Ammattipätevyyksistä

..juttua...

Sanokaahan veljet, kun olen suorittanut viime vuoden tammikuussa ADR kpl- ja säilöluvat, niin onko noista nyt saatu kasaan kaksi ammttipätevyyspäivää, eli tarvittaisiin vielä ennakoivan ajon koulutus ja kaksi muuta päivää?

Saakohan noita AKE:sta kysymällä selville omalta kohdalta, että kuinka paljon on suoritettu ja suorittamatta..?

Kiitos ja hyvää matkaa!

7

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoo

      suoritetut päivät. saat adr uusinnasta yhden päivän. päivät pitää olla kasassa syksyyn -14 mennessä.

    • velihyvä

      Luultavasti et ole saanut, jossei opettava taho ole ilmoittanut niitä erikseen AKE:lle jatkokoulutuspäiviksi, mitä tuskin on tehnyt viimevuonna. Mutta AKE:stahan tuo selviää. Pitäisi itseasiassa itsekin varmuuden vuoksi kysyä, kun suoritin samat huhtikuussa, mutta opettava taho ei maininnut jatkokoulutukseen merkkaamisesta mitenkään...

    • koululainen

      tärkeä pointti asiassa on se että kouluttaja on hyväksyttänyt kyseiset koulutuspäivät AKE:lla että kelpaavat jatkokoulutuspäiviksi ja sen lisäksi että ovat ilmoittaneet AKE:lle sinun käyneen niissä koulutuksissa.
      Tarkista AKE:lta onko näin ja jos ei oo niin sitten soitto koulutuksen järjestäjälle..

    • Kyllä, netistä näkee omat ammttipätevyystiedot

    • pätemätönkö

      Paskat sanon mä. Tuo ammattipätevyys täyttä pelleilyä ja rahastusta. 40 vuotta ratissa ilman mitään läpysköjä ja sitten pitää mennä kuuntelemaan kloppien opetusta, ku ei oo sitä pätevyyttä, perkele.

      • Ja YRITTIKÖ esim. AKT saada järkeä tähän touhuun? EI!


      • HulluSeOn
        Bussissa kirjoitti:

        Ja YRITTIKÖ esim. AKT saada järkeä tähän touhuun? EI!

        Yrätätkö saadaa järkeä päähäsi? Et


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe