ei asiaa ollut muutakun kiukuttelua,haukkumista ja uhkailua.Lapsesta hyvin harvoin kyseli mitään puhelun aikana,ei hän meilläkään lapsestaan kiinnostunut ole,oleskeluluvan takia tämän lapsen halusi.Nyt on hiljainen kun tulee tapaamaan lasta,tajuaa varmaan että nyt on loppu kiukuttelut.Vaida numerosi vaan niin on paljon helpompaa!

        vaihtaa puhelinnumeron salaiseksi .Mites se isukki sitten ilmoittaa esim.että myöhästyy ,on sairastunut ,tai tapaamisessa lapselle on sattunut jotain ...
        Voi lopettaa puhelun jos toinen puhuu muusta kun lapsen asioista ja näin lopettaa kiusanteko .Jos itse pysyy rauhallisena eikä lähde itse kiusaamaan mies rauhoittuu aikanaan .
        Mieti itse miltä sinusta tuntuisi jos olisit joutunut jättämään lapsesi toisen hoteisiin ja sitten tämä vaihtaisi numeronsa salaiseksi .Eikö tuntuisi kiusaamiselta ja paniikki iskisi että menetät yhteyden lapseesi ?!
        Sinulla on valtaa mutta älä käytä sitä väärin !


      • ...
        totta että saa kirjoitti:

        vaihtaa puhelinnumeron salaiseksi .Mites se isukki sitten ilmoittaa esim.että myöhästyy ,on sairastunut ,tai tapaamisessa lapselle on sattunut jotain ...
        Voi lopettaa puhelun jos toinen puhuu muusta kun lapsen asioista ja näin lopettaa kiusanteko .Jos itse pysyy rauhallisena eikä lähde itse kiusaamaan mies rauhoittuu aikanaan .
        Mieti itse miltä sinusta tuntuisi jos olisit joutunut jättämään lapsesi toisen hoteisiin ja sitten tämä vaihtaisi numeronsa salaiseksi .Eikö tuntuisi kiusaamiselta ja paniikki iskisi että menetät yhteyden lapseesi ?!
        Sinulla on valtaa mutta älä käytä sitä väärin !

        Kyllä voi vaihtaa numeronsa salaiseksi. Tällaisissa tapauksissa joissa toinen vainoaa toista, lapsen asiat hoidetaan esim. sosiaalityöntekijän kautta. Tällöin isän ja äidin ei tarvitse olla yhteyksissä keskenään. Miettikööt tuo kiusaaja sitten voisiko kenties alkaa käyttäytymään ihmisten lailla. Ei kannata kirjoittaa tällaista soopaa jos ei itse ole joutunut tuollaista kiusaamista kohtaamaan. Monet naiset joutuvat ex-puolisonsa vainoomaksi vuosikausiksi, ja se voi todellakin käydä raskaaksi.


      • mielestäni
        ... kirjoitti:

        Kyllä voi vaihtaa numeronsa salaiseksi. Tällaisissa tapauksissa joissa toinen vainoaa toista, lapsen asiat hoidetaan esim. sosiaalityöntekijän kautta. Tällöin isän ja äidin ei tarvitse olla yhteyksissä keskenään. Miettikööt tuo kiusaaja sitten voisiko kenties alkaa käyttäytymään ihmisten lailla. Ei kannata kirjoittaa tällaista soopaa jos ei itse ole joutunut tuollaista kiusaamista kohtaamaan. Monet naiset joutuvat ex-puolisonsa vainoomaksi vuosikausiksi, ja se voi todellakin käydä raskaaksi.

        ei lopeta kiusaamista -ja mitä lie sekin on ollut? Jotkut naiset kokevat kiusaamiseksi kun toinen yrittää epätoivoisesti pitää yhteyttä lapseensa , on ehkä yrittänyt selvittää mitä teille on oikein tapahtunut -ero on aina kova paikka.
        No, kiusatkaa sitten molemmat ja tehkää asiat hankaliksi .Lapsi siinä ikävä kyllä kärsii eniten .


      • muutakaan
        mielestäni kirjoitti:

        ei lopeta kiusaamista -ja mitä lie sekin on ollut? Jotkut naiset kokevat kiusaamiseksi kun toinen yrittää epätoivoisesti pitää yhteyttä lapseensa , on ehkä yrittänyt selvittää mitä teille on oikein tapahtunut -ero on aina kova paikka.
        No, kiusatkaa sitten molemmat ja tehkää asiat hankaliksi .Lapsi siinä ikävä kyllä kärsii eniten .

        voi suklaanhimon jälkeen tehdä, katkeraksi vetää tietysti.


      • ErykahBadu

        pilaa suomessa omaa pesäänsä. Niillä on oikeasti maine mennyt mitä lukee keskustelupalstoja. Kannattaa käydä tekemässä poliisille ilmoitus mikäli mies uhkailee tai käyttäytyy aggressiivisesti. Kyseiset miehet osaavat olla pahoja huoltajuustaisteluissa jos sellaiseen joutuu. Itse en uskaltaisi antaa lastani isälle mikä ei osoita aitoa kiinnostusta lastaan kohtaan! Tahdon lapselleni vain parasta!


      • ...
        ErykahBadu kirjoitti:

        pilaa suomessa omaa pesäänsä. Niillä on oikeasti maine mennyt mitä lukee keskustelupalstoja. Kannattaa käydä tekemässä poliisille ilmoitus mikäli mies uhkailee tai käyttäytyy aggressiivisesti. Kyseiset miehet osaavat olla pahoja huoltajuustaisteluissa jos sellaiseen joutuu. Itse en uskaltaisi antaa lastani isälle mikä ei osoita aitoa kiinnostusta lastaan kohtaan! Tahdon lapselleni vain parasta!

        Meilläkin exä lähti tosi pöyhkeänä vaatimaan yhteishuoltajuutta ja laajoja tapaamisia oikeuteen. Oli raukalla nääs oleskelulupa umpeutumassa juuri sopivasti. Ei rassukka tajunnut, että oikeudessa otetaan sitten kaikki likapyykki ja laittomuudet esiin todisteiden kera. No nenilleenhän siellä sai todella rankasti.
        Onneksi löytyi pelastava enkeli hälle, joka suostui välittömästi pyöräyttämään uuden oleskelulupalapsen ettei tarvinnut miehen mennä takaisin Lagosiin maleksimaan. Nyt voi polleana elellä Suomessa sosiaaliavun varassa.
        Niin, ja siitä rakkaasta lapsesta josta piti taistella oikeudessa liki vuoden ajan. Isukki ei häntä tapaa eikä maksa elatusmaksua!


    • meidän isä...

      mullakin nigerialainen, olemme menossa oikeuteen koska isä väitti etten anna lastaan tavata, 5 kk isä olikin tapaamatta lastaan mutta yhtä äkkiä kun tuli oikeuden päivämäärä vahvistettuna, hän alkoi näyttämään että häntä kiinnostaa lapsi kun sitä ennen tuli viestejä että tapa itses.
      isällä on lupa tavata lasta niin usein kuin haluaa lapsen kotona tai muualla.
      jännityksellä odotamme mitä oikeus sanoo.

      • ihan totta

        valita jonkun muun maalainen seuraavan lapsesi isäksi ja kokeilla onko sen kanssa samanlaisia ongelmia.


      • kärsivällinen äiti
        ihan totta kirjoitti:

        valita jonkun muun maalainen seuraavan lapsesi isäksi ja kokeilla onko sen kanssa samanlaisia ongelmia.

        Minä olen ollut lapsen yksinhuoltaja jo 3,5vuotta. Lapsen isä käy katsomassa lastaan milloin itseään huvittaa. Sovituista tapaamisista laistaa. Kun soitan perään uhkailee. Lastaan varmaan jollain tasolla rakastaa (omana kuvanaan), mutta todellisesta vastuusta ei tiedä mitään. Hänen mukaansa jos jäy 1, 3 kk:ssa tapaamassa lasta se on ok. Ihmettelee kun lapsi vierastaa. Nyt saa tavata enään tapaamispaikassa valvonnassa, kun töpeksinyt pahasti. En ole vaihtanut numeroa, mutta katkaisen puhelun heti jos käy uhkaavaksi. Todellakin ei ole pakko olla itse yhteydessä, joss toinen uhkaa tappaa tms. Sitä varten on sosiaalivirkailijat, joiden välityksellä voi olla yhteydessä.


      • ei paljoo vaadita
        kärsivällinen äiti kirjoitti:

        Minä olen ollut lapsen yksinhuoltaja jo 3,5vuotta. Lapsen isä käy katsomassa lastaan milloin itseään huvittaa. Sovituista tapaamisista laistaa. Kun soitan perään uhkailee. Lastaan varmaan jollain tasolla rakastaa (omana kuvanaan), mutta todellisesta vastuusta ei tiedä mitään. Hänen mukaansa jos jäy 1, 3 kk:ssa tapaamassa lasta se on ok. Ihmettelee kun lapsi vierastaa. Nyt saa tavata enään tapaamispaikassa valvonnassa, kun töpeksinyt pahasti. En ole vaihtanut numeroa, mutta katkaisen puhelun heti jos käy uhkaavaksi. Todellakin ei ole pakko olla itse yhteydessä, joss toinen uhkaa tappaa tms. Sitä varten on sosiaalivirkailijat, joiden välityksellä voi olla yhteydessä.

        tosiaan olla noin tyhmä, hävettää ihan.Kehdataan tulla tänne valittamaan, kärsi kun olet asiasi sotkenut.Säälittää että tuollaisille on vielä lapsia suotu, lapset kärsii aina eniten vaikka ovat syyttömiä. Kuinkahan paljon työllistätte sossua ja kulutatte kaikkien verorahoja? jokaisen ulkolaisen kanssa pelehtineen pitäisi maksaa laskunsa itse ja tuplana.


      • maksan..
        ei paljoo vaadita kirjoitti:

        tosiaan olla noin tyhmä, hävettää ihan.Kehdataan tulla tänne valittamaan, kärsi kun olet asiasi sotkenut.Säälittää että tuollaisille on vielä lapsia suotu, lapset kärsii aina eniten vaikka ovat syyttömiä. Kuinkahan paljon työllistätte sossua ja kulutatte kaikkien verorahoja? jokaisen ulkolaisen kanssa pelehtineen pitäisi maksaa laskunsa itse ja tuplana.

        kyllä ihan itse,työssä kun käyn..ja eikös tämä palsta ole monikultturisille perheille tarkoitettu vai kumpi tässä on väärin ymmärtänyt?ja miksi se sinua häiritsee mitä täällä kirjoitan ja valitan ,eihän sinun ole pakko lukea,meinaan kunnon kansalaisena..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe