Onko Samsung-takuuhuolto Suomessa tällaista?:

kannattaako Samsungia ostaa??.

http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=32396
Onko takuuhuollon toiminta tosiaankin yleensä näin ...välinpitämätöntä/huolimatonta?.
Tällaisesta menee jo asiakkaiden hermo piukalle!!. =(

17

7156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karua kerrottavaa

      Tässäpä tarinaa:
      1. ostin samsung sgh-i550 puhelimen 6.8.08, koska luulin sen olevan hyvä ja tarvitsen työssäni kameraa, gps:ää ja nettiyhteyttä. Lisäksi ostin käyttöoikeuden karttaohjelmaan
      2. kokeilin toimintoja perusteellisesti ja totesin: ei löydä gps-satelliitteja, puhelut katkeavat, vastapuoli ei kuule minua
      3. toimitin laitteen huoltoon 17.9., josta sain puhelimen korjattuna lokakuun alussa
      4. aloin jälleen testaamaan ja totesin puhelimen jäävään jumiin eikä edelleenkään löytävän gps-satelliitteja
      5. toimitin laitteen huoltoon 7.10., josta sain uuden puhelimen lokakuun lopussa
      6. ja jälleen testaamaan. Puhelin katkoi puheluja eikä löytänyt gps-satelliitteja
      7. toimitin laitteen huoltoon 4.11., josta sain jälleen uuden puhelimen marraskuun puolivälissä
      8. ja testaamaan. Nyt laite toimi muutoin, mutta edelleen tämä uusikaan ei löydä gps-satelliitteja
      9. ja jälleen yhteys joulukuun alussa myyjään, joka lupasi palata muutaman päivän sisällä asiaan
      10. turhaan odottelua soitosta
      11. 29 joulukuuta soitin myyjälle, joka pyysi toimittamaan puhelimen heille ja he lähettävät sen jälleen huoltoon Oy Anglo-Service Ab:lle. Voisin kuulemma myös soittaa huoltoon itse ja yrittää saada hommaan jotain järkeä
      12. soitin huoltoon, jossa ilmoitettiin vain, että puhelin pitää toimittaa heille. Kysyessäni mitä mieltä maahantuoja on tällaisesta pelleilystä, he eivät tienneet kuka on Samsungin maahantuoja
      13. etsin netistä Samsungin osoitetiedot, lähetin tämän viestin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu jatkossa
      14. viesti tuli takaisin kommentilla, että on ollut ongelmia sähköposteissa ja lähetä uudelleen
      15. lähetin uudelleen
      16. 12.2.2009 mennessä ei ole vieläkään otettu yhteyttä ja lähetin viestin jälleen samsungin verkkosivujen kautta. Tämä puhelin alkoi jälleen katkoa puheluja epämääräisesti.

      Olen kuluneiden kuukausien ajan yrittänyt satoja kertoja saada gps-karttoja esille. Puhelin on toiminut alle kymmenen kertaa! Ajoreitit ovat Joensuu-Kuopio-Valtimo-Helsinki alueilla. Testeissä olen käyttänyt jopa eri sim-kortteja, rinnalla gps-paikanninta (toimi!) ja Nokian yhdistelmää, jossa oli erillinen gps-vastaanotin (toimi!).

    • ei enää samsungia

      samsungin takuu ei ota vastuuta , ensimmäiseksi asiakaspalvelussa sanotaan ettei laitteessa vikaa ja itse joutuu maksamaan . koittaa siinä sitten selitellä vikaa kun tyrmätään suoralta kädeltä uhkauksien kera. kun huoltoon yrittää soittaa niin luurista kuuluu musiikkia ja sanat väliin kaikki varattuja tällä hetkellä palvelemme mahdollisemman pian ja tätä samaa viiden minuutin välein. sp:ti vastaa jos viitsii. tosiaan täysin välinpitämätöntä.

      • tyytyväinen Samsung

        tuonlaisesta toiminnasta pitäisi valittaa kuluttajavirastoon???.
        Mutta,outoa toimintaa on!.


      • Anonyymi

        Käsittämätöntä , että täysin sama rumba jatkuu vielä vuonna 2023.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä , että täysin sama rumba jatkuu vielä vuonna 2023.

        3- viikkoa nyt mennyt Samsung-tuen kanssa koskien Qled-tv:tä joka levisi. Luokattoman huonoa, en saa mihinkään vastausta vaan lupaavat viedä asian eteenpäin eikä mitäön viedä eikä vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä , että täysin sama rumba jatkuu vielä vuonna 2023.

        Aito Support on hakeutunut konkurssiin. Eipä ollenkaan ihme, puhelimeni ilmiselvää vikaa ei saatu koskaan korjattua, eikä puhelimeen koskaan vastanneet. Henkilökohtaisesti piti aina mennä paikan päälle. Tervemenoa vaan!


    • naksu97

      mikä on ku yritän ladata google playst nii se valittaa et virhe -101 enkä voi ladata mitää

    • Samsung - NO THANKS!

      Oma kokemukseni Samsungin huollon "asiakaspalvelusta" on huono ja sen perusteella Samsung tuotemerkkiä en tule enää koskaan ostamaan. Kun nykyiset kaksi TV:tä, digiboxi ja tabletti laukeavat, vaihdan merkkiä.

      Jos jotain kiinnostaa, miksi moiseen mielipiteeseen olen päätynyt:

      Maksoin TV:n UE468005 1.12.2012 ja sovin myyjän kanssa, että laite haetaan myöhemmin. Laite haettiin tiistaina 11.12.2012 ja asennettiin käyttöön perjantaina 14.12.2012. Laite osoitti muutaman tunnin katsomisen jälkeen kuvan laadun heikkenemistä. Seurasin tilannetta viikonlopun yli. Vika toistui joka ilta muutaman tunnin katsomisen jälkeen. Päivitin viikonloppuna TV laitteen ohjelmistot ohjeiden mukaan ja suljin pois omia kotilähtöisiä vian lähteitä. Mikään ei auttanut. Reklamoin heti asennusta seuraavana maanantaina 17.12.2012 ja vaadin uutta laitetta, sillä kiistatta laite on ollut jo ostohetkellä viallinen.

      Nyt Samsung huolto pesee kätensä, kun heidän DOA päivä (dead on arrival) on ylittynyt. Samsungin huollon mukaan DOA on 14 päivää. Vaikka reklamaation tekoa verrataan laitteen maksupäivään, se on ylittynyt vain kaksi päivää. Kun verrataan päivämääriä, jolloin laite on ollut ostajan hallussa ja jolloin reklamaatio on tehty, eroa ei ole kuin kuusi päivää.

      Vaatimukseeni uudesta laitteesta ei DOA päivään viitaten Samsung huolto suostunut, vaan he siis pesevät kätensä ja pyytävät kääntymään myyjän puoleen, vaikka todellisen tilanne oli selkeästi kuvattu. Laite on ollut ostohetkellä viallinen ja reklamaatio on tehty vain kuusi päivää sen jälkeen, kun laite on ollut ostajalla.

      Jos siis olisin reklamoinut lauantaina 16.12. olisin saanut uuden laitteen (14 päivää maksuhetkestä, joka on ollut varauspäivä - ei ostopäivä). Tämä jääräpäinen pitäytyminen DOA ajassa, jonka joustavuus on täysin Samsungin tahdosta kiinni, ei tilanteessani anna myöskään jouston varaa. Ei enää ikinä Samsungia!

    • 12+4

      Mulla pelkästään hyviä kokemuksia Samsungin huollosta. ~2kk sitten SGS3:sta näyttö hajosi. Puhelin ostettu gigantista ja puhelimeen otettu vakuutus. Kiikutin luurin Giganttiin, mistä lähti heti samsungin huoltoon. Sain puhelimen neljässä(4) päivässä takaisin uuden veroisena. Olivat laittaneet vielä vanhan haljenneen näytön jämät mukaan.

    • Anonyymi

      Meillä pakastin hajonnut kolme kertaa, huoltomies Samsungilta kahdella viimeisellä kerralla ei ymmärtänyt mitä kyseinen vikakoodi tarkoittaa, häippäsi ja käski seurailla vaan. Samsung tuki ei tiennyt koko huollosta mitään (mies oli salannut käyntinsä Samsungilta) ja kieltäytyi korvaamasta sulamisia. Kolmas sulaminen: ehdimme pelastaa osan tuotteista: sama juttu, sama mies ei ymmärtänyt vikaa, vaadimme huoltoselosteen jonka kirjoitti valheellisesti ja vääristellen. Samsung ei korvannut lukuisista yhteydenotoistamme huolimatta. NYTYLLÄTTÄEN, kaksi kuukautta viimeisestä kerrasta, lähetimme Samsung tukeen taas kyselyn asiasta ja YLLÄTYS todella: Nyt he maksoivat vakuutusyhtiön omavastuuosuuden 5 kk toisen sulamisen JÄLKEEN ILMEISESTI KYLLÄSTYNEINÄ SITKEYTEEMME. Ajattelivat että hiljennetään ne nyt. MUTTA ei se käynytkään niin helposti:Olemme nyt vaatineet monta kertaa selvitystä heiltä miten vika nyt on tammikuussa voinut löytyä ja ihan itsellään korjaantua kun marraskuussa huoltomies kirjoitti että vikaa ei löydy. ÄLKÄÄ LUOTTAKO SAMSUNGIIN ÄLKÄÄKÄ HEIDÄN TOIMITTAMAANSA HUOLTOON!

    • Anonyymi

      Samsung huolto on ihan perseestä. Kun älyTV,stä hävisi kuva takuukorjaus joka sopimuksen mukaan piti tehdä kotonani kesti 2.5 kuukautta ennenkuin korjaaja tuli paikalle ja korjaus kesti vain 30minuuttia.
      Nyt tein vikailmoituksen lokakuussa eikä vielä 20.01.2023 ole kukaan ollut yhteydessä!?

    • Anonyymi

      21" putki-monitori aikaan päätyi monitori huoltoon ja yllätys oli suuri, kun tilalle tuotiin eri-sarjanumerolla oleva monitori joka vinkui. Reklamaation jälkeen sama tapahtui 7 kertaa ja joka kerta tilalle tuli rikkinäinen monitori. Lopulta minulle kerrottiin, että monitorini oli lähetetty laivalla käymään Japanissa korjattavana ja 3kk päästä se sitten tuli takaisin.
      En ymmärtänyt vaan, että miksi piti näitä rikkinäisiä monitoreja yrittää kierrättää minun kauttani niin monta kertaa. Palvelleelta kuljetusmieheltä asiaa tiedustelin, niin kertoi heidän hukkuvan tällä hetkellä rikkinäisiin monitoreihin ja ne piti saada pois käsistä siksi aikaa, kun ehjiä toimitettiin perille: Missään ei ollut varastoa - oli pelkkiä rekkoja!

    • Anonyymi

      Kyllä on! Ostin samsung flip3 puhelimen huhtikuussa 2023.Tammi/Helmikuun vaihteessä näyttöön tuli punaista ja vihreää viivaa.Näyttö alkoi mustua taitekohdasta.Mitkään näytölle tallennetuista sovelluksista eivät auenneet.Edes virtaa ei saanut pois päältä
      Vein puhelimen kauppaan josta sen olin ostanut(hinta noin 1000€) ja se lähetettiin huoltoon RESETELLE. Vastaus tuli viikon päästä.Olemme todenneet laitteessanne vian jota takuu ei korvaa! Korjaus maksaisi minulle 629€ (SIS ALV)! Mainittakoon,että sumalla alkaisi saada jo pari uutta Flip3 puhelinta.Selviän nyt "ainoastaasn 49:llä eurolla"
      Yritin soittaa numeroon joka tuli RESTELLEN huollosta,mutta NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ!
      Soitin RESTELLEN asiakaspalveluun.Automaatti ilmoitti hinnaksi puhelulle 1.40€/min+ paikallispuhelumaksu.
      Ilmoitin,että 7kk vanha puhelimeni on ollut suojamuovissa ja suojakuoressa heti liikkeestä ostettaessa,eikä se ole tippunut/heitelty lattialle ja että puhelin meni toimimattomaksi aivan yhtäkkiä. Asiakaspalvelia ilmoitti,että saattaa olla aimennin syntynyt vahinko ja vika tulla myöhemmin!
      Aivan onhan se saattanut tippua lattialle tehtaalla/laivalla/myymälässä ym!
      Asiaa vien eteenpäin ,ja katsotaan sitten lopputulos!

    • Anonyymi

      Hei, kerronpa nyt oman tarinani tähän jatkoksi, jos vaikka joku tästä hyötyisi.
      5.4.2024 Ostin Samsung Galaxy A15 Lite äkypuhelimen Veikon Koneesta kivijalkamyymälästä. Puhelin alkoi oireilla epäilyttävästi heti asennuksen jälkeen. Puhelin siis saa bugi kohtauksia, ei ota koksketusta vastaan, availee sovelluksia itsekseen, ei avaa lukitusnäyttöä jne. Esimerkiksi jos joku sattuu juuri soittamaan minulle, saattaa vastaaminen estyä tämän vuoksi.
      Vein puhelimen takaisin myymälään, jossa myyjä neuvoi ottamaan panssarilasin sekä suojakuoret pois, säätämään näytön kosketusherkkyyttä, nollaamaan puhelimen ja asentamaan puhelimen uudestaan.
      Ei auttanut, vika jatkui samanlaisena.
      Vein puhelimen x päivänä takaisin liikkeeseen, josta se lähetettiin Samsungin Reseten Huoltoon Helsinkiin. Oletin tässä vaiheessa, että ilman muuta vika löydetään ja korjataan, kun se on niin ilmeinen. Mutta mitä vielä. Puhelin oli käynyt huollossa muka "testiohjelman" läpi eikä vikaa löydetty. Huollosta tuli minulle 50 euroa maksettavaa "aiheettomasta" huoltokäynnistä. Tässä kohtaa alkoi hermot kiristää.
      Aloin dokumentoimaan vian esiintymistä alusta saakka videoimalla sitä toisella puhelimella vian esiintyessä.
      Puhelin jatkoi oireiluaan huollon jälkeen, josta ilmoitin Veikon Koneeseen. Siellä vain leviteltiin käsiä ja sanottiin, että MINUN täytyisi olla yhteydessä maahantuojaan ja valmistajaan, he eivät voisi tehdä asialle muka mitään. Yritin ehdottaa heille kaupan purkua ja laitteen vaihtamista johonkin eri merkkiseen about saman hintaiseen, mutta eri merkkiseen laitteeseen. Tämä ei käynyt, koska pitäisi kuulemma vaihtaa samaan merkkiin ja malliin. Sitä en tietenkään aio tehdä ja kerron seuraavaksi miksi.
      Nimittäin naapurini oli ostanut kilpailevasta liikkeestä samalta paikkakunnalta tismallleen samanlaisen puhelimen ja hänellä oli puhelimessaan sama vika. Rupesin perehtymään asiaan tarkemmin ja otettuani yhteyttä erääseen ulkopuoliseen huoltofirmaan sieltä minulle kerrottiin, että kyseisen mallin puhelimissa on esiintynyt samaa vikaa paljon. Hän myös linkkasi minulle keskustelun, josta vastaavia tapauksia löytyy enemmänkin, voin lisätälinkin tuonne tekstin loppuun.

      27.4 Aikoihin puhelin oli siis huollossa. Takuuta puhelimella on 2 vuotta mikä on siis voimassa.
      15.5. lähetin yritykselle kirjallisen reklamaation, joss vaadin kaupan purkua. Otin myös yhteyttä kuluttajaneuvontaan, jonka mukaan ostaja voi antaa myyjälle yhden mahollisuuden korjata viallinen tuote, jonka jälkeen lain mukaan ostaja voi vaatia kaupan purkua. Olen saanut kuluttajaneuvonnasta kullan arvoista tietoa, kiitos siitä heille. Lähetin kuluttajaneuvojalle myös aiemmin toisella puhelimella kuvaamani videot, joissa ilmenee vian esiintyminen. Hän kertoi, että kuvailmani tapauksen osalta kuluttajansuojalaki on yksiselitteinen, eli myyjällä olisi velvollisuus purkaa kauppa vaatimukseni mukaisesti tai vaihtaa laite toiseen, myös eri merkkiseen laitteeseen.
      Myyjä väittää, ettei Samsungin ja maahantuojan takuuehtoihin kuulu mahdollisuutta purkaa kauppaa, mutta sellainen pykälä on Suomen laissa, joten kauppa pitäisi pystyä purkamaan.
      21.5.2024 Vein puhelimen myyjälle uudelleen huoltoon lähetettäväksi. He lupasivat minulle aiemmin puhelimessa, että he kustantavat huollon, mikäli sieltä jotain maksuja tulee. He eivät kuitenkaan kertoneet, kuin vasta paikan päällä, että aikovat ensin itse testailla puhelinta, jos saisivat vian esiintymään. Ja vasta sitten lähettävät sen huoltoon, jos vika esiintyy. No, hehän eivät vikaa muka löytäneet eivätkä suostu lähettämään sitä liikkeestä huoltoon.

      30.5.2024 Päätin hakea puhelimeni takaisin itselleni liikkeestä. Ryhdyin ottamaan selvää puhelimen huollosta, että voisinko itse lähettää sen sinne.
      4.6.2024 Olen ottanut yhteyttä Samsungin Reseten huoltoon, mutta heidän toimintansa ei vakuuta. Soitin asiakaspalveluun, josta minulle annettiin sähköpostiosoite, jonne voisin lähettää videot vian esiintymisestä sekä oman selontekoni asiaan. Ihmettelin, kun ei säpo viestiin kuulunut vastausta.
      14.6 Soitin uudelleen huoltoon ja ihmettelin miksei vastausta kuulu. Selvisi, että edellinen asiakaspalvelija oli antanut minulle väärän sähköpostiosoitteen, josta viesti ohjautui aivan väärään paikkaan. Kumma juttu, etteivät he itse yrityksen sisällä ohjaa sähköposteja oikeaan osoitteeseen. Asiakaspalvelija vieläpä kertoi, että heillä on ongelmia järjestelmiensä kanssa. Hitto, ei mikään ihme kun eivät hoida asioitaan kunnolla.

      Olen ollut usein yhteydessä puhelimitse kauppiaaseen, joka jopa kerran löi minulle luurin korvaan, kun yritin tilannetta asiallisesti selvittää.
      Kauppias kyllä pahoittelee ja yrittää puhua minua ympäri, väittää ettei hän voi tehdä muka asialle mitään, vaikka todellisuudessa hänen velvollisuutensa olisi suostua kaupan purkuun.
      Olen perehtynyt oikeuksiini kuluttajaviraston nettisivuilta ja kuluttaja-asiamiehen kautta, joten en ole ihan noviisina liikkeellä.
      Myyjä ei myönnä, että saman mallin puhelimissa on esiintynyt kyseistä vika,

      • Anonyymi

        vaikka olen toimittanut tälle dokumentteja siitä. Vituttaa tällainen kohtelu, puhelin kuitenkin maksoi tykötarpeineen 200 euroa ja jälkikäteen minulle on kertynyt asian selvittämisestä lukematon määrä matkakuluja, puhelinlaskun suureneminen puhumattakaan niiden tuntien määrästä, joita olen asiaan perehtyäkseni joutunut käyttämään. Olen työssä käyvä ihminen joka opiskeleekin vielä, joten muutakin tekemistä olisi.

        Harkitsen tässä nyt vielä lähetänkö puhelinta itse huoltoon Resetelle (Samsungin valtuutettu oma huolto) vaikka eivät viimeksikään vikaa löytäneet.

        Minulla olisi mahdollisuus viedä asia kuluttajariitalautakuntaan, jossa asian käsittely vie kuukausia. Sitä kautta voisin yrittää vaatia korvauksia menetetyistä rahoista, mutta kuluttajariitalautakunnan päätöksetin ovat suosituksia, joihin ei myyjän ole pakko suostua. Seuraava aste tästä olisi viedä asia oikeuteen.

        Toivottavasti saatte sekavasta selostuksestani tolkkua!
        Alla toisen yrittäjän lähettämä linkki, josta löytyy dokumenttia aiheeseen enemmänkin.

        https://us.community.samsung.com/t5/A-Series-Other-Mobile/A15-5G-ghost-touch-and-unresponsive/td-p/2863517
        Ja myös kuluttajaviraston musta lista:
        https://kuluttaja.fi/fi/valta-naita-yrityksia/musta-lista

        https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/tavaran-virhe/

        Jään seuraamaan kommentteja, jos sellaisia ilmaantuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka olen toimittanut tälle dokumentteja siitä. Vituttaa tällainen kohtelu, puhelin kuitenkin maksoi tykötarpeineen 200 euroa ja jälkikäteen minulle on kertynyt asian selvittämisestä lukematon määrä matkakuluja, puhelinlaskun suureneminen puhumattakaan niiden tuntien määrästä, joita olen asiaan perehtyäkseni joutunut käyttämään. Olen työssä käyvä ihminen joka opiskeleekin vielä, joten muutakin tekemistä olisi.

        Harkitsen tässä nyt vielä lähetänkö puhelinta itse huoltoon Resetelle (Samsungin valtuutettu oma huolto) vaikka eivät viimeksikään vikaa löytäneet.

        Minulla olisi mahdollisuus viedä asia kuluttajariitalautakuntaan, jossa asian käsittely vie kuukausia. Sitä kautta voisin yrittää vaatia korvauksia menetetyistä rahoista, mutta kuluttajariitalautakunnan päätöksetin ovat suosituksia, joihin ei myyjän ole pakko suostua. Seuraava aste tästä olisi viedä asia oikeuteen.

        Toivottavasti saatte sekavasta selostuksestani tolkkua!
        Alla toisen yrittäjän lähettämä linkki, josta löytyy dokumenttia aiheeseen enemmänkin.

        https://us.community.samsung.com/t5/A-Series-Other-Mobile/A15-5G-ghost-touch-and-unresponsive/td-p/2863517
        Ja myös kuluttajaviraston musta lista:
        https://kuluttaja.fi/fi/valta-naita-yrityksia/musta-lista

        https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/tavaran-virhe/

        Jään seuraamaan kommentteja, jos sellaisia ilmaantuu!

        Vain tyhmä ostaa alunperinkin viallisia laitteita. Pitäisi ensiin tutkia mitä ostaa eikä ainakaan sikoja säkissä. Sitä oppii mitä niittää.
        Hah hah!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6531
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3971
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3681
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3238
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2532
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1857
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe