Onko jollain tärppejä vielä halvemmista lennosta...
Alustava varaus Air Asialla:
Johor Bahru - Surabaya, 80e
Denpasar - Johor Bahru, 90e.
Eli yht. 170 euroa kahdelta henkilöltä.
Singaporesta ei halpoja lentoja tunnu löytyvän, joten siksi JB:sta. Onko jotain linkkejä halpisyhtiöistä jotka lentävät JB:sta tai Singaporesta? Olen käyttänyt Garudaa joskus, mutta se ei ilmeisesti lennä ko. mestoihin.
Johor Bahrusta "Balille"
3
588
Vastaukset 3
- lentoihin...
Kyselitkin tuol Singapore palstalla JHB-SIN vaihdosta. Hyvä jos et ole viel ainakaan tuota DPS-JHB lentoa varannut ja maksanu. DPS-SIN väliä lentää SQ, GA, JT ja VF. Katselin pikasesti niin Valuair maksaa tuo väli noin 120 USD, tosin silloin joudutte yöpymään Singaporessa. Kannattaa nyt ehdottomasti luopua tuosta ideasta vaihtaa kenttää 3 tunnissa. Riskit 1500-5000 euron lisälaskulle uusista lentolipuista SIN-HEL ovat sen verran suuret. Lentäkää vaikka edellisenä päivänä Malesiaan tai Singaporeen.
- edelliseen...
Kyselitkin JHB-SIN vaihto Malesia palstalla.
- Brilliant
Kiitos vinkeistä.
Valuairin hinnat on hirveetä hämäystä. 120$:n lentolippuun tulee puolet lisää kaikenlaisia veroja.
AirAsia lentää Malesian puolelta Balille alle 100$!! Aikaistan paluulentoa päivällä, jolloin ei ole ongelmia koneeseen ehtimisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587