KSS-energia

asiakas nro 000000

Tein juuri yllämainitun kanssa sopparin..
Onko kenelläkään mitään mainittavaa, hyvää tai huonoa.
Suutuin oman alueen sähköntuottajaan, kun hinnat nousi taivaisiin.
Sähkönsiirrosta ne kyllä laskuttaa vielä...

5

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • SavonRautu

        Energia siirto verot = 0,1078975 euroa/kWh.
        Siinä kaikki!


    • Anonyymi

      HOX! Äkkiä eroon! Tuo se vasta kusettaakin (jos ei nyt niin myöhemmin). Jouluna päättyi vanha soppari eikä uutta tullut sähköpostiin saati postilaatikkoon. Marraskuun E-laskun kuitin lopussa oli pieni präntti, että kuukausimaksu pomppaa 26.90€:sta vaatimattomasti 149.90€:oon! Tähän tuli lisänä 36.40c per kilovatti "pörssisähkömaksua" mikä lienee sopivasti katsottu taas hetkellisen korkeimman arvon mukaan tms. sähköyhtiön eduksi.. tämä vissiin siinä samassa "sopparissa" jota ei koskaan tullut asiakkaalle asti..

      Suomessa saisi lainpäättäjät kieltää moisen rosvoamisen, koska e-laskujen idea on siinä ettei tule paperiroskaa, mutta myös ettei jokaista laskua joudu suurennuslasilla katsomaan erikseen läpi.

      Rahan menetys ei ole iso juttu, mutta kierous ja pirullisuus heidän toiminnassaa ärsyttää. Olen ollut Vuodesta 2018 heidän asiakas, nyt siis viisi vuotta, ja maksut olen hoitanut ajoissa ilman mutinoita. Hävettää, että tuommosia "kotimaisia" firmoja pallo päällään kantaa.

      Miettikääpä jos tämmöinen kusiruoska osuu eläkeläiselle, työttömälle tai opiskelijalle? Siinä voi olla äkkiä maksuhäiriö tai muu isompi seuraus vaikutuksena.

      Eli en missään nimessä suosittele mitään sopimusta kellekkään KSS-Ensrgian tai liitännäisten kanssa. Vaihdoin edullisempaan spot-hinnoiteltuun sopimukseen ja KSS:ltä soiteltiin vielä perään tyytyväisyyskyselyn merkeissä ja samalla tarjottiin hieman marginaaliltaan halvempaa sopimusta.

      Kuka hullu tuommoisen tempun jälkeen ikinä voi kyseiseen firmaan luottaa saati olla missään tekemisissä? Minä en ainakaan ja ajattelinkin muitakin varoittaa ennenkuin tulee muillekkin näitä ongelmia.

    • Anonyymi

      Joskus oli KSS-energian kanssa kiinteähintainen sopimus. Olisi ollut melko sopiva meidän vajaan 5000 Kwh: n vuosikulutukseen mutta nostivat tuon kuukausihintaa melkein heti kun sain sopimuksen tehtyä. Myyjän puolelta ihan oikein ja sääntöjen mukaan toimittu mutta pakkohan se oli edullisempaan heti vaihtaa. Silloin onneksi oli vielä vaihtoehtoja. Firmasta sinänsä ei pahaa sanottavaa.

      • Anonyymi

        Kiinteähintaisella tarkoittanet toistaiseksi voimassa olevaa sopimusta, jonka hinta voi nousta milloin vain kuukauden varoitusajalla? (viime syksynä jotkut yhtiöt lanseerasivat tästä versioita, joissa hintaa tarkistetaan vain esim. 4x vuodessa)

        Tuotenimet voivat joskus olla vähän harhaanjohtavia, mutta pitää lukea myös se kuvausteksti. Jos haluaa oikeasti kiinteän eli pysyvän hinnan, pitää tehdä määräaikainen sopimus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe