joku kiinnostunut kirjoittaa bestsellerin

yxnallekarhu

olen 60nen jäbä joka on kokenut melkein kaiken ja haluas anakin osasta tehdä jonkun kanssa muistelmat.(kun kirjoitustaito puuttuu)vauhtia ja tapahtumia ei puutu,ja kaikki perustuu tosi elämään.mukana suomalaisia ulkomaalaisia bändejä mm,hurricanes,roling stones,talousrikollisuus,loma osakkeet,metaali kaupat,tiedustelu palvelut,maan pako vankila ym

2

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää on yks ehdotus

Kirjota ittestäs ja noista tapahtumista yhdelle-kahdelle sivulle tiivistetty "CV" eli tapahtumaselostus kirjotuskoneella, jos et osaa tiivistää tai tuoda esiin olennaisuuksia tai kirjottaa ylipäätään, kirjota oma versios ensin ja anna se luettavaks johki arvostelupalvelun tai vastaavan tyypille; voit kysyä neuvoa Tuli & Savu-lehdeltäkin, tai jos kirjotettavaa on tosi paljon mee johki Työväenopiston Omaelämäkerta-ryhmään pk-seudulla; yritä siel tutustua johonkuhun tai kysyä joltain kuka ois halukas ja kykeneväinen ehkä kirjottamaan.

Sitte voit ottaa yhteyttä esim Like-kustantamoon oisko ne kiinnostunu julkasemaan sun "CV":n pohjalta kirjan jos se on todella mielenkiintonen; mut huom, Like julkasee vaan TODELLA mielenkiintosta kamaa, eli sen pitää olla epätavallinen, ei sitä tavallista "joo levotonta meininkiä klubeilla, kai siel huumeitakin vedettiin, tunsin sen ja sen, ne oli nää pörssityypit etc". Tällasta on ollu paljon,myös elokuvissa.

Bändit sinänsä - no joo, ehkä mielenkiintosta, ehkä ei, niitähän riittää, ei nykyään oo enää kauheen mielenkiintosta jos on tuntenu jotain BÄNDEJÄ; talousrikollisuus on tuhannesti käsitelty kuolettavan tylsä aihe, lomaosakkeet who cares - vankila, siel on moni käyny, mutta mielenkiintosemmaks kirja tulee jos sulla on jotain kuumaa kerrottavaa aiheista tiedustelupalvelut ja maanpako, mutta uskallatko niistä kirjottaa?

Jos olet myös itse riittävän värikäs ja rehellinen ihminen niin yhdistettynä persoonaasi tosta vois saada aikaan hyvän koosteen.
      Lycka till!!

• yxnallekarhu

nallekarhu haluaa kiittää.nyt on ainaskin suuntaa.tarinani ei todella ole blä bläätä,oletan sen olevan unikin,ja viihdyttävän(riipuen osin kirjailiasta) 1 syy on nimenomaan aika.en uskaltanut tiedustelupalveluista johtuen aikaisemmin edes ajatellakaan asioiden julkaisua.mm usea kollega sai surmansa jo siihen aikaan.
        mutta nalle kiittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2321
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2241
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2197
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1426
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1392
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1126
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe