Mitäköhän maksaa halvimmillaan lennot Japaniin Hki-Osaka-Hki yhdeltä henkilöltä, kokemuksia? Laatumatkojen sivuilta katselin tarjouksia...mutta muita vinkkejä otetaan vastaan :) kannattaakohan lennot varata syksyksi (loka-marraskuulle) jo keväällä hyvissä ajoin? Stockmannin hulluilta päiviltä lienee mahdollisuus saada edullisesti liput hyvällä tuurilla...
Lennot Japaniin
2
928
Vastaukset
- japaniin
samalla matka esim. Italiaan....
Finnairilla menopaluu Rooma-Helsinki-Osaka toukokuussa (jolloin meidan on tarkoitus matkustaa)
648 euroa/nuppi,
sama lento Helsinki-Osaka
735 euroa/nuppi.
Luulisin etta lentoja ei valttamatta tarvitse varata puolta vuotta aiemmin, mutta jos paivamaarista et voi/tahdo joustaa niin kannattaa toki varata ajoissa. Taitaa olla kevaan jalkeen toiseksi suosituin aika matkustaa Japaniin upean ruskan takia.- Liput taskussa
KLM:ltä ostettiin liput kesäkuuksi. Meno-paluu Tokioon 459 euroa. Tämä oli halvin, mitä me nähtiin. En tiedä, onko enää näitä hintoja. Osakaan on tietysti Tokiosta matkaa... Enkä ole katsonut KLM:n Osakan hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161