Työmaapapeille ja muille kallonkutistajille...

Tilja

...riittää kriisipalvelutehtävissä töitä Suomessa jatkuvasti. Myönteistä vai kielteistä?

8

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermuxi tms.

      sellainen paikka tuo seurakunta työpaikkana...Kuulemma kauheesti oli työpaikkakiusaamista. Eikös tuolla olis sitten apukin lähellä?

    • Kun nykyajan ihminen ei selviä mistään ilman kriisapua! Ei niin pientä risausta etteikö kriisiryhmä säntää paikalle.

      Pitäisi yrittää itse ratkaista elämän solmut, itse päästä yli vaikeista asioista. On liian helppoa oppia siihen että aina joku toinen ratkoo ongelmani.
      Ainakin mie olen tätä mieltä... entäs työ?

      • Kalle Kotton

        Että omat ja maailman murheet voi tuntua suhteettoman suurilta. Sellaisille se tuo kriisiapu on hyvä olla olemassa, mutta turhaan sitä vahvoille, jotka muuten pärjäävät tuputetaan.
        Ennen pienissä kyläkaupoissa ja posteissa selviteltiin maailman ja naapurien ongelmat, niin oma elämä pysyi balanssissa. Nyt isoissa marketeissa ja ostoskeskuksissa voi olla satoja ihmisiä, mutta ihminen on siellä kuitenkin yksin.


      • kawe
        Kalle Kotton kirjoitti:

        Että omat ja maailman murheet voi tuntua suhteettoman suurilta. Sellaisille se tuo kriisiapu on hyvä olla olemassa, mutta turhaan sitä vahvoille, jotka muuten pärjäävät tuputetaan.
        Ennen pienissä kyläkaupoissa ja posteissa selviteltiin maailman ja naapurien ongelmat, niin oma elämä pysyi balanssissa. Nyt isoissa marketeissa ja ostoskeskuksissa voi olla satoja ihmisiä, mutta ihminen on siellä kuitenkin yksin.

        se menee.Ei pidä yleistää ja tehdä tarvitsijoista heikkoja, näin humanistina totean.


    • HTZA

      ne ovat, leikkipsykiatreineen, vaivihkaa, ujutettu järjestelmään koska muuten niille ei ole töitä.
      Sillä palkan ne jostain saavat aina kun rykäisevät johonkin "kriisiin". Omillaan ne eivät voi elää, koska Psykiatrinen "hoito" on nykään avohoitoa.
      Nyt meille tulee mahtava määrä kaiken maailman Maistereita, saas nähdä mihin "tutkimus/suunnittelu- ryhmään ne hyssälöinti laittaa?

      • tankavaara

        Olet ns. "kova mies" ja "kovana" pysyt.

        Kaikki mitä tosiasiassa sanot viestissäsi on puhdasta... nurkantakaa... jne lannoitetta.

        Silti jotain asiaakin oli viestissäsi ja se oli
        Ministerin mainitseminen.

        PS.Koetahan ryhdistäytyä ja seuraavaksi sanoa jotain
        konkreetista:) ... pss... pseudonyymisi osaa sen jo tavallaan.


      • kawe

        lähtenyt meidän kanssa lukioon ja hommannut NE maisterin paperit, näin ihan yhteistyöhaluisesti, teoriapohjalta vaan.
        (en minäkään ihan niin pitkälle lukenut)
        Älä kadota arvoja ja ihanteita, vieläkään.
        Avohoito ei sovellu kaikille, se on nähty.


      • ent.tehtaantyttö
        tankavaara kirjoitti:

        Olet ns. "kova mies" ja "kovana" pysyt.

        Kaikki mitä tosiasiassa sanot viestissäsi on puhdasta... nurkantakaa... jne lannoitetta.

        Silti jotain asiaakin oli viestissäsi ja se oli
        Ministerin mainitseminen.

        PS.Koetahan ryhdistäytyä ja seuraavaksi sanoa jotain
        konkreetista:) ... pss... pseudonyymisi osaa sen jo tavallaan.

        ihminen on vahva vasta sitten, kun pystyy tunnustamaan oman heikkoutensa.

        Moni vaan tuota omaa "pistettään" ei ole vielä joutunut kohtaamaan elämänsä aikana. Mutta, kyllä sekin päivä VOI tulla. Ja kun se tulee, niin yllättäen tulee...silloin on hyvä että, on olemassa edes joku olkapää ja tuki...kaikilla kun EI ole niitä lähiomaisia, tai sitä yhtäkään todellista ystävää juuri silloin käytettävissä... joten...

        Asiat eivät ole niin yksipuolisia koskaan..vähintäänkin asioilla aina tuppaa kaksipuolta olemaan ellei viisi...olenkos minä taas se pehmoilija? Nyt. Näin vain elämästä yleensäkin ajattelen.

        tsau;

        t.friidu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe