Maracaibo

fanipala85

Olisiko jollain kokemuksia Maracaibosta? Olisi mukava kuulla niitä! Olen lähdössä maaliskuun alussa sinne 3 kuukaudeksi (en ihan vaan lomailemaan). Missä on turvallista liikkua? Voiko nuori vaalea nainen olla keskustassa yksin?

2

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitte...

Jos olet vaalea hemaseva, niin en suosittele ainakaan aluksi yksin liikkumista, mutta äkkiä sä tutustut paikallisiin. Maracaibo on tosi rikkollinen kaupunki. Myös Venezuelan kuumin osa sijaitsee juuri Maracaibon lahden seudulla, mistä öljyäkin pumpataan paljon. Eli sellanen 35 on ihan normaalia. Kysele mistä löytyy vanki papillonin Henri Charrière hauta tai ravintola ja käy siellä. Hyvää matkaa!

• Macos

Moron,

taidat olla jo Maracaibossa?
      Ajattelin itse startata kuukauden sisällä samalle suunnalle.
      Mulla on siellä tuttuja ja jos apua tai muuta tarvitset niin varmasti järjestyy.

Mullekkin ekakerta sielläpäin joten olis kiva kuulla kokemuksista ja mihin varautua. Paikalliset connectionit kyllä jeesaa, mutta luulenpa, että niistä puheista puuttuu se realistinen osuus:)

Heitä vaikka meilillä niin katsotaan josko meistä olis toisillemme jotain apua tai jos vaikka törmäis jossainpäin.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5489
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1898
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      362
      1835
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      791
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      704
    Aihe