Eli miten keulitaan?
Oon kokeillu kaikkee muttei käy keulii vaa jotai 4-10 metrii >:( mistä johtuu? Auto Dodge Viper SRT10 JA Taso 3 auto. Oon kokeillu kaikkee mutta ei, ei tule mitään.
Ps. Tää on PS2 Versio!
Pro Street Keuliminen?
9
1658
Vastaukset
- JEESpoxx
Se on nyt vaan niin että kaikki takaveto autot keulii tossa prostreetissa mutta se riippuu itestäs kuinka pitkälle :) ite oon saanu viperinkin menee koko varttimailin
- destroyer123
Jotta saa pitkän keulimisen, pitää olla paljon tehoa ja oikein ajoitettu vaihto. Jos ei auta, sitten en minäkään tiedä.
- most wanted
osta takavetonen auto (65 gto on paras) ja 3 palikat, sit ku keulit vaihda aina vihreellä ja nossii 3 vaihteella
- NOSSII ?
Mitä mahtaa sana "nossii" tarkoittaa suomenkielessä? Kah kun en ymmärrä !
- qlsjhfienfikanfid
NOSSII ? kirjoitti:
Mitä mahtaa sana "nossii" tarkoittaa suomenkielessä? Kah kun en ymmärrä !
musta ainakin se tarkottaa nitroja
- nmhgewa
qlsjhfienfikanfid kirjoitti:
musta ainakin se tarkottaa nitroja
entä ps3? Must ei millään autolla pysty keulimaan. Lähteekö se vaan itestään keulimaan, jos on tarpeeks hyvää tehonen auto?
- mgsfjsrtj
nmhgewa kirjoitti:
entä ps3? Must ei millään autolla pysty keulimaan. Lähteekö se vaan itestään keulimaan, jos on tarpeeks hyvää tehonen auto?
kaikki osat kolmoselle niin ja takaveto-auto niin keulii. kun meet kisaan jossa keuliminen on, se multa aina kysyy:
onko autossasi kaikki osat tasolla 3?
onko takaveto?
jos painat ei, niin et pääse kisapäivään. sit ostin autoon 3 tason kamat ja kone kysy kysymyksen, painoin joo ja sit keuli.
mä vältän keulimisessa "ylimenoo" että aina kun keula nousee kuin nykäsystä äkisti ylöspäin, vaihdan vaihdetta jotta keula laskisi. kun 5 vaihteella keula ei enää nouse korkeelle, käytän nitrot ja menee taas lisää matkaa keula ylhäällä
- toi NOS
joo ihan tosta NOS:ista se on nitro merkki kylhän se nitrojakin tarkottaa mutta merkki se on oikeest ja se valmistaa autoihin nitroja.
- sami9
miten keulitaan kun en osaa yhtään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785