sonera nostaa laajakaistamme nopeutta ja hintaa---24.90 sta 39.90---ja lupaa kysymättä---meille riittäis tää nykyinen nopeus---emme tee työksemme mitään koneella---alkaa olla rahastuksen makua---mikä ois edullinen vaihtoehto---kertokaa---vaihto tulee eteen---oltu uskollisia soneralaisia ikämme---mitta täyttyi
kyllä
1
280
Vastaukset
- anti-sånera
Jos olet niin onnellisessa asemassa, että taloosi tulevat kuparit eivät ole såneran, saat liittymän varmasti halvemmalla muualta.
Esim. Elisan omistaman verkon alueella Saunalahti ja Elisa tarjoavat 1 Megan liittymän noin 25 euron hintaan.
Jos kaapelisi tulevat såneralta joudut tyytymään langattomiin vaihtoehtoihin, esim. Wimax tai gprs/edge/3g-mokkulayhteys.
Vaihda puhelinliittymät samalla, esim såneran lankanumeron voit siirtää Dna;n tai Saunalahden gsm-liittymään tai Saunalahden Nettipuhelinliittymään, vaikka sånera väittää sivuillaankin, että on vaihdettava 040-gsm-numero lankaliittymästä luovuttaessa.
ps. Minäkin olin uskollinen såneran (Telen) asiakas ennen umts-ilman ostoa, sen jälkeen ko. firman toiminta on ollut täyttä katastrofia katastrofin perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308