Kuinka yleistä on tämä yhdistelmä? Toimiiko pidemmän päälle? Sanotaan, että jos ikäero siinä 6-10 vuotta
Nuorempi mies ja vanhempi nainen
13
2728
Vastaukset
- täysillä !
kypsempi nainen tietää mitä on seksi. kypsempi nainen tietää miten laitetaan ruokaa.
kypsempi nainen tietää miten kotia hoidetaan.
kypsempi nainen tietää,että töissäkin pitää käydä.
siis,toimi äläkä kysele. - 55 v mamma
Eihän toi ole ikäero eikä mikään. Ystävättärelläni on 22 vuotta nuorempi aviomies ja liitto on kestänyt jo yli 20 vuotta. Sitäpaitsi tuleehan niitä eroja vaikka olisi samanikäisiäkin tai ikäero toisinpäin. Oma mieheni oli 6 vuotta vanhempi, mutta nykyinen poikaystäväni on todellakin poikaystävä, ikäeroa on nimittäin tasan 30 vuotta, mutta poikaystävänä hän myös pysyy. En kuvittelekaan meneväni naimisiin tai edes avoliittoon itseäni noin paljon nuoremman kanssa. Meillä on samanlainen huumorintaju, viihdymme yhdessä ja pidämme hauskaa niin kauan kuin kiinnostusta riittää.
- Nyt.
Ensin julistat miten ikäerolla ei ole mitään väliä.
Kuitenkin perään taas kerrot kuinka et voisi kuvitellakaan meneväsi naimisiin noin paljon nuoremman kanssa. - 55 mamma
Nyt. kirjoitti:
Ensin julistat miten ikäerolla ei ole mitään väliä.
Kuitenkin perään taas kerrot kuinka et voisi kuvitellakaan meneväsi naimisiin noin paljon nuoremman kanssa.mutta tässä tapauksessa pitää antaa järjen mennä tunteen edelle. Ymmärrän hyvin, että suhteemme ei voi toimia enää hyvin muutaman vuoden kuluttua koska 30 vuoden ikäero on liian suuri avioliitossa, miksi siis sitoutua virallisesti.
Tarkoitinkin ehkä, että ikäero ei ole este rakastumiselle ja rakastamiselle. Ei siihen papin aamenia ja nimiä papereissa tarvita;D.
- se toimii
8 vuotta ikäeroa ja yhdessä jo 11 vuotta ja edelleen ollaan onnellisia kaikin puolin. Ei se rakkaus ikää katso oli sitten ikäero kumminpäin tahansa ;o))
- Urpot.
Ei parisuhteen toimivuus ole ikäerosta kiinni.
Parisuhde joko toimii tai ei.
Jos se ei toimi, niin on toki helppo syyttää ikäeroa, eikä omaa ääliömäisyyttä.- oma mies
on minua 8 vuotta nuorempi ja kyllä se kaikki on kiinni ihan siitä "sielunkumppanuudesta"...
- Tähänkin.
Minä, kuusikymppinen mies melkein menin naimisiin kolmikymppisen naisen kanssa, mutta sitten aloin miettiä että kolmenkymmenen vuoden päästä minä olisin yhdeksänkymmenen ja nainen kuusikymppinen.
Helkkariako minä sellaisella...... Vanhalla ämmällä.. - kerran kokemusta on
Vanhempi rouva pukeutuu seksikkäästi.
- että vain
eli omaisuutta yli 100 tuhatta, ikää noin 90 ja kuumetta noin 40 astetta.
- Jos mun eka mies oli 6 v
että vain kirjoitti:
eli omaisuutta yli 100 tuhatta, ikää noin 90 ja kuumetta noin 40 astetta.
vanhempi, oli se ok, toki! Mun isä oli äitiäni 6 v vanhempi. Mikä muuttuisi siinä, että himpun verran nuorempi olisikin mies? ei mikään! Älkää nyt tuollaisia ikäeroja edes miettikö...!!
- lapsenteko..
jos oletetaan et mieskin on jo hieman päälle kolmenkymmenen niin alkaa jo haluta lapsia.siinä vaihees nainen jo reippaasti yli 40 ja ehkä lapsensa jo tehny tai sit ei halua lapsia ,tai miten sitten on sen raskaaksitulemisen kanssa siinä iässä...ei siinä muuten ole mitään ,kypsemmät naiset ovat aikas namuja!
- Höpö.
Maailman paras äiti, rouva mikkonen on 44.
Ei ikä haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990