Ennen runkkasin todella usein mutta lopetin sen henkilökohtaisista syistä (älkääkä kysykö miksi).
Ensimmäinen 6 päivää okei, mut nyt olen 3 yönä peräkkäin nähtyt märkiä unia... ei siis mitää missä harrastan seksiä vaan näen kuvia itsestäni runkkaamassa tietokoneen ääressä joka ei ole OLLENKAAN kiihottavaa. öisin kuitenkin herään orgasmiin ja on paskamaista mennä salaa vaihtamaan housuja öisin... aamulla sitten lähes oksennan... X(
olenko addiktoitunut runkkaamiseen? plz jelpatkaa, en kehtaa kysyä keltään.....
Addiktoitunut masturboinnista?
9
2106
Vastaukset
- TOIMINTAA
On aivan luonnista, että kun säiliö nuorella täyttyy, niin luonto hoitaa tyhjennyksen. Sinä voit valita kumman tyylin vain haluut, joko tyhjennät itse itsesi, tai annan luonnon tehdä sen. Vaihtoehtoja ei ole. Muutaman vuoden kuluttua kun elimstösi toiminta tasaantuu, niin myös tämäkin vaihe jää pois ja riittää harvempi
tyhjennysväli.- hankkia
muija tyhjentämään varastot.
- oiuujik
hankkia kirjoitti:
muija tyhjentämään varastot.
silloin pitäisi pohtia toisen ihmisen arvostus uudelleen.
- saunakeisari
oiuujik kirjoitti:
silloin pitäisi pohtia toisen ihmisen arvostus uudelleen.
No käy sitten huorissa! Hae hepatiitti A ja b rokotukset, älä pane ilman kortsua eläkä pussaa niitä ni ei pitäis tulla tauteja!
- oiuyui
saunakeisari kirjoitti:
No käy sitten huorissa! Hae hepatiitti A ja b rokotukset, älä pane ilman kortsua eläkä pussaa niitä ni ei pitäis tulla tauteja!
Taudit ovat vain osa ongelmaa.
Toisen ihmisen arvo on tärkeämpi. - Nimetön
oiuyui kirjoitti:
Taudit ovat vain osa ongelmaa.
Toisen ihmisen arvo on tärkeämpi.Moi
Minulla lähes sama ongelma.
Tosin, olen tyttö. En ole tästä kellekään puhunut, noloa on..
Toivotan sulle todela voimia - btgbgyhg
Nimetön kirjoitti:
Moi
Minulla lähes sama ongelma.
Tosin, olen tyttö. En ole tästä kellekään puhunut, noloa on..
Toivotan sulle todela voimiaKyllä masturboinnin vähentää voi ja lopettaa myös.
Ei siinä hävettävää ole kunhan ei mene liiallisuuksiin.
- wanhapieru
Ongelma, mikä ongelma?! Kuulepas poeka, ole onnellinen nyt, sillä vanhana sinulla ei enää edes seiso.
- siis..
ainakaan 90 vuotiaana. toisilla seisokki kestää läpi iän, ei ole itsestäänselvyyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161