http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=32396
Onko takuuhuollon toiminta tosiaankin yleensä näin ...välinpitämätöntä/huolimatonta?.
Tällaisesta menee jo asiakkaiden hermo piukalle!!. =(
Onko Samsung-takuuhuolto Suomessa tällaista?:
13
6559
Vastaukset
- karua kerrottavaa
Tässäpä tarinaa:
1. ostin samsung sgh-i550 puhelimen 6.8.08, koska luulin sen olevan hyvä ja tarvitsen työssäni kameraa, gps:ää ja nettiyhteyttä. Lisäksi ostin käyttöoikeuden karttaohjelmaan
2. kokeilin toimintoja perusteellisesti ja totesin: ei löydä gps-satelliitteja, puhelut katkeavat, vastapuoli ei kuule minua
3. toimitin laitteen huoltoon 17.9., josta sain puhelimen korjattuna lokakuun alussa
4. aloin jälleen testaamaan ja totesin puhelimen jäävään jumiin eikä edelleenkään löytävän gps-satelliitteja
5. toimitin laitteen huoltoon 7.10., josta sain uuden puhelimen lokakuun lopussa
6. ja jälleen testaamaan. Puhelin katkoi puheluja eikä löytänyt gps-satelliitteja
7. toimitin laitteen huoltoon 4.11., josta sain jälleen uuden puhelimen marraskuun puolivälissä
8. ja testaamaan. Nyt laite toimi muutoin, mutta edelleen tämä uusikaan ei löydä gps-satelliitteja
9. ja jälleen yhteys joulukuun alussa myyjään, joka lupasi palata muutaman päivän sisällä asiaan
10. turhaan odottelua soitosta
11. 29 joulukuuta soitin myyjälle, joka pyysi toimittamaan puhelimen heille ja he lähettävät sen jälleen huoltoon Oy Anglo-Service Ab:lle. Voisin kuulemma myös soittaa huoltoon itse ja yrittää saada hommaan jotain järkeä
12. soitin huoltoon, jossa ilmoitettiin vain, että puhelin pitää toimittaa heille. Kysyessäni mitä mieltä maahantuoja on tällaisesta pelleilystä, he eivät tienneet kuka on Samsungin maahantuoja
13. etsin netistä Samsungin osoitetiedot, lähetin tämän viestin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu jatkossa
14. viesti tuli takaisin kommentilla, että on ollut ongelmia sähköposteissa ja lähetä uudelleen
15. lähetin uudelleen
16. 12.2.2009 mennessä ei ole vieläkään otettu yhteyttä ja lähetin viestin jälleen samsungin verkkosivujen kautta. Tämä puhelin alkoi jälleen katkoa puheluja epämääräisesti.
Olen kuluneiden kuukausien ajan yrittänyt satoja kertoja saada gps-karttoja esille. Puhelin on toiminut alle kymmenen kertaa! Ajoreitit ovat Joensuu-Kuopio-Valtimo-Helsinki alueilla. Testeissä olen käyttänyt jopa eri sim-kortteja, rinnalla gps-paikanninta (toimi!) ja Nokian yhdistelmää, jossa oli erillinen gps-vastaanotin (toimi!). - ei enää samsungia
samsungin takuu ei ota vastuuta , ensimmäiseksi asiakaspalvelussa sanotaan ettei laitteessa vikaa ja itse joutuu maksamaan . koittaa siinä sitten selitellä vikaa kun tyrmätään suoralta kädeltä uhkauksien kera. kun huoltoon yrittää soittaa niin luurista kuuluu musiikkia ja sanat väliin kaikki varattuja tällä hetkellä palvelemme mahdollisemman pian ja tätä samaa viiden minuutin välein. sp:ti vastaa jos viitsii. tosiaan täysin välinpitämätöntä.
- tyytyväinen Samsung
tuonlaisesta toiminnasta pitäisi valittaa kuluttajavirastoon???.
Mutta,outoa toimintaa on!. - Anonyymi
Käsittämätöntä , että täysin sama rumba jatkuu vielä vuonna 2023.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittämätöntä , että täysin sama rumba jatkuu vielä vuonna 2023.
3- viikkoa nyt mennyt Samsung-tuen kanssa koskien Qled-tv:tä joka levisi. Luokattoman huonoa, en saa mihinkään vastausta vaan lupaavat viedä asian eteenpäin eikä mitäön viedä eikä vastata.
- naksu97
mikä on ku yritän ladata google playst nii se valittaa et virhe -101 enkä voi ladata mitää
- Samsung - NO THANKS!
Oma kokemukseni Samsungin huollon "asiakaspalvelusta" on huono ja sen perusteella Samsung tuotemerkkiä en tule enää koskaan ostamaan. Kun nykyiset kaksi TV:tä, digiboxi ja tabletti laukeavat, vaihdan merkkiä.
Jos jotain kiinnostaa, miksi moiseen mielipiteeseen olen päätynyt:
Maksoin TV:n UE468005 1.12.2012 ja sovin myyjän kanssa, että laite haetaan myöhemmin. Laite haettiin tiistaina 11.12.2012 ja asennettiin käyttöön perjantaina 14.12.2012. Laite osoitti muutaman tunnin katsomisen jälkeen kuvan laadun heikkenemistä. Seurasin tilannetta viikonlopun yli. Vika toistui joka ilta muutaman tunnin katsomisen jälkeen. Päivitin viikonloppuna TV laitteen ohjelmistot ohjeiden mukaan ja suljin pois omia kotilähtöisiä vian lähteitä. Mikään ei auttanut. Reklamoin heti asennusta seuraavana maanantaina 17.12.2012 ja vaadin uutta laitetta, sillä kiistatta laite on ollut jo ostohetkellä viallinen.
Nyt Samsung huolto pesee kätensä, kun heidän DOA päivä (dead on arrival) on ylittynyt. Samsungin huollon mukaan DOA on 14 päivää. Vaikka reklamaation tekoa verrataan laitteen maksupäivään, se on ylittynyt vain kaksi päivää. Kun verrataan päivämääriä, jolloin laite on ollut ostajan hallussa ja jolloin reklamaatio on tehty, eroa ei ole kuin kuusi päivää.
Vaatimukseeni uudesta laitteesta ei DOA päivään viitaten Samsung huolto suostunut, vaan he siis pesevät kätensä ja pyytävät kääntymään myyjän puoleen, vaikka todellisen tilanne oli selkeästi kuvattu. Laite on ollut ostohetkellä viallinen ja reklamaatio on tehty vain kuusi päivää sen jälkeen, kun laite on ollut ostajalla.
Jos siis olisin reklamoinut lauantaina 16.12. olisin saanut uuden laitteen (14 päivää maksuhetkestä, joka on ollut varauspäivä - ei ostopäivä). Tämä jääräpäinen pitäytyminen DOA ajassa, jonka joustavuus on täysin Samsungin tahdosta kiinni, ei tilanteessani anna myöskään jouston varaa. Ei enää ikinä Samsungia! - 12+4
Mulla pelkästään hyviä kokemuksia Samsungin huollosta. ~2kk sitten SGS3:sta näyttö hajosi. Puhelin ostettu gigantista ja puhelimeen otettu vakuutus. Kiikutin luurin Giganttiin, mistä lähti heti samsungin huoltoon. Sain puhelimen neljässä(4) päivässä takaisin uuden veroisena. Olivat laittaneet vielä vanhan haljenneen näytön jämät mukaan.
- Anonyymi
Meillä pakastin hajonnut kolme kertaa, huoltomies Samsungilta kahdella viimeisellä kerralla ei ymmärtänyt mitä kyseinen vikakoodi tarkoittaa, häippäsi ja käski seurailla vaan. Samsung tuki ei tiennyt koko huollosta mitään (mies oli salannut käyntinsä Samsungilta) ja kieltäytyi korvaamasta sulamisia. Kolmas sulaminen: ehdimme pelastaa osan tuotteista: sama juttu, sama mies ei ymmärtänyt vikaa, vaadimme huoltoselosteen jonka kirjoitti valheellisesti ja vääristellen. Samsung ei korvannut lukuisista yhteydenotoistamme huolimatta. NYTYLLÄTTÄEN, kaksi kuukautta viimeisestä kerrasta, lähetimme Samsung tukeen taas kyselyn asiasta ja YLLÄTYS todella: Nyt he maksoivat vakuutusyhtiön omavastuuosuuden 5 kk toisen sulamisen JÄLKEEN ILMEISESTI KYLLÄSTYNEINÄ SITKEYTEEMME. Ajattelivat että hiljennetään ne nyt. MUTTA ei se käynytkään niin helposti:Olemme nyt vaatineet monta kertaa selvitystä heiltä miten vika nyt on tammikuussa voinut löytyä ja ihan itsellään korjaantua kun marraskuussa huoltomies kirjoitti että vikaa ei löydy. ÄLKÄÄ LUOTTAKO SAMSUNGIIN ÄLKÄÄKÄ HEIDÄN TOIMITTAMAANSA HUOLTOON!
- Anonyymi
Samsung huolto on ihan perseestä. Kun älyTV,stä hävisi kuva takuukorjaus joka sopimuksen mukaan piti tehdä kotonani kesti 2.5 kuukautta ennenkuin korjaaja tuli paikalle ja korjaus kesti vain 30minuuttia.
Nyt tein vikailmoituksen lokakuussa eikä vielä 20.01.2023 ole kukaan ollut yhteydessä!? - Anonyymi
21" putki-monitori aikaan päätyi monitori huoltoon ja yllätys oli suuri, kun tilalle tuotiin eri-sarjanumerolla oleva monitori joka vinkui. Reklamaation jälkeen sama tapahtui 7 kertaa ja joka kerta tilalle tuli rikkinäinen monitori. Lopulta minulle kerrottiin, että monitorini oli lähetetty laivalla käymään Japanissa korjattavana ja 3kk päästä se sitten tuli takaisin.
En ymmärtänyt vaan, että miksi piti näitä rikkinäisiä monitoreja yrittää kierrättää minun kauttani niin monta kertaa. Palvelleelta kuljetusmieheltä asiaa tiedustelin, niin kertoi heidän hukkuvan tällä hetkellä rikkinäisiin monitoreihin ja ne piti saada pois käsistä siksi aikaa, kun ehjiä toimitettiin perille: Missään ei ollut varastoa - oli pelkkiä rekkoja! - Anonyymi
Kyllä on! Ostin samsung flip3 puhelimen huhtikuussa 2023.Tammi/Helmikuun vaihteessä näyttöön tuli punaista ja vihreää viivaa.Näyttö alkoi mustua taitekohdasta.Mitkään näytölle tallennetuista sovelluksista eivät auenneet.Edes virtaa ei saanut pois päältä
Vein puhelimen kauppaan josta sen olin ostanut(hinta noin 1000€) ja se lähetettiin huoltoon RESETELLE. Vastaus tuli viikon päästä.Olemme todenneet laitteessanne vian jota takuu ei korvaa! Korjaus maksaisi minulle 629€ (SIS ALV)! Mainittakoon,että sumalla alkaisi saada jo pari uutta Flip3 puhelinta.Selviän nyt "ainoastaasn 49:llä eurolla"
Yritin soittaa numeroon joka tuli RESTELLEN huollosta,mutta NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ!
Soitin RESTELLEN asiakaspalveluun.Automaatti ilmoitti hinnaksi puhelulle 1.40€/min+ paikallispuhelumaksu.
Ilmoitin,että 7kk vanha puhelimeni on ollut suojamuovissa ja suojakuoressa heti liikkeestä ostettaessa,eikä se ole tippunut/heitelty lattialle ja että puhelin meni toimimattomaksi aivan yhtäkkiä. Asiakaspalvelia ilmoitti,että saattaa olla aimennin syntynyt vahinko ja vika tulla myöhemmin!
Aivan onhan se saattanut tippua lattialle tehtaalla/laivalla/myymälässä ym!
Asiaa vien eteenpäin ,ja katsotaan sitten lopputulos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Cynthia Woods
😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 Nymfomaani -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�07907- 1761734
- 771114
- 1131113
Nainen, millainen tilanne oli
kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin601006Persut petti duunarit
Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,190928Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus
https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet182910Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!
Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin271876Mitä ajattelen sinusta
Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu35803Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36704