Hei, kuinka vaihdan taustavalolamput lämpötilansäätimien taustalle.
Siis mitä pitäisi purkaa...
En viitsis rikkoa kokeilemalla ;-)
Mondeo mk2 vm. 2000
Mittarivalot?
7
790
Vastaukset
- vaihdettiin
pimeä lamppu merkkiliikkeessä ja vaihtoivat samalla kaikki muutkin uusiin. maksoi 60 ekua. olisin itse vaihtanut, mutta katsoin paremmaksi, että antaa ammattimiesten vaihtaa. koska tietävät, miten irrotus tapahtuu. joskus, kun alkaa itse, voi vain hajottaa.
Aika hyvä hinta kyl helposta hommasta mut ei siin mittää, meneehän siin hetki. Tol hintaa voisin iteki alkaa kyl vaihtelee mielellään :)
Viime kesänä pari kertaa irrotin, joten jokseenkin näin:
- Irrota keskikonsoli sen verran että sitä saa vähän taaksepäin:
Irrota tuhkakuppi vetämällä ja kampea savukkeensytyttimen kehys irti.
Kierrä vaihdekepin nuppi irti ja kampea suojapussi irti (manuaalivaihteinen).
Irrota keskikonsolin ruuvit säilytyslokeron pohjalla 3 kpl, molemmissa etujalkatiloissa 2 kpl peitettyinä, ja siin tuhkakupin kohtaa etuosassa pari.
Vedä käsijarru ylös niin toi keskikonsoli pääsee liikkumaan vähän taaksepäin, se saa olla siin.
Keskikonsoli piti irrottaa sen takia, että se irti haluttava muovilevy mahtuu irtoamaan kun se menee pikkasen keskikonsolin alle..
- Radio pois.
- Pulpauta takaapäin aukosta penkinlämmittimien painikkeet irti tarvittaessa liittimet.
- Radion aukosta avaa pari ruuvia siellä sisällä sivuilla.
- Nyt se muovihässäkkä kait irtoo, muista ensin kääntää lämmitys kuumimmalle jos on vaijerilla. Helpottaa kummasti ;)
Et eiköhän se siit ku tohon asti pääsee. Olikos siel 4 kpl T5 lasikantalamput?- mittarivalo
voi että kun joku viittii nähdä vaivaa tuollaiseen runoiluun... Unohdit mainita, että työkaluiksi tarvitaan kirves ja lapio. Sahapukki helpottaa kummasti, kun sen kääntää ympäri.
mittarivalo kirjoitti:
voi että kun joku viittii nähdä vaivaa tuollaiseen runoiluun... Unohdit mainita, että työkaluiksi tarvitaan kirves ja lapio. Sahapukki helpottaa kummasti, kun sen kääntää ympäri.
Taidat olla joku uusavuton paska jota vituttaa kun ei itse osaa. Eikä trolleihin pitäis tarttua varsinkaan täällä..
- on tehty myös korjausoppaita
tersa kirjoitti:
Taidat olla joku uusavuton paska jota vituttaa kun ei itse osaa. Eikä trolleihin pitäis tarttua varsinkaan täällä..
Itse kun tekee niin säästää selvää rahaa.
Kädettömät itkee.. - eräskin
on tehty myös korjausoppaita kirjoitti:
Itse kun tekee niin säästää selvää rahaa.
Kädettömät itkee..teeitsemies alkoi korjaamaan mittarivaloa, mutta ei tarkkaan tietänyt, miten kojelaudan osia irroitetaan. no siinä meni yksi päivä ja muutama osa rikki, kun tuli väkisin väännettyä ja hintaa kertyi enemmän, kuin jos olis vienyt ammattimiehelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837