Mitäköhän maksaa halvimmillaan lennot Japaniin Hki-Osaka-Hki yhdeltä henkilöltä, kokemuksia? Laatumatkojen sivuilta katselin tarjouksia...mutta muita vinkkejä otetaan vastaan :) kannattaakohan lennot varata syksyksi (loka-marraskuulle) jo keväällä hyvissä ajoin? Stockmannin hulluilta päiviltä lienee mahdollisuus saada edullisesti liput hyvällä tuurilla...
Lennot Japaniin
2
907
Vastaukset
- japaniin
samalla matka esim. Italiaan....
Finnairilla menopaluu Rooma-Helsinki-Osaka toukokuussa (jolloin meidan on tarkoitus matkustaa)
648 euroa/nuppi,
sama lento Helsinki-Osaka
735 euroa/nuppi.
Luulisin etta lentoja ei valttamatta tarvitse varata puolta vuotta aiemmin, mutta jos paivamaarista et voi/tahdo joustaa niin kannattaa toki varata ajoissa. Taitaa olla kevaan jalkeen toiseksi suosituin aika matkustaa Japaniin upean ruskan takia.- Liput taskussa
KLM:ltä ostettiin liput kesäkuuksi. Meno-paluu Tokioon 459 euroa. Tämä oli halvin, mitä me nähtiin. En tiedä, onko enää näitä hintoja. Osakaan on tietysti Tokiosta matkaa... Enkä ole katsonut KLM:n Osakan hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855