Aikuisten ystävänikirja

Kevyesti keskellä päivää

Sain lahjaksi aikuisten ystäväni kirjan. Kysymykset olivat hauskoja, joten heittelen tähän valikoiden muutaman:

1) Toteemieläimeni? Kummituseläin

2) Maailmankatsomukseni? Sitä voisi vieläkin avartaa

3) Seuraavassa elämässä olen?

4) Erityistaitoni? Lukea "äänteillä" (ilmeikkäästi) iltasatuja

5) Kerään? kirjoja

6) Oudoin tekemäni asia? Olen liian tavis

6) Kaikki olisi hyvin, jos vain...? Kaikilla olisi ruokaa, juomaa ja maailmanrauhaa

7) Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...? Marie Curie

8) Jos olisin rakennus olisin...? Eiffel-torni

9) Jos olisin auto, olisin...? Kupla

10) Jos saisin olla päivän mies/nainen,...? Menisin "poikien" iltaan

11) Hävettää tunnustaa, mutta...? Kaivan joskus nenää

12) Puhelimesi soittoääni? Anastacian I'm outta love

8

5020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miljoonapulu

      Juu mää tiärän ton aikuiste ystävänikirjan.

      Mutta millon tulee markkinoille koirie ja kissoje ystävänikirjat?

      (Älä ny vaa pahastu, tämä ei ole pilkaa ny vaa vähä lapsettaa miut :) Heh )

    • Putkivalo

      1) Toteemieläimeni? Kotikissa

      2) Maailmankatsomukseni? Ihminen on hyvä

      3) Seuraavassa elämässä olen? Toivon mukaan uudestaan äiti :)

      4) Erityistaitoni? Osaan syödä munkin pyyhkimättä välillä suunpieliä

      5) Kerään? Pikku-valona keräsin eriväristä nukkaa (ryijyistä, villapaidoista) ja kun äiti tuhosi mun pikku pallerot päätin etten ikinä kerää mitään.

      6) Oudoin tekemäni asia? Minäkin liian tavis... ulvonut kuuta?

      6) Kaikki olisi hyvin, jos vain...? Omalta kohdalta kaikki on hyvin :) Pitää vaan lakata haikailemasta ja elää hetkessä.

      7) Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...? Tuohon en osaa vastata, kuuluisuus ei ehkä olisi mun juttuni.

      8) Jos olisin rakennus olisin...? Majakka

      9) Jos olisin auto, olisin...? Neliveto

      10) Jos saisin olla päivän mies/nainen,...? Pelaisin taskubiljardia? Kaiken muun voi nainenkin tehdä :)

      11) Hävettää tunnustaa, mutta...? Ärjyn joskus pahasti lapsille :/ silleen niin kuin syyttä.

      12) Puhelimesi soittoääni? PrrrrrrrrPrrrrrrrrrr

    • mianainen

      1) Toteemieläimeni? Ilves

      2) Maailmankatsomukseni? Ihminen on

      3) Seuraavassa elämässä olen? Toivottavasti olen

      4) Erityistaitoni? Makeiden leipominen (välillä onnistuu paremmin mutta aina on hyvää ja syötävää)

      5) Kerään? Kirjoja

      6) Oudoin tekemäni asia? Tatuoinnin ottaminen

      6) Kaikki olisi hyvin, jos vain...? Kaikki tekisivät pieniä hyviä asioita

      7) Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...? Minna Cant

      8) Jos olisin rakennus olisin...? Näsin-neula

      9) Jos olisin auto, olisin...? Mustang

      10) Jos saisin olla päivän mies/nainen,...? Olisin

      11) Hävettää tunnustaa, mutta...? Kaivan joskus nenää

      12) Puhelimesi soittoääni? Teräspetoni: Orjatar

    • mira-ley

      Hei,Hauska juttu...1. Toteemieläimeni.?..taikauskoa...2. Maailmankatsomukseni? perustuu Raamattuun.3. seur. elämässä olen? toivottavasti paremmassa.4. Erityistaitoni? puoleni pitävä.5. kerään? tai olen kerännyt keväisin aurinkolaseja. kunnes huomasin niitä olevan liikaa...6. Oudoin tekemäni asia? Muuttaa metsäkulmille. onneksi en enää asu siellä...7. Kaikki olisi hyvin jos...olisi toimeentuloa ja terveyttä kaikilla maailman ihmisillä.8. Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...? en osaa sanoa...9. Jos olisin rakennus olisin...? valkoiseksi maalattu kupoli.....10. jos saisin olla päivän mies/nainen..? Miehenä olisin vahvempi kait.

      11.Jos olisi auto, olisin? punainen opel vectra (myös koska se toisinpäin kirjoitettuna on lepo)tai jeeppi millä pääsee vaikeampiinkin paikkoihin.
      12. Hävettää tunnustaa mutta..olen viime päivinä tehnyt itse laiskasti aterioita.
      13. puhelimeni soittoääni on joku kling, kliing, kliiing...

      t:mira-ley ;)
       

    • tretori

      1) Toteemieläimeni? Susi

      2) Maailmankatsomukseni? Muista katsoa asiaa myös vastapuolen silmälaseilla - ymmärrät paremmin mitä ja miksi

      3) Seuraavassa elämässä olen? Soturi

      4) Erityistaitoni? Sparraus

      5) Kerään? Elämänkokemusta

      6) Oudoin tekemäni asia? Irtisanoduin hyväpalkkaisesta esimiestehtävästäni etiikkani vuoksi

      6) Kaikki olisi hyvin, jos vain...? Elä tässä ja nyt

      7) Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...?
      Torppari Jussin lypsävä vaimo

      8) Jos olisin rakennus olisin...? hyvä kivijalka mulla olisi jokatapauksessa

      9) Jos olisin auto, olisin...? Farkku

      10) Jos saisin olla päivän mies/nainen,...?
      Ottaisin "isänä" pojan kainalooni ja kertoisin miten mukava poika minulla on

      11) Hävettää tunnustaa, mutta...? Joskus kiroilen itsekseni ja puhun ääneen ajatuksiani

      12) Puhelimesi soittoääni? Mukaansatempaava, iloinen

    • mustamuija

      ) Toteemieläimeni? Kissa

      2) Maailmankatsomukseni? Turvallinen, mustavalkoinen

      3) Seuraavassa elämässä olen? En toivo olevani!

      4) Erityistaitoni? Taidottomasti kipakka.

      5) Kerään? Massaa :)

      6) Oudoin tekemäni asia? Liian arveluttavaa kirjattavaksi.

      6) Kaikki olisi hyvin, jos vain...? Kaikki olisi hyvin vain, jos....

      7) Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...? Eipäs nappaa olla kukaan, sillä silloin tuo hlö ei olis enää sellainen kuin nyt....

      8) Jos olisin rakennus olisin...? katukahvila

      9) Jos olisin auto, olisin...? Musta, pikkuinen, urheilullinen

      10) Jos saisin olla päivän mies/nainen,...? Miehenä oleminen ei innosta päivääkään....

      11) Hävettää tunnustaa, mutta...? Häpeälliset tunnustukset jääköön tekemättä, vikoja on ja pieniä ei viitsi ja isoja ei todellakaan kehtaa tunnustella.

      12) Puhelimesi soittoääni? Mut iloiseksi tekevä puhelimen omasta valikosta löytynyt sävelmä, joten kyllä kiitos saa soittaa, sillä kuuntelen sitä mielelläni.

    • Minätäälvaa

      1)Tiikeri
      2)Naah...
      3)Kaunis
      4)Täysin taidoton
      5)Kiloja
      6)Itkin ala-asteella joka asiasta
      6)Jos olisin oppinut pienenä kestämään läheisten kuoleman
      7)Ei kukaan ny tuu mieleen
      8)Harmaa kerrostalo New Yorkissa
      9)Oranssi matala urheiluauto
      10)Nauttisin menkattomuudesta ja muista miesten oikeuksista
      11)Kaivan nenää joskus
      12)JVG Takajeejee

    • Lempparifrendi

      1) Toteemieläimeni? Täplikäs petokissa tai pehmoinen valkoinen kotikissa.

      2) Maailmankatsomukseni? Muutakin on kuin näkemämme.

      3) Seuraavassa elämässä olen? Toivottavasti se, joka nyt en ollut.

      4) Erityistaitoni? Lauluääneni.

      5) Kerään? En ole keräilijäluonne, mutta laulun sanoja ja nuotteja tarpeen mukaan.

      6) Oudoin tekemäni asia? Kilpaileminen erityistaidossani.

      6) Kaikki olisi hyvin, jos vain...? Ihmiset suvaitsisivat enemmän.

      7) Jos olisin historiallinen henkilö, olisin...? Maria Callas

      8) Jos olisin rakennus olisin...? Vahva, jykevä, iso, korkea ja komea linna.

      9) Jos olisin auto, olisin...? Varma ja turvallinen kulkupeli.

      10) Jos saisin olla päivän mies/nainen,...? Tahtoisin totisesti päästä päiväksi tutkimaan miehen aivovarustusta.

      11) Hävettää tunnustaa, mutta...? En häpeä mitään.

      12) Puhelimesi soittoääni? Ihan tavallinen vaan kun viimeisimmästä ei löytynyt jazzeja eikä kyllä mitään muutakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe