Siis kysymys tuli jo. Voiko esim. liikunnan määrä vaikuttaa menkkojen pituuteen/vuodon määrään?
Voiko menkkojen pituuteen vaikuttaa?
4
2276
Vastaukset
- Nimetön
Kuukautisten pituuteen liikunnalla ei ole vaikutusta, mutta muuten kuukautisten aikaan on helpompi olla, kun liikkuu säännöllisesti. Ei ole yhtä paljon kipuja yms.
- voi...
Itse omalla kohdallani olen huomannut, että liikunta nimenoaman lyhentää kuukautisten kestoa. Johtunee siitä, että ponnistellessa ja pystyssä ollessa (sen sijaan, että makoilisi kotisohvalla) limakalvot pääsevät vauhdikkaasti vuotamaan ulos.
Jotkut ovat huomanneet kuukupin vähentävän vuotopäivien määrää. Sen taas aiheuttaa kupin alipaine, joka melkeinpä imee vuodon vauhdikkaammin ulos.
Seksillä (orgasmilla) olen saanut sitten taas vuodon jatkumaan muutaman ylimääräisen päivän. Kohdun supistelu irrottaa vihoviimeisetkin veret ja limakalvot. - Anonyymi
Kyllä vähentää
- Anonyymi
Ei sinulla miespuolisena ole menkka-ongelmaa muualla kuin päässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699