Antti Kuutti

sukulaisia ja valokuvia

Tää Kuuttien etsinä on vaikeutunut koska tarinoiden kertojat ovat jo jättäneet tämän maallisen elämän. Löytyykö sukulaisia joilla valokuvia tai tarinoita joista olisi hyötyä tietojen etsintään. Uukuniemen Mensuvaara ja Kultavaara oli tilan nimi. Etsin siis Antti Kuutin sukulaisia.
Erittäin kiitollinen vastauksista.

22

3412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ><><><
    • mensu

      Kerrohan milloin kyseinen Antti Kuutti on syntynyt.
      Tiedossani on 18 Antti/Anders:a Uukuniemeltä

    • mensuvaara

      "Jotakin ehkä tietäisin
      plinhan siellä minäkin"

      Miten vanhoja tietoja vailla olet?

      • kuuttilainen

        Jos aloittaisimme 1860-1920 Uukuniemellä syntyneet Antit (Anders).
        Onko tietoa isän ja äidin nimestä?


      • kakos
        kuuttilainen kirjoitti:

        Jos aloittaisimme 1860-1920 Uukuniemellä syntyneet Antit (Anders).
        Onko tietoa isän ja äidin nimestä?

        onko äiti Aleksandra ja isä Heikki?


    • k.kuutti

      Antti Kuutti Mensuvaarasta kotoisin, asui Kerimäen Toroppalassa. Puoliso Lyydia Kuutti. Kolme poikaa.
      Antti Kuutti haudattu Kerimäen kirkonkylän sankarihautaan.

      • rkuutti

        Antti Kuutin tiedän mutta hänen perheestään ei mitään tietoa,Tutkin Mensuvaaran Kuutteja.Olisin
        kiinnostunut tiedoista.Heikki on isä ja Aleksandra äiti.Samoin Antin sisarukset kadoksissa.


      • SS
        rkuutti kirjoitti:

        Antti Kuutin tiedän mutta hänen perheestään ei mitään tietoa,Tutkin Mensuvaaran Kuutteja.Olisin
        kiinnostunut tiedoista.Heikki on isä ja Aleksandra äiti.Samoin Antin sisarukset kadoksissa.

        Hello,

        Is it Antti Kuutti (1908-1939) and his brother Heikki you are talking about? Heikki (1900-1978) was marriet to Eeva Silvenoinen (1909-1968). They got 7 kids, one of them are now living in Sweden. Please answer if we are talking about same persons here. Its very intrersting.


    • korpio

      Antti, Heikki ja Pekka olivat veljeksiä.
      Heikki asui Kerimäellä perheineen ja kuoli Savonlinnassa. Pekka muutti vaimonsa Idan kanssa Paraguaihin suomalaiseen siirtokuntaan. Pekan pojat Lauri ja Mauno asuvat Helsingissä.

      • SS

        Heikki Kuutti (1900-1978) bodde på eller Pappilantie Pappilanpellontie i Kerimäki , de fick och hans hustru Eva sju barn. Några av dem är tvillingar. Ett av de barn Maria var gift med en man , hans namn och Aarne De bodde i Simpele , fick thew en unge och som nu är 45 år gammal. Heikki har en bror , Andy (1908-1939) som dödades i kriget. Är det grumliga personer vi talar om , medan vi vill knom mer information om familjen.


      • staddi
        SS kirjoitti:

        Heikki Kuutti (1900-1978) bodde på eller Pappilantie Pappilanpellontie i Kerimäki , de fick och hans hustru Eva sju barn. Några av dem är tvillingar. Ett av de barn Maria var gift med en man , hans namn och Aarne De bodde i Simpele , fick thew en unge och som nu är 45 år gammal. Heikki har en bror , Andy (1908-1939) som dödades i kriget. Är det grumliga personer vi talar om , medan vi vill knom mer information om familjen.

        Uukuniemi seurasta saa hyvin tietoa Kuutin suvusta


      • Kuuttiska

        Kiitos kaikille vastaajille.Olemme ihan oikeissa henkilöissä.Antilla,Heikillä ja Pekalla vielä veljet
        Matti,pso Jenny ja 3 lasta,sekä Simson veli 1903-1903 ja Mikko s.1913 josta minulla ei muuta tietoa.
        Minulla on henkilö kohtainen sähköposti ja haluaisin enemmän tietoa


      • SS
        Kuuttiska kirjoitti:

        Kiitos kaikille vastaajille.Olemme ihan oikeissa henkilöissä.Antilla,Heikillä ja Pekalla vielä veljet
        Matti,pso Jenny ja 3 lasta,sekä Simson veli 1903-1903 ja Mikko s.1913 josta minulla ei muuta tietoa.
        Minulla on henkilö kohtainen sähköposti ja haluaisin enemmän tietoa

        Hello again.

        Take a look in this homepage.
        http://www.migrationinstitute.fi/gallery/Etela-Amerikka - Latin America/Henkilot - People/index.html

        You will found some Kuutti. Pekka, Ida, Marjatta..


      • Kultavaara
        SS kirjoitti:

        Heikki Kuutti (1900-1978) bodde på eller Pappilantie Pappilanpellontie i Kerimäki , de fick och hans hustru Eva sju barn. Några av dem är tvillingar. Ett av de barn Maria var gift med en man , hans namn och Aarne De bodde i Simpele , fick thew en unge och som nu är 45 år gammal. Heikki har en bror , Andy (1908-1939) som dödades i kriget. Är det grumliga personer vi talar om , medan vi vill knom mer information om familjen.

        Nensuvaaran Antti Kuutilla oli tietääkseni veljet, Mikko, Heikki, Pekka.
        Mikko asui Kerimäen Toroppalassa, Heikki Kerimäen Pappilanpellolla, Antin leski Kerimäen Toroppalassa, Pekka palasi Paraguaista suomeen ja kuoli tänne.
        Heikillä oli vaimo Eeva os. Silvennoinen ja heillä oli 7 lasta. Pekalla oli kolme lasta. Tietoja löytyy varmaankin Kerimäen seurakunnan kirkonkirjoista, sillä Heikki Kuutin lapset syntyivät siellä ainakin.


    • miss you olli

      Hei tiedättekös mitään henkilöstä Olli Kuutti kuollut vuonna 1997 alkoholismiin ?
      kertokaa kaikki pinet tiedonjyvätkin ja myös hänen sukulaisistaa olen nimittäin kyseisen henkilön tytär ja en ole ikinä tavannut ketään isäni puolelta ja olen jo 15 :((

      • tyfdgsafghsfd

        oho tuli kahteen kertaan :I


    • lapsiilmansukulaisi?

      tiedätteko mitääm olli kuutista kuollut vuonna 1997 alkoholismiin ainakin omien tietojeni mukaan hän asui kuolinhetkellää helsingissä Olen kyseisen ihmisen tytär ja olen 15 en ole koskaan isääni tavannut mutta haluaisin tavata edes sen puolen sukulaisia :)) Olli sai siis lapsen nimeltä Jaana Hämäläinen kanssa :))
      Apujua kaivataa

    • perunkirjoissa

      Jos olet Kuutin lapsi virallisesti, niin voit pyytää sukuselvityksen isäsi sisaruksista ja vanhemmista. Voi olla, että se onkin holhoojallasi jo perunkirjoituksen yhteydessä.

    • neljännes Kuutti

      rauni kuutti pietarsaaresta on tutkinut sukua...

    • Kiinnostaa1

      Isotätini Selma Pekantytär Pulkkinen s. 1874 Kerimäki oli aviossa Reinhold Antinpoika Kuutin kanssa s. 29.2.1864. Tietääkö joku tämän Reinholdin suvusta?

      • Kuuteista

        Tiedän Reinholdin suvusta.


      • Anonyymi

        Reinhold on isoisäni isoisä, minulla on kuva sukupuusta, reinhold kuutin ja selmasta eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe