Olisiko jollain kokemuksia Maracaibosta? Olisi mukava kuulla niitä! Olen lähdössä maaliskuun alussa sinne 3 kuukaudeksi (en ihan vaan lomailemaan). Missä on turvallista liikkua? Voiko nuori vaalea nainen olla keskustassa yksin?
Maracaibo
2
1040
Vastaukset
- sitte...
Jos olet vaalea hemaseva, niin en suosittele ainakaan aluksi yksin liikkumista, mutta äkkiä sä tutustut paikallisiin. Maracaibo on tosi rikkollinen kaupunki. Myös Venezuelan kuumin osa sijaitsee juuri Maracaibon lahden seudulla, mistä öljyäkin pumpataan paljon. Eli sellanen 35 on ihan normaalia. Kysele mistä löytyy vanki papillonin Henri Charrière hauta tai ravintola ja käy siellä. Hyvää matkaa!
- Macos
Moron,
taidat olla jo Maracaibossa?
Ajattelin itse startata kuukauden sisällä samalle suunnalle.
Mulla on siellä tuttuja ja jos apua tai muuta tarvitset niin varmasti järjestyy.
Mullekkin ekakerta sielläpäin joten olis kiva kuulla kokemuksista ja mihin varautua. Paikalliset connectionit kyllä jeesaa, mutta luulenpa, että niistä puheista puuttuu se realistinen osuus:)
Heitä vaikka meilillä niin katsotaan josko meistä olis toisillemme jotain apua tai jos vaikka törmäis jossainpäin.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845