Kevään 2009 ALFA-KURSSI alkaa Torstaina 12.2. klo 18.30 Päättyy 23.4. Agricolan kirkon kryptassa
ALFA on kurssi käytännön kristinuskosta ajattelevalle aikuiselle, toimivasta uskosta kiinnostuneelle tai muuten vain uteliaalle. Kirkkoslangin tai Raamatun ennakkotuntemus ei ole tarpeen.
MILLOIN? Seuraava Alfa-kurssi alkaa Agricolan kirkon kryptassa torstaina 12.2.2009 klo18.30
Ilmoittautumiset:"http://[email protected]"
Järjestää: Tuomiokirkkoseurakunta ja Kotiryhmäverkosto
Alfassa ei pingoteta. Kenenkään mielipiteet eivät joudu hyökkäyksen kohteeksi. Alfassa on ystävällinen ja hauska ilmapiiri.
Jokaisen Alfan alussa syödään yhdessä. Näin kurssille osallistujat pääsevät tutustumaan toisiinsa.
Alfa on mahdollisuus kuunnella, oppia, keskustella ja tehdä löytöjä. Voit kysyä mitä tahansa. Alfa on paikka, jossa mikään kysymys ei ole liian yksinkertainen tai liian kantaaottava.
Alfassa ovat mukana maailmanlaajuisesti kaikki vakiintuneet kristilliset kirkot ja liikkeet.
ALFA- kurssiin kuuluu 10 iltaa, 2 tuntia/ ilta (18.30-20.30). Lisäksi Alfaan kuuluu yksi viikonloppu kaupungin ulkopuolella.
MISTÄ ALFA MUODOSTUU?
Alfa-kurssin opetuspakinoissa käsitellään mm. sellaisia aiheita kuin Kuka Jeesus on? ja Miten ja miksi rukoilisin? ja Parantaako Jumala vielä tänään? Jokaisen pakinan jälkeen osallistujat jakaantuvat pienryhmiin, joissa on mahdollisuus keskustella.
KETÄ VARTEN ALFA ON?
Alfa on kaikkia varten, mutta se on tarkoitettu aivan erityisesti niille, jotka
- haluavat tutustua syvemmin kristinuskoon
- ovat vasta äskettäin löytäneet uskon
- eivät ole tottuneet käymään kirkossa
- haluavat virkistää tietojaan kristinuskosta
PALJONKO ALFA-KURSSI MAKSAA?
Alfa-kurssista ei peritä osallistumismaksua. Kurssilaisille kerrotaan kurssikirjan, ruokailun ja viikonlopun omakustannushinta. Näihin jokainen voi osallistua kykynsä mukaan. (Omakustannushinnat ovat: kurssilaisen kirja 5 Euro, illan ateria 4 €, viikonlopun hinta määräytyy myöhemmin).
"http://alfakurssi.fi"
Kevään 2009 Alfa-kurssi (Helsinki)
Alfa-kurssi.2009
1
348
Vastaukset
- uoskossa
olen kiinnostunut alfa kurssista,joka alkaa ensi keväänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078893
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656550Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345441Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664863- 553541
- 503375
- 513132
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916