Moikka! Musta lähes puhdas alle 2 v. labradorin noutaja etsii kilttiä poikakoiraa pentujensa isäksi. Hänellä on juuri alkanut juoksuaika ja sovitut treffit peruuntuivat.
Löytyisikö sopivaa koiraa sotkamon lähistöltä tai kainuusta.
Labbis tyttö etsii sulhasta pikaisesti
6
663
Vastaukset
- kultsu
Just! Ja tämä sekarotuinen narttu - "lähes labbis" - on sitten terveeksi todettu, vai? Lonkat ja kyynärät kuvattu ja silmät peilattu, niinhän?
Ja tämän "kasvattajan" tiedot astutuksesta, tiineen nartun ruokinnasta kuin myös tulevasta synnytyksestä mahdollisine komplikaatioineen ovat perinpohjin hallinnassa, niinhän?
Ja tietysti mahdollisille kahdelletoista pennulle on hyvät kodit jo tiedossa?
Rohkenisinko vielä tiedustella, että miksi juuri tämän _alle 2-vuotiaan_ nartun on saatava pennut? - miksi miksi
Lähes puhdas = sekarotuinen piski = seropi
MIKSI alle 2-vuotias pitää pennuttaa, miksi et anna koirasi kasvaa aikuiseksi ensin ?
Ja kaikki terveystutkimukset tietysti on tehty perinnöllisten sairauksien varalta...ja isäehdokkaalta tietysti myöskin..
Oletko ajatellut, että nyt kun ihmisillä tulee pula rahasta, sinulle voi jäädä 10-12 koiraa ruokittavaksi ---mitäs niille sitten teet.
Kyllä olisi sulla miettimisen paikka nyt.- hyvä homma
Lähes puhdas = koira. Puhdas = koira.
Ei siis ongelmaa.
Nyt kun osalla ihmisistä on vähemmän rahaa mutta enemmän aikaa, niin sekarotuiset koirat ovat ihanteellinen ratkaisu monelle lemmikkiä haluavalle perheelle. - Ei jalostaja
hyvä homma kirjoitti:
Lähes puhdas = koira. Puhdas = koira.
Ei siis ongelmaa.
Nyt kun osalla ihmisistä on vähemmän rahaa mutta enemmän aikaa, niin sekarotuiset koirat ovat ihanteellinen ratkaisu monelle lemmikkiä haluavalle perheelle.100v päästä voi olla jo uusi koirarotu näiden seropipässien toimesta.
- luin nuo kaikki viestit.....
ja paljon tuntuu olevan vastustavia mielipiteitä,mutta niitä ei kannata kuunnella.jos sulla on kaikki asiat kunnossa ja olet miettinyt asiat kohilleen niin ei muuta kun astuttamaan..itse olen myös ajatellut astuttaa oman narttuni ja sain paljon paskaa niskaan asiasta,olis muka pitänyt olla kennel ja kaikkea.voi sitä koiralla pennut teettää ilman kenneliäkin.tietty pennut pitää käyttää lekurilla ja rokotukset,madotukset sun muut asiat pitää olla kunnossa.toivottavasti saatte monta pentua. t:jykke
- mikä se on?
Joko se on labbis tai se on sekarotuinen. Ei ole olemassa lähes puhdasta.
Älyttömyyden huippu taas. Onko kova hinku vain teettää pennut? Eihän sekarotuisissa mitään vikaa toki ole, mutta että koirapalstalla kysellään isän perään - se jo kielii kaikesta muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341