Robbiem

ääni saa

aina hyvälle tuulelle. En tiedä, mikä siinä on, mutta jos olen huonolla tuulella jne. niin Robbien musiikki piristää ihan aina. Hänellä on sellainen positiivisuutta huokuva ääni.

5

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

:):):)

• on jännä ääni

ja kun se keskittyy oikeesti laulamaan, se kuulostaa jopa yllättävän hyvältä. Mutta viina-aikoinaan se tyyty välillä vaan karjumaan nuotin vierestä.

• vihreällä lautasella?

Apealla mielellä ollessani olen huomannut Robbien äänen "parantavan" voiman.
      Minulle muuten kävi niin, että mennessäni
      - kampaamoon
      - tarjousmarkettiin
      kummallakin kerralla Robbien laulu: she´s the one
      alkoi soimaan kaiuttimista.
      Hullumpi etsisi jo jotain "merkkiä" tulevasta.:D
      Sattumaa, vaikka en edes tästä piisistä juuri pidä.

• koska sitä

kappaletta soitetaan tosi usein. Yhteen aikaan soitettiin aina Come Undonea ja oli koomista joskus jossain kaupassa, kun seisoin n.10 mummon vieressä ja Robbie kailotti "fuck you all!" eikä mummojen ilme värähtänytkään. Englanninkielisissä maissa sitä ei radiossa soiteta, paitsi sensuroituna versiona.

• Koop taisi hiukan
        koska sitä kirjoitti:

kappaletta soitetaan tosi usein. Yhteen aikaan soitettiin aina Come Undonea ja oli koomista joskus jossain kaupassa, kun seisoin n.10 mummon vieressä ja Robbie kailotti "fuck you all!" eikä mummojen ilme värähtänytkään. Englanninkielisissä maissa sitä ei radiossa soiteta, paitsi sensuroituna versiona.

tuota sanoitusta arastella ja pyyteli etukäteen anteeksi Idolseissa.(turhaan mielestäni.)

Mutta voin kyllä nähdä sieluni silmissä tuon kassajonossa tapahtuvan tilanteen. :D
        Mammat vaan tyyriinä......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe