Siis kysymys tuli jo. Voiko esim. liikunnan määrä vaikuttaa menkkojen pituuteen/vuodon määrään?
Voiko menkkojen pituuteen vaikuttaa?
5
2404
Vastaukset
- Nimetön
Kuukautisten pituuteen liikunnalla ei ole vaikutusta, mutta muuten kuukautisten aikaan on helpompi olla, kun liikkuu säännöllisesti. Ei ole yhtä paljon kipuja yms.
- voi...
Itse omalla kohdallani olen huomannut, että liikunta nimenoaman lyhentää kuukautisten kestoa. Johtunee siitä, että ponnistellessa ja pystyssä ollessa (sen sijaan, että makoilisi kotisohvalla) limakalvot pääsevät vauhdikkaasti vuotamaan ulos.
Jotkut ovat huomanneet kuukupin vähentävän vuotopäivien määrää. Sen taas aiheuttaa kupin alipaine, joka melkeinpä imee vuodon vauhdikkaammin ulos.
Seksillä (orgasmilla) olen saanut sitten taas vuodon jatkumaan muutaman ylimääräisen päivän. Kohdun supistelu irrottaa vihoviimeisetkin veret ja limakalvot. - Anonyymi
Kyllä vähentää
- Anonyymi
Ei sinulla miespuolisena ole menkka-ongelmaa muualla kuin päässäsi.
- Anonyymi00005
Hei olen nainen ja kyllä mulla on menkat joka kuukausi niin kuin sinullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787