.pst tiedostot

outlook

Mistä saan poistettua käyttämättömät .pst tiedostot. Käyttis XP Home, Outlook 2002.

Eli olen joskus, kun .pst tiedosto on tullut suureksi kopioinnut sen levylle(cd). Nyt sitten olen etsinnyt tuolta levyltä vanhoja meilejä, eli olen ottanut tuon .pst tiedoston uudestaan käyttöön.

Nyt onkelma on se, että jos tulee viestejä jossa on liitetiedosto, niin outlook käy aina läpi kaikki .pst tiedosto joita olen jossakin vaiheessa käyttänyt, ennenkuin avaan tämän viestin liitetiedoston.
Eli miten nämä vanhat .pst tiedostopolut saa pois käytöstä?

5

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

"...jos tulee viestejä jossa on liitetiedosto, niin outlook käy aina läpi kaikki .pst tiedosto joita olen jossakin vaiheessa käyttänyt"

- Ja miten se ilmenee?

"Eli miten nämä vanhat .pst tiedostopolut saa pois käytöstä?"

- Suljet tiedostokansio napsauttamalla sen päätasoa hiiren oikealla näppäimellä.

• outlook

XP:ssä .pst tiedosto sijaitsee osoiteessa: documents and settings/käyttäjän nimi/local settings/application data/microsoft/outlook/outlook.pst. Eli tämä on se minkä ohjelma tekee itse.

Nyt jos olet ottanut esim. CD levyltä käyttöön toisen .pst tiedoston(etsinyt jotain vanhaa meiliä). Näin on tehty useita kertoja.

Nyt kun tulee uusi viesti jossa on mukana liitetiedosto. Ennen kuin avaa kyseisen liitetidoston, käy läpi kaikki nämä joskus käytössä olleet .pst tiedostot ennekuin avaa meilin mukana tulleen liitetiedoston. Ilmoittaen että sellaista .pst tiedostoa ei löydy. Eikä niitä olekaan koneella, mutta niistä on jäännyt jonnekin koneen syövereihin tieto ja winski niitä sieltä koittaa kovasti etsiä.

Elikä mistä voisin noita "tyhjiä" .pst tiedostojen osoitteita etsiä ja poistaa?

• juhakorkeapudas
        outlook kirjoitti:

XP:ssä .pst tiedosto sijaitsee osoiteessa: documents and settings/käyttäjän nimi/local settings/application data/microsoft/outlook/outlook.pst. Eli tämä on se minkä ohjelma tekee itse.

Nyt jos olet ottanut esim. CD levyltä käyttöön toisen .pst tiedoston(etsinyt jotain vanhaa meiliä). Näin on tehty useita kertoja.

Nyt kun tulee uusi viesti jossa on mukana liitetiedosto. Ennen kuin avaa kyseisen liitetidoston, käy läpi kaikki nämä joskus käytössä olleet .pst tiedostot ennekuin avaa meilin mukana tulleen liitetiedoston. Ilmoittaen että sellaista .pst tiedostoa ei löydy. Eikä niitä olekaan koneella, mutta niistä on jäännyt jonnekin koneen syövereihin tieto ja winski niitä sieltä koittaa kovasti etsiä.

Elikä mistä voisin noita "tyhjiä" .pst tiedostojen osoitteita etsiä ja poistaa?

Mihin olet kopioinut kyseiset tiedostot, poista ne sieltä.

• outlook
        juhakorkeapudas kirjoitti:

Mihin olet kopioinut kyseiset tiedostot, poista ne sieltä.

jippo juuri piileekin.;)

Eli nämä tiedosto on poistettu koneelta, mutta winski koittaa niitä edelleen etsiä. Eli niistä on jäännyt jonnekin outlook:n rekisteriin tai vastaavaan tieto että sellaisia on käytetty.

Nyt se koittaa itsepäisesti niitä etsiä ja ilmoittaa että sellaisia tiedostoja ei löydy.

Työkoneissa olevalla XP(varmaakin joku professional) versiolla tätä onkelmaa ei esiinny, siellä tuo tiedoston poisto myös tyhjentää rekisterit. Mutta ilmeisesti tämä Home versio on sen verran yksinkertaistettu että siihen tuota ominaisuutta ei ole tehty. Mutta olisi mukavaa tietää mistä ne voisi poistaa käsin.

• outlook
        outlook kirjoitti:

jippo juuri piileekin.;)

Eli nämä tiedosto on poistettu koneelta, mutta winski koittaa niitä edelleen etsiä. Eli niistä on jäännyt jonnekin outlook:n rekisteriin tai vastaavaan tieto että sellaisia on käytetty.

Nyt se koittaa itsepäisesti niitä etsiä ja ilmoittaa että sellaisia tiedostoja ei löydy.

Työkoneissa olevalla XP(varmaakin joku professional) versiolla tätä onkelmaa ei esiinny, siellä tuo tiedoston poisto myös tyhjentää rekisterit. Mutta ilmeisesti tämä Home versio on sen verran yksinkertaistettu että siihen tuota ominaisuutta ei ole tehty. Mutta olisi mukavaa tietää mistä ne voisi poistaa käsin.

tämäkin onkelma!

Tiedosto-->datatiedoston hallinta-->poistetaan käyttämättömät .pst tiedostot.

Näkyy se sokeekin kana joskus löytävän jyvän..;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe