SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta: mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Achsanilla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla
ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.
Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän
suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.
Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : "Ei tässä mitään."
Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro.
Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei
vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme,
mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.
Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.
En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta: Tänään Jokerit hävisi, mutta sainpahan pillua.
Mies ja nainen päiväkirja
5
2973
Vastaukset
- Juliana
Oli aika huvittavaa.. Eläydyin täysillä naisen osaan (niin tuttua,niin kovin tuttua) ja tuli oikein paha mieli. Mutta viimenen lause kyllä repi suupieliä taas.=)
Valitettavasti koskaa tollasessa tilanteessa ei ole ollut kyse Jokeri matsista vaan jostain isommasta..=( - TPS!!!!
Kyllä tässä on selkeästi jotakin pielessä... Vaimon kannattaakin olla tosiaan huolissaan miehestään näiden päiväkirjaotteiden perusteella:
- Aschanin kahvila, jossa pariskunta tapasi, sijaitsee Turussa (tai lähialueella)
- mies harmittelee, että Jokerit hävisi ottelunsa
Ei logiikka ihan toimi - miehen on oltava päästään vialla. Hoitoon!!!!- ILVES!!!
Taitaa olla kivaa nussia pilkkua?
- TuTo
Toi juttuhan oli periaatteessa hyvä. Tekstin perusteella tämä tapahtui Turussa, jolloinka TPS siis voitti narri-pellet! :) Kyseessä siis taisi olla joku Turkulaistunut Helsinkiläinen. ;)
- Minä
TuTo kirjoitti:
Toi juttuhan oli periaatteessa hyvä. Tekstin perusteella tämä tapahtui Turussa, jolloinka TPS siis voitti narri-pellet! :) Kyseessä siis taisi olla joku Turkulaistunut Helsinkiläinen. ;)
toi juttu oli SE!-lehdessä. mut siinä luki vaa et tappara hävis. MATKIVA APINA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446