aina hyvälle tuulelle. En tiedä, mikä siinä on, mutta jos olen huonolla tuulella jne. niin Robbien musiikki piristää ihan aina. Hänellä on sellainen positiivisuutta huokuva ääni.
Robbiem
5
322
Vastaukset
- ap.
:):):)
- on jännä ääni
ja kun se keskittyy oikeesti laulamaan, se kuulostaa jopa yllättävän hyvältä. Mutta viina-aikoinaan se tyyty välillä vaan karjumaan nuotin vierestä.
- vihreällä lautasella?
Apealla mielellä ollessani olen huomannut Robbien äänen "parantavan" voiman.
Minulle muuten kävi niin, että mennessäni
- kampaamoon
- tarjousmarkettiin
kummallakin kerralla Robbien laulu: she´s the one
alkoi soimaan kaiuttimista.
Hullumpi etsisi jo jotain "merkkiä" tulevasta.:D
Sattumaa, vaikka en edes tästä piisistä juuri pidä.- koska sitä
kappaletta soitetaan tosi usein. Yhteen aikaan soitettiin aina Come Undonea ja oli koomista joskus jossain kaupassa, kun seisoin n.10 mummon vieressä ja Robbie kailotti "fuck you all!" eikä mummojen ilme värähtänytkään. Englanninkielisissä maissa sitä ei radiossa soiteta, paitsi sensuroituna versiona.
- Koop taisi hiukan
koska sitä kirjoitti:
kappaletta soitetaan tosi usein. Yhteen aikaan soitettiin aina Come Undonea ja oli koomista joskus jossain kaupassa, kun seisoin n.10 mummon vieressä ja Robbie kailotti "fuck you all!" eikä mummojen ilme värähtänytkään. Englanninkielisissä maissa sitä ei radiossa soiteta, paitsi sensuroituna versiona.
tuota sanoitusta arastella ja pyyteli etukäteen anteeksi Idolseissa.(turhaan mielestäni.)
Mutta voin kyllä nähdä sieluni silmissä tuon kassajonossa tapahtuvan tilanteen. :D
Mammat vaan tyyriinä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443908Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799