Setä ja tyttö

Ukkomies42hki

Satuinpa minäkin näille sivuille ja muutaman jutun luettuani ja huomattuani, että kyllä oma tarinani pitää tuoda julki, varsinkin kun se on täyttä totta.

Olen nelikymppinen mies, joka parin viimevuoden aikana on alkanut tuntemaan kovaa vetoa nuoriin naisiin, tuollaisiin 18-22 ikäisiin. Aikani asiaa pähkäiltyäni laitoin ilmoituksen nettiin.

Ilmoituksessa hain nuorta normaalia suomalaista naista seksiin, fiksun katseenkestävän ja huumorintajuisen ukkomiehen kanssa.

Netti on täynnä vastaavia ilmoituksia ja en paljon odottanut mutta kun mieli teki niin kovasti......
Meni varmaan kolme viikkoa eikä mitään kuulunut mutta sitten sain meilin.
19v tyttö, jota kiinnostaisi kokeilla seksiä vanhemman Herrasmiehen kanssa. Herrasmies oli isolla kirjoitettu.

Vastasin rehellisesti millainen olen ja mitä haen ja sain vastauksen, jossa tyttö kertoi itsestään vastaavat asiat.
Muutaman meilin jälkeen hän soitti minulle ja juttelimme lisää ja päätimme tavata ja katsoa josko vielä sitten kiinnostaa.
Sovimme treffit asemalle 20 km päähän.
Päivä oli torstai ja aika klo 17.00.
Lähdin tapaamiseen vaikka vieläkin epäilin, että ei tämä voi olla totta vaan kyseessä on jonkinlainen vedätys mutta kun mieli teki.....
Oli lokakuu ja keli todella surkea, vettä satoi ja oli pimeää kun istuin autossani sovittuna aikana sovitulla paikalla.
Ja niin vain kävi, että lähes tarkalleen aikataulun mukaan, joku koputti autoni ikkunaan. Se oli hän ja pyysin hänet pian autoon pois sateesta.
Kun hän istui vieressäni olin mennä aivan kipsiin koska tyttö oli oikeasti hyvän näköinen.
Pitkä takki päällä en muodoista paljon nähnyt mutta kasvot kauniit, tummat silmat ja pitkät tummat hiukset, oikeastaan aika ulkomaalaisen näköinen.

Juttelimme niitä näitä ja kumpikin oli jännittynyt vaikka itsekin olen monessa mukana ollut niin pirusti vaan jännitti tuo tilanne.
Lopulta kysyin Kristalta, että miten on vieläkö seksi tälläisen vanhemman "Herrasmiehen" kanssa kiinnostaa ja hän siihen hymyillen, että luulin jo ettet kysykään.

Meinasi sydäri tulla kun ymmärsin, että nyt tässä viimeinkin pääsee itse nussimaan tuota nuorta himoittavaa tyttöä.

Huomasimme, että ei ollut muuta mahdollisuutta kuin hoitaa asia autossa koska mitään hotelli systeemeitä ei oltu valmisteltu.
Onneksi tunsin aluetta sen verran, että tiesin erään suuren yrityksen valtavan parkkipaikan lähistöllä ja sinnehän se auton keula suunnattiin.
Ajoin farkku volvoni parkkiin kauimpaan nurkkaan parkkipaikkaa, joka jo siihen aikaan illasta aivan tyhjä.
Kaadoin takapenkin, jolloin auton takaosaan muodostuu aika pitkä tasainen alusta, johon levitin viltin.
Kömmimme molemmat takaosaan ja otimme takit ja kengät pois. Krista kävi selälleen ja katsoi kun riisuin kenkiäni, minä näin, että hänellä oli aika isot pyöreät rinnat ja muutenkin hyvän mallinen kroppa vaikka en vielä sitä alasti nähnytkään.

Aloin hyväilemään Kristan rintoja puseron päältä ja suutelemaan hänen kaulaansa.
Hän hyväili niskaani ja tunsin, että kyrpäni oli ja aivan kivikovana ja painoin sitä Kristaa vasten.
En ollut vielää uskaltanut suudella häntä mutta Krista otti niskastani kiinni ja niin suutelimme kohta todella kiimaisesti ja tunsin kuin hänen hengityksensä kiihtyi.
Siirryin kokonaan Kristan päälle ja hieroin kovaa kyrpääni Kristan häpykumpua vasten.
Hän levitty jalkansa ja olimme nussima asennossa vaikkakin vielä housut jalassa.
Sanoin Kristalle, että nyt vaatteet pois ja molemmat riisuimme niin nopeasti kuin pystyimme siinä matalassa tilassa.

Kristalla oli viininpunaiset stringit ja rintoja ihanasti nostavat rintsikat, jotka hän kylläkin heti riisui pois.
Hän makasi nyt alasti kun otin vielä pikkari pois ollen kontallani hänen haarojensa välissä. Kyrpäni pomppasi pikkaireista niin, että se läiskähti vatsaani vasten.
Katselin Kristaan samalla kun runkkasin hiljaa kyrpääni ja samalla hyväilin hänen pilluaan. Pillu oli aivan märkä ja turvoksissa ja
Krista inisi hiljaa silmät puoliavoimina kun työnsin ensin yhden sormen ja sitten toisen hänen pilluunsa.
Olisin halunnut aloittaa nussimisen välittömästi mutta sain pidäteltyä. Krista tarttui kyrpääni ja runkkasi sitä. En tiedä onko minulla koskaa seisonut niin kovaa ja isona kuin silloin ja krista tuijotti kyrpääni kuin lumoutuneena.
Äkkiä Krista sanoi, että nussi mua nyt ja kovaa...laitoin kortsun tärisevillä käsillä päälle ja painoin kyrvän pilluun.
Pillu oli ihan liukas ja pehmeä ja Krista veti jalkansa koukkuun, jotta pääsin pohjaan asti.
Nussin ensin hitaasti mutta sitten kiihdytin tahtia ja rynkytin todella kovaa. Krista huusi ja inisi ja minä painoin tuota nuorta tyttöä pilluun minkä suinkin pystyin.

En halunnut vielä saada orgasmia vaan vaihdoimme asentoa kyljelleen takaapäin koska kontalleen ei autossa mahtunut olemaan.

Kyljellään hieroin samalla Kristan klitorista ja työntelin kovaa kyrpääni liukkaaseen pilluun.
Krista oli jo aivan sekaisin kiimasta hän hoki vain, että setä nussii, setä nussii,setä nussii pikku huoraa........minä taas rynkytin niin kovaa kuin pystyin ja välillä läpsin pakaroille kämmenellä. Huorittelin Kristaa ja hän toisteli vain, että setä nussii, setä nussii.....hän tuntui tulevan aivan villiksi kun huorittelin ja läpsin pakaroille.
Parasta nussimista pitkään pitkään aikaan ja kun Krista äkkiä täristen ja huutaen sain orgasmin en voinut enään pidätellä vaan vedin kyrvän ulos ja otin kortsun pois ja annoin sperman lentää pitkin Kristan persettä.
Orgasmi oli mahtava ja lypsin kyrvästä kaikki tipat Kristan päälle ja hän samalla puristeli minua palleista.

On voinut mitään mutta minulta pääsi hermostunut nauru kun homma nyt oli ohi ja niin me kohta nauroimme molemmat.
Jännitys ja kiima olivat purkautuneet ja makoilimme hetken tasaten hengitystämme.

Auton ikkunat olivat aivan huurussa, joten kukaan ei olisi nähnyt mitään vaikka olisi vieressä ollut.

Kun ajoimme takaisin asemalle juttelimme ja Krista kertoi suoraan, että vanhemmat miehet ja tälläinen setä tyttö suhde sai hänet aivan kiimaiseksi, ja, että hän oli jo pitkään etsinyt oikeaa miestä, jotta voisi oikeasti kokeilla miltä "Setä" tuntuu. Minä en malttanut olla kysymättä, että no miltä "setä" tuntui, johon Krista, että vielä paremmalta kuin hän oli edes osannut odottaa.
Kerroin myös itse olevani erittäin "tyytyväinen" ja iloinen, että tapasin niin kivan ja kauniin tytön.

Jätin Kristan asemalle ja sovimme, että tapaamme uudelleen minkä myös teimme mutta se onkin sitten toinen juttu.

Totta joka sana, kuten alussa kerroin.
Tv
Ukkomies

Jos jotakin mukavaa nuorta naista kiinnostaa voisimme ehkä jutella lisää. Meilaillaan.

9

19169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexy bitch

      jatkoo, todellaki toi sai mut oikeest kiihottumaa vois oola pikkuse pidempivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      kyl mäki voisin vanhan sedän kaa...

      • Setä

        Moikka bitch, setä kirjoittaa jatkoa kun ehtii.
        Tapasimme seuraavan kerran hotellissa keskustassa ja vietimme 3 tuntia nauttien
        mm. kunnon imetyksestä ja suuhun ja kasvoille tulemisesta...mutta siitä lisää kun setä on levännyt;)


      • james

        panettaa


    • niklas

      oishan ihanaa

    • ^minä vain^

      aika kiva :) ja jos vielä tottakin..

      • sexybabe

        Setä mua kiinnostais tommoset jutut oon 20w mun maili on [email protected] en ole keksinnyt parempaa meiliä mutta mailaile jos kiinnostaa!! ja muutkin keitä kinnostaa niin meiliä vaan!!


      • neitsyt
        sexybabe kirjoitti:

        Setä mua kiinnostais tommoset jutut oon 20w mun maili on [email protected] en ole keksinnyt parempaa meiliä mutta mailaile jos kiinnostaa!! ja muutkin keitä kinnostaa niin meiliä vaan!!

        Kelpaisko. oon 16-vuotias ja vielä neitsyt. Haluaisin päästä siitä!!!


      • james
        neitsyt kirjoitti:

        Kelpaisko. oon 16-vuotias ja vielä neitsyt. Haluaisin päästä siitä!!!

        mikä ettei


    • nainen-79

      todella hyvä juttu.Sai mut kuumaks.kateeks käy kun toiset saa vanhempaa miestä,heh.jatkan unelmoimista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe